Ennél gyáribb E46-os BMW-t keresve sem találsz

Úgy rakták el ezt az E46-ot az utókornak, mintha valami ritka sportautó lenne

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Ritka sportautókat, különleges szériákat érdemes úgy elcsomagolni az utókornak, ahogy ezzel az E46-os kupéval tették. Tucatautóból is lehet így értékeset varázsolni?


Kíváncsian csemegézünk a feltöltött fotók között, amikor arról kapunk hírt, hogy előkerült egy ritka, sosem, vagy alig használt veteránautó, vagy youngtimer, és ebben az esetben sincs ez másként. Pedig az alany a legkevésbé érdekes, vagy ritka modell, egy 2002-es BMW 330Ci-ről van szó, vagyis a széria legnagyobb motorjával szerelt E46 kupéról, ami még nem M3. Ebből aztán szaladgál gazdagon az utakon, a használtautó import alanyaként is népszerű, de egy valami biztos, ilyen állapotút valószínűleg még sosem láttál. Ennek a példánynak az órájában ugyanis 1374 kilométer van, vagyis egyszerűen leosztva évente csupán 76 kilométert tettek meg vele, de persze valószínűbb, hogy ennyit raktak bele az első pár évben, majd szépen elcsomagolták.
Hirdetés

A Pennsylvania állambeli Pittsburgben került elő ez az E46, melynek fényezése teljesen gyári, eredeti alufelnijei is megvannak és a piros bőrbelsőn nemhogy kopás, de egy porszem nem található. A motortér is makulátlan, a hirdető pedig azt állítja, folyamatosan szervizelve volt, legutoljára pedig épp pár hete cserélték benne az összes folyadékot. A 330Ci-t sokan jó kompromisszumnak tartják abban a tekintetben, hogy még nem kerül annyiba, és a fenntartása is kedvezőbb egy M3-nál, de a 30-as motor már kellőképpen erős az élményautózáshoz. Egy ilyen 330Ci-t 1-2 millió forint között már a hazai piacon is be lehet szerezni, persze óriási múlttal a háta mögött. Ezért a példányért 30 000 dollárt kérnek, vagyis nagyjából 8,5 millió forintot, amennyiért már M3-at is kaphatunk, persze az állapot nem mindegy. Aki ezt megveszi, garantáltan tökéletes állapotú és makulátlan előéletű E46-ban ülhet. Az automata váltó fájó pont, de ezért az állapotért meg tudnánk vele barátkozni.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?