0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Kidugta orrát az Alpine versenyautó

Széria versenysorozatot indít az Alpine A110-es versenyautókkal

·

Kupás versenysorozatot indít az Alpine a nemrég megismert A110 sportkocsi pályára átalakított verziójával. Az első rajzon igazán agresszívnek mutatkozik.

%KA%Versenysorozat indul legkorábban jövőre az Alpine sportkocsijával, az A110 Cup versenyautói nagyobb légterelőket, szélesítéseket kapnak, valamint bukókeretet, versenyülést és a FIA szabványnak megfelelő biztonsági kellékeket%KA%

Versenysorozat indul legkorábban jövőre az Alpine sportkocsijával, az A110 Cup versenyautói nagyobb légterelőket, szélesítéseket kapnak, valamint bukókeretet, versenyülést és a FIA szabványnak megfelelő biztonsági kellékeket

A Frankfurti Autószalonon mutatkozik be a Renault Sport által felélesztett Alpine első új sportkocsija, a középmotoros A110. A francia kupé 1,8-as 250 lóerős motorjával és hátsókerékhajtásával garantáltan jó móka lesz, ám nem csak a közúti szórakozásra koncentrál az Alpine. Széria versenysorozatot is indít az új sportkocsival, ahol átalakított, versenyautóvá épített és homologizált A110-esek fognak küzdeni az első helyekért.

Az A110 Cup széria versenyautóit a Signatech tervezi, gyártja és értékesíti. Változik a külső: a jobb aerodinamika érdekében nagyobb légterelők, szélesebb lökhárítók és kerékjárati ívek pattannak fel az A110-ekre. A FIA versenyszabályzat többek között bukócsövet, versenyülést és rengeteg biztonsági változtatást is előír, valamint a teljes beltér kipucolását is elvégzik a súlycsökkentés érdekében. Teljes egészében még nem láthatjuk az autót, de egy remek rajzon már kidugta az orrát a garázsból. Az A110 Cup sorozat nagy valószínűséggel jövőre startol, 20-as mezőnnyel számolnak, de ennél többet is remélnek. Nem ez az első versenysorozat az Alpine történelmében, 1985-1988 között a GTA-ból is indítottak sorozatot, a GTA Europa Cupot.

Ez is érdekes lehet:
 

Citroën Xantia 1.6i, 1995 - használtteszt

Mennyire időtálló egy Citroën Xantia, alapmotorjával, hidropneumatikus futóművel és mindössze...

Szlovénia csak 2030-ig engedélyezné a hagyományos meghajtású járművek eladását

A szlovén kormány elfogadta az alternatív üzemanyagokról szóló stratégiáját, amely szerint 2030...

Nissan Qashqai DIG-T 160 Tekna+ teszt

Idén frissült a második generációjával is már négy éve velünk lévő, kategóriaalapító Nissan Qashqai...

Alig futott, ultraritka Alpina B7S Turbo Coupé eladó

326 lóerőt tudott 1982-ben és mindössze 30 darabos széria volt ez az Alpina B7S Turbo. Most egy...

Volkswagen Caddy Life 1.9 PD TDI DSG, 2007 - használtteszt

DSG ebben? Sokan teszik fel a kérdést a DSG-váltós Volkswagen Caddy kapcsán, pedig készült ilyen...

Skoda Karoq 1.5 TSI és 2.0 TDI menetpróba

Borzalmas szóviccből el lehet még sütni párat, de a neve az egyetlen, ami mókás. Digitális műszeregység...

Mini Countryman John Cooper Works teszt

Terepralis gyökerekkel a háta mögött nagyot domborít szegmensében a Countryman JCW, utóbbi betűtrió...

A Mercedes-Maybach 6 az Iparművészeti Múzeumban mutatkozott

Egyszerűen szárazföldi jachtnak becézik a Mercedes-Maybach 6 Cabriolet tanulmányautót. Valóban...

BMW 120i, 2004 - használtteszt

Nem is túl rég játszik szerepet a BMW az ötajtós kompakt kategóriában, de várjunk csak! Az első...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hbHBpbmU=
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Schibsted Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Schibsted Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (2 db)

Forticors írta: 3 hónapja
zold írta: 3 hónapja

Csak a pontosság kedvéért: az Alpine sportkocsit már bemutatták Genfben (ti is megírtátok: https://www.autonavigator.hu/autosvilag_hirei/alig_tobb_mint_egy_tonna_az_alpine_a110_turbos_motorja_pedig_250_loeros-18870).



Az igaz hogy azóta sem láttam élőben, és a párizsi vezér-képviseleten és bemutatótermen túl sehol sem nyílt még Alpine hálózat, tudtommal az autókat sem lehet még tesztvezetni.



De amúgy minden elismerésem a Renault marketingeseié, ennél látványosabban nehéz lenne egy új prémiummárkát bevezetni: legendás versenysikerek, a modellnek is nagy múltja van, és az új modell formailag is remekül utal a nagy elődre (bölcsen feledtetve a közbenső évtizedeket).



És bár a autómárka szinte most születik meg, az Alpine név évek óta szerepel versenyautókon, és a Renault jó ideje turnézik a tanulmánnyal is. Sosem gondoltam volna hogy a gyári tárlaton több tucat modellt és modellváltozatot fogok látni (http://autossagok.blog.hu/2016/08/10/alpine_kiallitas_a_brusszeli_autoworldben).



