Megjelenése előtt, tesztelés közben tört össze az első M3-as BMW

Szalagkorlátnak ütközött egy M3-as BMW a Nürburgringen

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A héten írtuk, hogy már profi pilóták tesztelik az új M3-as és M4-es BMW-ket. Valaki azonban hibázott, szalagkorlátnak ment az egyik példány.

Kémfotókon már a nyáron láthattuk, a héten pedig már végleges (430 lóerős) teljesítményével, kereken 500 newtonméteres csúcsnyomatékával és (4,4-4,5 másodperces) gyorsulásai értékeivel is megismerhettük az immár profi pilóták által is tesztelt új M3-as (négyajtós szedán) és M4-es (kétajtós kupé) BMW-ket. Az nyilván nem meglepő, hogy a bajor gyártó a Nürburgringen futtatja a tesztköröket a már nem V8-assal, hanem 3,0 literes, soros hathengeres, dupla turbós benzinessel hajtott gépekkel, ahogyan igazából az sem, hogy ahol fát vágnak, ott forgács is hullik.
Hirdetés

A forgács pedig ezúttal (gyönyörű képzavarral és átkötéssel élve) az új M3-as első lökhárítójából és sárvédőjéből, valamint komplett jobb oldalából hullhatott, amikor az ezúttal meg nem nevezett tesztsofőr valamit elvétve az egyik kanyarban elveszítette uralmát az autó fölött, s azt csak a pályát övező kerítésen tudta megállítani. A karosszériaelemek mellett tört a szélvédő is, a sofőr viszont karcolások nélkül szállhatott ki a kocsiból. Vajon megdorgálják a kárért, vagy a BMW inkább köszöni a reklámot?
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

Vélemény, hozzászólás?