0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Még több infó, még több kép az új Dacia Dusterről

Tanul a Renault, ezért alig nyúlt a Duster formájához

·

A Dacia slágermodellje lett a Duster, ami a SUV-hullám meglovagolása mellett még a válságból is nyerni tudott. Most itt a második generáció, alig változott formával.

%KA%Hiába hasonlít elődjére erősen, az új Duster valóban új autó, igaz, motorjai csak frissítettek%KA%

Hiába hasonlít elődjére erősen, az új Duster valóban új autó, igaz, motorjai csak frissítettek

Amennyire meghatározó modell volt a kilencvenes évek Renault-kínálatában az első Twingo, olyannyira ikonmodell a Daciánál a Duster. Viszont a Twingóból a tőle különböző második nemezedék nagyon nem hozta az előd sikerét, a hátul hajtó harmadik már tud valamit. A Dacia Dustert vélhetően ezért újították óvatosan, de teljes egészében az eddigi hét sikeres év és több mint egymillió eladott példány után. A második nemzedéket először a Frankfurti Autószalonon állították ki. Még az első Dusterénél is jelentősebb, 21 centis a hasmagasság, maradt az alapból első, opcióként fixre is zárható, elektronikusan vezérelt lamellás kuplungos összkerékhajtás és a motorpaletta ki. A Duster alapmotorja továbbra is az 1,6-os szívó benzines (SCe névvel), van 1,2 literes (130 lóerős) turbós benzines (a TCe) és az 1.5 dCi turbódízel, ami 90 és 110 lóerővel is választható, utóbbihoz opciós az összkerékhajtás és a duplakuplungos automata váltó is, ám a kettő együtt nem választható.

%KA%Továbbra is erőssége lesz az − opciós − összkerékhajtás%KA%

Továbbra is erőssége lesz az − opciós − összkerékhajtás

Teljesen új a Duster orra, LED menetfényes fényszórói, ahogyan beltere is. A korábbinál dizájnosabb a műszerfal, formásabbak az ajtókárpitok, a kerek légbeömlők pedig ugyanúgy karimát kaptak, mint azt a legfőbb konkurensnek számító Suzuki Vitara esetén megszokhattuk. Bár a Duster eddig is komoly vetélytársa volt utóbbinak, az új generációval még inkább az lehet, ára ugyanis a frissítés után is a Vitaráé alá várható. Az új Duster egyebek mellett hátra és oldalra is látó kamerákkal, holttérfigyelővel, automata fényszórókapcsolással, függönylégzsákkal és automata klímával is újat hoz a Dacia palettájára, összkerékhajtását pedig a szegmens legjobbjának ígérik. Decemberben állítólag már próbálhatjuk, jövő év elején pedig a hazai piacra is befut, várjuk!

%KA%Belül teljesen új, de a részletek, a kapcsolók, vagy akár a navigációs kijelző és annak menüje ismerős, a tolatókamera viszont új, ahogyan az automata légkondicionáló is%KA%

Belül teljesen új, de a részletek, a kapcsolók, vagy akár a navigációs kijelző és annak menüje ismerős, a tolatókamera viszont új, ahogyan az automata légkondicionáló is

Ez is érdekes lehet:
 

Meghajtottuk a Porsche 911 GTS-t és a Turbót

Ma már a legtöbb 911-es motorját turbó lélegezteti, a GTS óriási móka hátsó és összkerékhajtással...

Autós túraötletek Budapest közelében - a vezetés élményéért

Ha autós túra, akkor ma a Transzfogarasi út, meg persze az Alpok jut a legtöbbek eszébe, pedig...

10 autó, ami a kategóriája legdrágábban fenntarthatója

Míg Európában jellemzően lemaradunk ott, hogy mennyit fogyaszt egy autó, az amerikaiakat jobban...

Toyota Prius 1.8 Plug-in Hybrid Executive teszt

Egyliteres, mármint 1 l/100 km fogyasztású autóként hirdeti a Toyota a Prius Plug-in Hybridet...

Termékteszt: Navitel Navigator E500 navigáció

Élethosszig tartó frissítést és teljes Európa térképet ígér a Navitel legkisebb készüléke. Az...

Sebestyén Balázs a Forbes szerint a legértékesebb hazai híresség, autója nem szerény, de takarékos

A hazai Forbes által nemrégiben a legértékesebb hazai hírességként jegyzett rádiós és televíziós...

Sportkivitel készült több Toyota modellből, némelyikre jó esélyünk van

A Toyota betartja a szavát, megérkeztek az első, új sportmodellek. A Gazoo Racing Toyoták három...

Rekord hatótávot teljesített az Opel villanyautója

Az elektromos autózás sokak számára egyet jelent a kis hatótávval. Az Opel Ampera-e most bizonyította...

