0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Ímhol az új BMW 2-es Cabrio 

Tán az utolsó kis klasszikus: BMW 2 Cabrio

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Párizsban debütál a BMW 2-es Cabrio vászontetővel, 6 hengeres M235i csúcsmodellel és még jó helyen, hátul hajtva.

Maradt egyelőre hátsókerekes és vászontetős, ahogy kell

Maradt egyelőre hátsókerekes és vászontetős, ahogy kell

Az októberi Párizsi Autószalonon mutatkozik be, s jövő februártól lesz kapható a remek 2-es Coupé nyitható tetejű változata, a BMW 2-es Cabrio. Még hátsókerekesen, s az elektromosan mozgatató vászontetőt is megtartva. Elődje, az 1-es Cabrio 130 ezer példányban fogyott.

Az 1-es Cabriónál nagyobb, de könnyebb, persze a 2-es Coupénál sokkal nehezebb, alapból is vagy 1,5 tonnás a prémium alsó-közepes 2-es Cabrio

Az 1-es Cabriónál nagyobb, de könnyebb, persze a 2-es Coupénál sokkal nehezebb, alapból is vagy 1,5 tonnás a prémium alsó-közepes 2-es Cabrio

A Coupénál úgy másfél mázsával nehezebb, 0,31-es alaktényezőjű 2-es Cabriót Advantage, Luxury Line, Sport Line és M Sport köntösben lehet majd megvásárolni. Az 1-es Cabrióhoz képest hosszúsága 72 milliméterrel 4432, szélessége 26 milliméterrel 1774, tengelytávja 30 milliméterrel 2690, míg nyomtávja elöl 41 milliméterrel 1521, hátul 43 milliméterrel 1556 milliméterre nőtt. A sajtóanyag szerint tágasabb utastér, kényelmesebb hátulról/hátra ki/beszállás, zárt tetővel 30 literrel 335, nyitott tetővel 20 literrel 280 literre növelt csomagtartó és 35 milliméterrel szélesebb rakodónyílás, lehajtható hátsó üléstámlák a csomagtér felől kireteszelő karral, 150 milliméterrel 450 milliméterre bővített szélességű, 246 milliméter (+28 mm) magas rakodónyílás, 20 százalékkal jobb torziós merevség, igényesebb szigetelés, csendesebb futás jellemzi.

Javult a helykínálat, a zajszigetelés, a torziós merevség is, az extrák sora kb. végtelen

Javult a helykínálat, a zajszigetelés, a torziós merevség is, az extrák sora kb. végtelen

A vászontető 50 kilométer/órás sebességig és 20 mp alatt menet közben is nyitható vagy csukható szériában fekete, opcióként ezüstös hatású antracit vagy ezüstös hatású barna színben. Benzinmotorok (mind turbós, EU6-os és stop-startos): 220i 184 lóerővel és 270 Nm nyomatékkal, 228i (245/350), M235i 6 hengeresen (326/450); dízel: 220d (190/400). A váltó 6 fokozatú manuális, felárért 8 gangos automata. A sportfutóműves M235i 100-as sprintideje 5,2, automatával 5,0 mp. A túlvégen a dízel vegyes fogyasztás ígérete 4,4-4,7 l/100 km. Összkerékhajtás később.

Ez is érdekes lehet:
 

Megvettem első autómat, egy 1996-os 318is-t. Tudom, nem hathengeres

A BMW "hathengernélkezdődik", tudom, mégis négyhengerest vettem. Viszont kupé, napfénytetős...

Suzuki Swift 1.0 GLX SHVS teszt

Az alap után ezres turbósával és a Balenonál hatékonyabb hibridrendszerével vallott nálunk az...

Körkép: divat-crossoverek 5 millióig

Egyre csak növekszik a városi crossoverek szegmense. A sok új nevező meghozta a kedvet, hogy...

Láttuk az új Volkswagen Polót, sokat nőtt, hangja is nagyobb lett

Berlinben láthattuk élőben először a Volkswagen új kisautóját. A Polo hatodik generációja az...

Kia Optima EX Premium 1.7 CRDi 7DCT teszt

Kombik közül eddig a legcsábítóbb az Optima SW, minden jóval megtömve kényelmes, és már-már prémiumban...

Peugeot 3008 1.6 BlueHDi M6 Allure teszt

Újra próbára tettük a Peugeot 3008-at, ezúttal már az Ev Autója cím győzteseként. A franciák...

Videón mutatta meg az Audi az új A8-as autonóm parkolását

Alig három hét múlva mutatkozik be a német gyártó vadonatúj zászlóshajója, az A8-as. A képek...

