0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Polgári köntöst öltött a Vörös Disznó

Új életet kapott a klasszikus Mercedes

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Az inkább kompresszoros teljesítménynövelő átépítéseiről híres német Väth ezúttal klasszikus veterán restaurálására adta a fejét, az eredmény önmagáért beszél.

3 doboz, aerodinamika nuku

3 doboz, aerodinamika nuku

A Vath átépítései már többször szerepeltek oldalainkon, de klasszikus restaurációt még sosem láttunk tőlük, ellentétben a kompresszorral s egyéb fogásokkal felpaprikázott modellekkel. Ez alkalommal azonban egy 1968 és 1972 között gyártott W109-es Mercedes-Benz 300 SEL 6.3 került karmaik közé: a lehasznált példányt kívülről-belülről újrarakták, restaurálták a motort, a hajtást és a futóművet, és a motorteret is teljesen kipucolták.

Azok a Hella ködlámpák! Azok a Hella ködlámpák! Azok a Hella ködlámpák!

Azok a Hella ködlámpák!

A 300 SEL 6.3-at M100 kódjelű, 6,3 literes V8-as hajtja, a 250 lóerős, 510 Nm nyomatékú erőforrással alig 6,5 másodperc alatt ugrik 100 km/h-ra, végsebessége pedig eléri a 220 km/h-t. Ezzel szemben a Vörös Disznó becenéven elhíresült versenyváltozatban a motor AMG által felkészített, 6835 köbcentiméterre felfúrt változata dolgozott 428 lóerővel és 608 Nm-es csúcsnyomatékkal.

Vonzó malacpofa

Vonzó malacpofa

Ez is érdekes lehet:
 

Másfélszer annyit esik a dízel, mint a benzin ára

Folytatódik az üzemanyagárak csökkenése, pénteken a gázolaj ára többet esik, mint a benziné.

3D technológiás nyomtatással készült műanyagból a Chevy V8-as

Őrület, mire képes a 3D nyomtatás, most azt láthatjuk, hogyan épül fel egy méretarányosan lekicsinyített...

Mitsubishi Sigma 3.0 V6 24V, 1996 - használtteszt

A kilencvenes évek derekáig a Sigma volt a Mitsubishi csúcsmodellje, abban az időben, amikor...

Év Autója 2017 - szerintünk

Az Év Autója díj döntőseit már ismerjük, a végső győztesre még közel két hónapot várnunk kell...

Nyújtott tengelytávval érkezett a Volkswagen Tiguan Allspace

11 centivel nyúlt meg a Tiguan, hogy a nemrég bemutatott és vakon sikeresnek kiáltott Skoda Kodiaqra...

Opel Zafira Innovation 2.0 CDTI ecoFLEX Start/Stop teszt

Frissült az Opel nagy-egyterűje. Nem csak orra, de a beltér is változott, fő erénye továbbra...

Citroën XM 2.1 D12 Turbo automata, 1993 - használtteszt

Negyedmillió forint, ennyit ér ma a franciák jövője. Pontosabban a ’90-es években gondolt jövőjük...

BMW 740e iPerformance teszt

Varázsszőnyeg, igazi végtelen luxust kínáló, lágyan simogató, négyajtós kupékat verő formatervvel...

Tudják, hogy kell - Peugeot 3008 GT 2.0 HDi EAT6 teszt

Olyat tud a Peugeot, amit mások csak próbálnak elérni unalmas autóikkal. Jó színházat csinálni...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1tZXJjZWRlcy1iZW56
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (1 db)

Stefnews írta: 2012 szeptember 09., vasárnap 08:23:35

Az aerodinamika csak annak fontos akik nem tudnak motort gyártani :-)

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1tZXJjZWRlcy1iZW56
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1tZXJjZWRlcy1iZW56

Friss tesztek

Renault Scenic 1.2 TCe 130 Intens teszt

Nem ér a neve! Renault Scenic IV teszt Videó

Csalódás az új Renault Scenic, ha elődeihez hasonlítjuk, remek autó viszont, ha önmagában, mai crossoverként nézzük. Úgy még családi autónak is egész jó.