Mondjuk azért jó lenne ha lassan megérkeznének az autók is :)


Már hype-olják egy ideje, csak nehogy úgy járjon mint az Alfa a Giuliával, még kapni sem lehetett, de nyomták a reklámot, marketinget a legerősebb, legütősebb modellekkel (QUADRIFOGLIO, Q4) vagy egy évig. A vége meg az lett, hogy a tervezett darabszámok töredékét hozza.
Persze ez rétegmodell, meg az első széria már kb. elkelt, de ahhoz hogy pénzt is hozzon nem kétezer darabot kell eladni belőle. nem olvastam, hogy a Renault mennyit tervez eladni belőle (hol a fedezeti pont), de a sok egyedi megoldásnak, fejlesztésnek köszönhetően ennek a sokszorosa szükséges - valószínűleg.
Vagy a Renault (most hogy a világ legnagyobb autógyára lett) is bevállal egy olyan modellt aminek gyártása nem rentábilis? (ismerünk már nem egy ilyet, hogy csak a legnagyobbat említsem a Bugatti Veyront, ami az 1 millió eurós vételárával is több milliós veszteséget jelentett darabonként a VW-nek! )

A válaszoláshoz belépés szükséges
zold írta: 3 hónapja

Csak a pontosság kedvéért: az Alpine sportkocsit már bemutatták Genfben (ti is megírtátok: https://www.autonavigator.hu/autosvilag_hirei/alig_tobb_mint_egy_tonna_az_alpine_a110_turbos_motorja_pedig_250_loeros-18870).

Az igaz hogy azóta sem láttam élőben, és a párizsi vezér-képviseleten és bemutatótermen túl sehol sem nyílt még Alpine hálózat, tudtommal az autókat sem lehet még tesztvezetni.

De amúgy minden elismerésem a Renault marketingeseié, ennél látványosabban nehéz lenne egy új prémiummárkát bevezetni: legendás versenysikerek, a modellnek is nagy múltja van, és az új modell formailag is remekül utal a nagy elődre (bölcsen feledtetve a közbenső évtizedeket).

És bár a autómárka szinte most születik meg, az Alpine név évek óta szerepel versenyautókon, és a Renault jó ideje turnézik a tanulmánnyal is. Sosem gondoltam volna hogy a gyári tárlaton több tucat modellt és modellváltozatot fogok látni (http://autossagok.blog.hu/2016/08/10/alpine_kiallitas_a_brusszeli_autoworldben).

Mondjuk azért jó lenne ha lassan megérkeznének az autók is :)

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hbHBpbmU=
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hbHBpbmU=

Friss tesztek

Opel Insignia Sports Tourer Dynamic 2.0 CDTI AWD teszt

Az utolsó igazi Opel? Insignia Sports Tourer Videó

Kombiként kezdeti csúcsdízelével és összkerékhajtással is meggyőző volt az új Insignia, de eláruljuk, van ennél jobb konfiguráció.


Mercedes-Benz GLA 220 d 4Matic 7G-DCT teszt

Feszült pillanatok - Mercedes-Benz GLA teszt

Elismerem, hogy jól néz ki, bár ehhez kell az új kanyon-bézs fényezés. Játszik a menetfény színeivel és a beltéri világítással, tökéletes a színház, aztán felhörren a Sprinter.


Mini Countryman John Cooper Works teszt

Hívj csak hot hatchnek! - Mini Countryman JCW teszt

Terepralis gyökerekkel a háta mögött nagyot domborít szegmensében a Countryman JCW, utóbbi betűtrió pedig garancia a valódi tudásra.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hbHBpbmU=
Hirdetés

Címlapon


Friss cikkek

Alig futott, patika Lancer Evo III, 8,3 millióért

Eladó a Mitsubishi dicső múltjának egy fontosabb szelete

23 órája – Sztori

Hong Kongban bukkant fel egy érintetlen Lancer Evolution III, kevés kilométerrel az órában, gyönyörű sárga fényezéssel, borsos árcédulával.


Skoda Karoq 1.5 TSI és 2.0 TDI menetpróba

Erre mondod majd, hogy ilyet aKaroq!

Tegnap – Újdonság

Borzalmas szóviccből el lehet még sütni párat, de a neve az egyetlen, ami mókás. Digitális műszeregység? Átalakítható hátsó üléssor? Prémium hangszigetelés? Több, mint Simply Clever.


Alig futott, ultraritka Alpina B7S Turbo Coupé eladó

Mindössze 30 darab készült ebből az Alpinából, most egy eladó

3 napja – Sztori

326 lóerőt tudott 1982-ben és mindössze 30 darabos széria volt ez az Alpina B7S Turbo. Most egy olyan eladó, amiből csak kettő készült.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

PEUGEOT 3008 1.6 HDI. navi. digitklíma

PEUGEOT 3008 1.6 HDI....

Ár: 2.400.000 Ft

Évjárat: 2011

Kivitel: Egyterű

Üzemanyag: Dízel

HONDA HR-V 1.6 4WD

HONDA HR-V 1.6 4WD

Ár: 599.000 Ft

Évjárat: 1999

Kivitel: Városi terepjáró (crossover)

Üzemanyag: Benzin

OPEL ASTRA J 1.4 16V. MO-i. szervízkönyv

OPEL ASTRA J 1.4 16V....

Ár: 2.700.000 Ft

Évjárat: 2012

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!