Így ne mutasd be az önvezető autódat

Teljes stábbal az utastérben hibázott egy önvezető prototípus

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Tökéletes példája ez a videó annak, hogyan ne demonstráld a friss fejlesztésed tudását. A Phantom AI fejlesztői egy kisebb stábnak mutatták meg, mit tud az autójuk. Rosszul sült el.


Nemhogy divat, irány. Az autógyártóknak nincs más választásuk, minthogy az önvezetés felé fejlesszenek, de legalább valamilyen szinten segítsék a sofőrt az autóik. Nem csak a nagy gyártók, hanem a kis startup cégek is azon dolgoznak, hogy minél eladhatóbb rendszereket hozzanak össze, amit majd a kisebb-, nagyobb gyártók megvehetnek. A Phantom AI is egy ilyen kis startup, akik a napokban meg is mutatták legújabb fejlesztéseiket az egyik kütyükkel és mai, jövőbeli tech trendekkel foglalkozó weboldalnak, a TechCrunch-nak.
Hirdetés

Hoztak stábot, forgattak, sofőrük pedig épp a Phantom AI társalapítója és elnöke volt, Chan Kyu Lee. Hátul a stáb tagjaival maga az alapító és vezérigazgató, Hyunggi Cho beszélgetett. Az átalakított Hyundai Genesisben a cég 2-es szintű önvezető rendszerét demonstrálták, ez a szint az, amikor a radaros tempomat alapján tartja a távolságot az előttük haladótól, illetve kormányozni is képes, sávban tart, valamint fékez is, ha szükséges. A bemutatóra viszont ezt a funkciót kikapcsolták, mint utólag kiderült, túl sok hibás adatot kapott a rendszer és csinált vészfékezést, ezt viszont elfelejtették. A Genesis előtt megállt egy Nissan az autópályán, mert leesett elé egy kuka az előtte haladó teherautóról, az önvezető Hyundai viszont nem állt meg, Lee-nek 32 km/h-ra sikerült csökkenteni a sebességet, de beleütköztek. A két vezér ezek után még meggyőzte a stábot, hogy próbálják ki a 4-es szintű autójukat is, nem tudjuk, mivel vették rá őket, de szerencsére, ott már nem történt hiba.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2018.02.05. at 17:55
    Permalink

    A 2-es szintű önvezetés már évek óta kapható a legtöbb prémiummárkánál.

    Kizártnak tartom, hogy a Hyundainál le legyen benne egy luxusmodellben.

    Akkor mit is alakították át mivé?

Vélemény, hozzászólás?