Opel Zafira Innovation 2.0 CDTI ecoFLEX Start/Stop teszt

Hetedik mennyország - Opel Zafira teszt

Frissült az Opel nagy-egyterűje. Nem csak orra, de a beltér is változott, fő erénye továbbra is a praktikusság és a könnyű variálhatóság.


BMW 740e iPerformance teszt

Lehengerlő - BMW 740e

Varázsszőnyeg, igazi végtelen luxust kínáló, lágyan simogató, négyajtós kupékat verő formatervvel szolgáló guruló szanatórium. Négyhengeres motor? Minek több?

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1tZXJjZWRlcy1iZW56

Hirdetés

MERCEDES-BENZ tesztek

Mercedes-Benz GLC 220 d 4MATIC Coupé teszt

Magasan hordja a farát – Mercedes GLC 220 d Coupé

Csak a képeken tolakodó, a valóságban épp jó méretű SUV a GLC. Kupé farával mindent elveszít abból, amitől praktikus lehet, viszont ez a divat, aminek maximálisan megfelel.


Mercedes-Benz E 220 d teszt

Alapdízel, mégsem a zöldséges autója - Mercedes E 220 d teszt Videó

Minden eddiginél fiatalosabb és nagyobb a legújabb, W213 gyári kóddal érkezett Mercedes E-osztály. Legkisebb dízelével is nagyon sokat tud már.


Mercedes-Benz C 250 Coupé teszt

Tömör gyönyör - Mercedes-Benz C 250 Coupé teszt

Új generációjába lépett a Mercedes-Benz C-osztály kupé változata is. Igazi hódító köntösben, 211 lóerős turbós benzinesével vallattuk.


Mercedes-Benz ML 350 BlueTEC teszt

Drága búcsú - Mercedes ML 350 BlueTEC teszt

Olyan Mercedes ML járt nálunk, amiben szinte minden volt, akár a búcsúban. Csak az extrák ára 11,5 millió forintot tett ki.


Mercedes-Benz B 200 Automata teszt

Hogy ez mennyivel jobb autó lett! Mercedes-Benz B 200 teszt

Csak egy frissítést kapott a három évvel ezelőtt megjelent Mercedes B-osztály, ám nagyon sokat fejlődött. Egy baja van csak: nem a mi autónk.


Még több MERCEDES-BENZ teszt

Címlapon


Friss cikkek

Tizenharmadszor nyert Stéphane Peterhansel Dakart

1-3 Dakar győzelem a Peugeot-tól

2 órája – Sztori

Elsöprő győzelmet aratott a Peugeot. 9000 kilométer után is a legjobbaknak bizonyultak a világ egyik legnehezebb tereprali futamán.


Gyengébb, mégis lenyomja a GT-R-t és az új NSX-et a McLaren 540C

Japánokat aláz a legolcsóbb McLaren Videó

Tegnap – Sztori

Árával középre lő, a leggyengébb, és csak hátul hajt, míg ellenfelei összkerekesek, mégis mindkettőt lenyomja. Hogyan? Ilyenkor fontos a tömeg/lóerő arány.


Így épül a legerősebb hazai Nissan GT-R

Több mint 1200 lóerős GT-R épül Magyarországon

2 napja – Sztori

1200 lóerő fölé várják a hazai építésű GT-R teljesítményét, de még nem tudják, hol lesz a vége. Egy tank benzint 7 perc alatt tudna megenni.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

MERCEDES-BENZ CLC-OSZTÁLY CLC 200 CDI

MERCEDES-BENZ CLC-OSZT...

Ár: 3.099.000 Ft

Évjárat: 2008 / 12

Kivitel: Coupe

Üzemanyag: Dízel

MERCEDES-BENZ CLK 200 Sport

MERCEDES-BENZ CLK 200...

Ár: 1.190.000 Ft

Évjárat: 1999 / 11

Kivitel: Coupe

Üzemanyag: Benzin

MERCEDES-BENZ E 200 CDI Elegance (Automata) magyar pajzs tető nagynavi szk

MERCEDES-BENZ E 200 CD...

Ár: 2.490.000 Ft

Évjárat: 2004 / 12

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!