Üléspróba: ott voltunk a Kia Stonic leleplezésén

Amszterdamban leplezték le a Kia kisautó alapú divat-crossoverét, amiről továbbra sem tudunk...

Két világbajnok is távozhat a Forma-1-ből

A Libery Media több versenyt szeretne a száguldó cirkuszban, Alonso és Hamilton viszont máris...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ibXc=
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ibXc=
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ibXc=

Friss tesztek

Kia Optima EX Premium 1.7 CRDi 7DCT teszt

Te drága! - Optima SW

Kombik közül eddig a legcsábítóbb az Optima SW, minden jóval megtömve kényelmes, és már-már prémiumban érezhetjük benne magunkat. Imádni való, főleg akkor, ha kevesebbet költünk rá.


Peugeot 3008 1.6 BlueHDi M6 Allure teszt

Tartalmas második felvonás – Peugeot 3008 1.6 BlueHDi

Újra próbára tettük a Peugeot 3008-at, ezúttal már az Ev Autója cím győzteseként. A franciák SUV-ja továbbra is elképesztően izgalmas, mégis ésszerű autó, de vajon megérdemelten nyert?


Suzuki Swift 1.0 GLX SHVS teszt

Teszten a turbós és hibrid Swift

Az alap után ezres turbósával és a Balenonál hatékonyabb hibridrendszerével vallott nálunk az új Suzuki Swift. Vajon másfél millióval drágábban is megéri?

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ibXc=

Hirdetés

BMW tesztek

BMW 740e iPerformance teszt

Lehengerlő - BMW 740e

Varázsszőnyeg, igazi végtelen luxust kínáló, lágyan simogató, négyajtós kupékat verő formatervvel szolgáló guruló szanatórium. Négyhengeres motor? Minek több?


BMW i3 94 Ah teszt

A formabontó - BMW i3 94 Ah teszt

Már 94 Ah-s akkucsomaggal is kipróbáltuk, milyen a prémium villanyautózás. Az i3 praktikus, formabontó, és hatótávjával sem vérzik el.


BMW 730d xDrive teszt

Csak könnyedén! BMW 730d teszt Videó

Veszített súlyából a BMW 7-es sorozata a tavaly megjelent hatodik generációval. Már alapdízelével is kellően potens.


BMW X1 18d sDrive teszt

Előadóművész! BMW X1 teszt

Tavaly második generációjába lépett, új autó lett a BMW X1. Alapból már fronthajtású. Vajon milyen egy elöl hajtó BMW szabadidő-autó?


BMW M4 Coupé DKG, 2014 - használtteszt

Másfél éves sárga szörny - BMW M4 használtteszt

Nincs hiány M-es BMW tesztautóból mostanában a szerkesztőségben, közel minden hónapra jut egy. Most viszont nem újat, hanem egy használtat sikerült elcsípnünk.


Még több BMW teszt

Címlapon


Friss cikkek

Összevarrtak három Ladát, hogy őrült sebességgel foroghassanak

A háromfejű orosz sárkány története Videó

5 órája – Sztori

Mond valamit az, hogy fidget spinner? Nem baj, ha nem, csak ez most egy új őrület, na persze a fiatalok körében. Viszont néhány orosz is feldolgozta az ötletet, mutatjuk, hogyan.


Miért van álca alatt a Volvo legújabb kombija?

Szerinted milyen kamerát cipel ez az álcázott Volvo V90?

14 órája – Sztori

Épp gyanútlanul tartottunk a reptér felé a Kia Stonic leleplezése után, amikor egyszer csak véletlenszerűen előbukkant egy álcázott Volvo V90.


Itthon vezettük a Peugeot 5008 második generációját

Felnőtt az Év Autója - Peugeot 5008 menetpróba

17 órája – Újdonság

Idehaza is bemutatkozott a Peugeot új négyszámjegyű modellje, az 5008 második generációja. A SUV-ok piacán fog hódítani a legnagyobb oroszlán. Lássuk, vajon ő lesz-e a kategória királya?


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

BMW X6 3.0 d (Automata) Head-Up.Prof.navi

BMW X6 3.0 d (Automata...

Ár: 20.550.000 Ft

Évjárat: 2016 / 2

Kivitel: Városi terepjáró (crossover)

Üzemanyag: Dízel

BMW X6 xDrive30d (Automata) Foglalózva 45.841km Magyaro.i

BMW X6 xDrive30d (Auto...

Ár: 16.999.000 Ft

Évjárat: 2015 / 10

Kivitel: Városi terepjáró (crossover)

Üzemanyag: Dízel

BMW 523i Xenon/Tempomat/153000 km - 1.t

BMW 523i Xenon/Tempoma...

Ár: 1.050.000 Ft

Évjárat: 1998 / 5

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!