Új motor az Outlanderben, sokkoló tanulmány a jövőnek

Teljesen elektromos a Mitsubishi terepjáró tanulmányautója

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Két autóval is készült a Genfi Autószalonra a Mitsubishi, az egyik igazi és hibrid, a másik csak tanulmány és három motorja van. Utóbbiból a jövőben még lehet is valami a japánoknál.


Elektromos és hibrid hajtásban képzeli el jelenét és jövőjét a Mitsubishi is. Egyetlen konnektoros hibridjének frissített kiadását és egy rendkívül izgalmas tanulmányautót hoztak Genfbe a japánok. Utóbbi érdekessége, hogy három villanymotor hajtja, egy elöl, kettő hátul, ezzel összkerékhajtású az e-Evolution tanulmányautó. Formája különleges, ám nem véletlenül húzták föl ennyire az orrát és a farát, a terepképességek is nagy szerepet játszottak a tervezésnél, így az ebből készülő valódi autó akár jó terepjáró is lehetne.
Hirdetés

A stand reálisabb felén viszont az új, vagyis frissített Outlander PHEV pózolt, amit kívülről már ismerhetünk. A belső értékek változtak, pontosabban a belsőégésű motor, a 2,0 literes hagyományos benzinest egy nagyobb, önmagában is tisztább és hatékonyabb üzemű, 2,4 literes Atkinson ciklusú motorra cserélték. A rendszer erősödött is, a motoron lévő segéd generátor és a hátsó tengelyen hajtó villanymotor összesen 10 %-kal erősödött, az akkumulátorcsomag pedig 13,8 kWh-ra nőtt. Kapott Sport módot, amivel a sofőr kiautózhatja az új motorban rejlő lehetőségeket, az új Snow mód pedig csúszós, havas útfelületen nyújt majd segítséget.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?