Peugeot 5008 GT 2.0 BlueHDi teszt

Legkisebb feladata lenne a szórakoztatás, ám az 5008 minőségi színházat nyújt, ilyennel ritkán...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1kYWNpYQ==
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Schibsted Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Schibsted Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (2 db)

nick_ írta: 2 hete

Hogy ez mitől új? Kívülről szinte tök ugyanaz, mint a régi, ez még egy faceliftnek is vékony.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Velokex írta: 2 hete

Elég spórolós lett.
Azt a navigációs kijelzőt feljebb is rakhatták volna, a logan kormánya helyett megérdemelt volna egy szebbet.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1kYWNpYQ==
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1kYWNpYQ==

Friss tesztek

Peugeot 5008 GT 2.0 BlueHDi teszt

Figyeld a másik kezét is! – 5008 GT

Legkisebb feladata lenne a szórakoztatás, ám az 5008 minőségi színházat nyújt, ilyennel ritkán találkozunk. Érzelmi ingerekkel bombáz, hajlamosak vagyunk nem figyelni, milyen valójában.


Toyota Prius 1.8 Plug-in Hybrid Executive teszt

Nincs mellébeszélés, 0,8 l/100 km a tesztfogyasztás

Egyliteres, mármint 1 l/100 km fogyasztású autóként hirdeti a Toyota a Prius Plug-in Hybridet. A gyári érték nem csupán hozható, alul is múlható.


Mini Cooper S E Countryman 4ALL teszt

Multivitamin - Mini Countryman plug-in hibrid teszt

Ha felnövök, gazdaságos hibrid leszek. Na jó, inkább divatos élményautó. Azért jó lenne terepezni is, és a praktikum sem utolsó szempont.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1kYWNpYQ==

Hirdetés

DACIA tesztek

Dacia Dokker 1.5 dCi Arctic teszt

Nagycsaládosok és kisvállalkozók álomautója - Dacia Dokker teszt Videó

Erősebbik dízelmotorjával és egészen gazdag ellátmánnyal járt nálunk az amúgy puritán, de nagyon tágas Dacia Dokker. Így is viszonylag olcsó maradt.


Dacia Logan Arctic 1.2 16V teszt

Ár/értékben verhetetlen. Dacia Logan teszt

Szedán kéne, nem Sandero? Új, elég nagy, s főleg minél olcsóbb? A második generációs Logan simán kielégítheti az igényeit, még benzines alapmotorjával is.


Dacia Lodgy Arctic 1.5 dCi teszt

Van még olcsón jó új autó: Dacia Lodgy teszt Videó

Ötülésesen, alapdízelével fogtuk komoly tesztre a Dacia legújabb modelljét, és a Lodgy meg is felelt az elvárásoknak. Az ár/érték és ár/méret versenyt fölényesen nyeri, bűnei bocsánatosak.


Dacia Duster 1.6 4x4 Arctic teszt

A Duster vételára mindent átír

Kíváncsiak arra, milyen volt egy autó húsz évvel ezelőtt? Nullkilométeresen megtalálják a Dacia szalonokban, Duster néven.


Dacia Sandero 1.4

Hódító Sandero

Egy halvány fokot finomítva és csinosítva, a Dacia Sandero ugyanaz a kisautók közt, mint ami a Logan az alsó-közepeseknél. És ez így rendben is van.

Még több DACIA teszt

Címlapon


Friss cikkek

Rendelés előtt mindenképp ajánlott kipróbálni a szóba jöhető modelleket

A tesztvezetés az ismerkedésről szól, nem szabad kihagyni

10 órája – Sztori

Autóvásárlás előtt a legfontosabb, hogy megismerjük a portékát, valamint felmérjük és felismerjük saját igényeinket. Ebben pedig nagy segítség egy profi kereskedő.


Felidéztük a történelmet a Mazda augsburgi múzeumában

Japán ékszerdoboz Németországban

18 órája – Sztori

Tavaly tavasszal nyitotta meg kapuit a München melletti Mazda Classic Museum, amely világszinten is a japán gyártó egyik legnagyobb gyűjteménye. Amiket láttunk, attól nem egyszer esett le az állunk.


Állítólag ismét lesz Toyota Celica

Egy legenda visszatér?

Tegnap – Sztori

Meg nem nevezett forrásból kiszivárgott hírek szerint a Toyota az elmúlt hetekben szabadalmaztatta a Celica modellnevet Észak-Amerikában, s erre készül Európában is.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

DACIA DUSTER 1.5 dCi Cool MAGYAR-ÚJSZERŰ!!!

DACIA DUSTER 1.5 dCi C...

Ár: 3.399.000 Ft

Évjárat: 2015 / 2

Kivitel: Városi terepjáró (crossover)

Üzemanyag: Dízel

DACIA DUSTER 1.5 dCi Cool 46eKm! NAVI! KLÍMA!

DACIA DUSTER 1.5 dCi C...

Ár: 3.395.000 Ft

Évjárat: 2014 / 5

Kivitel: Városi terepjáró (crossover)

Üzemanyag: Dízel

DACIA DUSTER 1.5 dCi Exception 4x4 Nagyon megkímélt. Video felvét

DACIA DUSTER 1.5 dCi E...

Ár: 3.990.000 Ft

Évjárat: 2014 / 8

Kivitel: Városi terepjáró (crossover)

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!