0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Új életmódautó a Mercedestől: az X-osztály pickup

Íme az első prémium pickup, a Mercedes-Benz X-osztály

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Jövőre már piacra lép a most kétféle koncepcióként bemutatott Mercedes-Benz X-osztály.

Élő, de a korábbi cikkünkben továbbra is elérhető, közel fél órás előadással mutatkozott be a Mercedes-Benz X-osztály, rögtön kétféle kivitelben is

Élő, de a korábbi cikkünkben továbbra is elérhető, közel fél órás előadással mutatkozott be a Mercedes-Benz X-osztály, rögtön kétféle kivitelben is

Sok-sok pletyka keringett az elmúlt években már a Mercedes-Benz pickupjáról, most, az október 25-én Stockholmban tartott prototípus-leleplezés után viszont már tisztábban látunk. Olyannyira igaz, hogy a Renault-Nissan szövetséggel karöltve készült, hogy ugyanúgy a Nissan barcelonai gyárában fog készülni, ahogyan az alapjait adó Nissan Navara is. Ugyanakkor az is tökéletesen igaz, hogy a Mercedes-Benz egy önálló modellt alkotott meg, nem pedig csak átcímkézte a Navarát vagy a Renault Alaskant.

Leginkább városba való a 22 colos felnikre állított stylish explorer

Leginkább városba való a 22 colos felnikre állított stylish explorer

Prémium hangulat a legfinomabb bőrökkel a beltérben Prémium hangulat a legfinomabb bőrökkel a beltérben

Prémium hangulat a legfinomabb bőrökkel a beltérben

Sőt, nem is egy, hanem rögtön két pickupot hozott ki, a bemutatóra ugyanis egy ballonos terepgumis powerful adventurer − izmos kalandor − és egy városba jobban passzoló stylish explorer − stílusos felfedező − verzió is érkezett. Utóbbi 22 colos óriásfelniken gördül, belseje a Mercedes személyautóiból ismert finomságú, világos bézs és barna bőrrel burkolt. A terepesebb verzió sem fapados ám, belterében ugyanakkor visszaköszön a karosszéria színe, műszerfalára a márkától megszokott kijelzőn túl egy tűzoltópalack is került.

Akár ilyen, kifejezetten terepre szánt is lehet az X-osztály, ez a powerful adventurer

Akár ilyen, kifejezetten terepre szánt is lehet az X-osztály, ez a powerful adventurer

Nyers lemezek a terepes verzió utasterébe sem kerültek, mégis visszaköszön a karosszéria színe. A középkonzoli kijelző mellé tűzoltókészülék is került Nyers lemezek a terepes verzió utasterébe sem kerültek, mégis visszaköszön a karosszéria színe. A középkonzoli kijelző mellé tűzoltókészülék is került

Nyers lemezek a terepes verzió utasterébe sem kerültek, mégis visszaköszön a karosszéria színe. A középkonzoli kijelző mellé tűzoltókészülék is került

A műszakiságról egyelőre nincs sok információ. Annyi viszont igen, hogy V6-os turbódízelmotor, állandó összkerékhajtáson keresztül, központi és hátsó differenciálzárat, meg nyilván terepáttételt is kínáló hajtásláncon keresztül fogja mozgatni. Ez passzol ahhoz, amit a Mercedes célul tűzött ki: a kategória legjobbja kíván lenni; vélhetően a legdrágább is lesz. Az X-osztály már jövőre, de csak az év végén, nagyjából egy év múlva lép piacra.

Futóműve hátul a Navarából ismerten tekercsrugós multilink. Terhelhetősége 1,1, vontatási kapacitása 3,5 tonna

Futóműve hátul a Navarából ismerten tekercsrugós multilink. Terhelhetősége 1,1, vontatási kapacitása 3,5 tonna

Ez is érdekes lehet:
 

Komoly kedvezmények a dízelbotrányos Volkswagenekre

A csalós szoftverek javítása után komoly kedvezményekkel kerülhetnek piacra a sokáig százával...

Mercedes GLA, GLA 45 AMG, A 45 AMG menetpróba a Hungaroringen

Hazánkban próbálhattunk a kompakt Mercedesek krémjét, na meg a 381 lóerős AMG-ket a Hungaroringen...

A Citroën C5 Aircross a márkától ismert futóműtechnológia új verzióját hozza

Különös, ugyanakkor a márkától nem szokatlan megoldással érkezett a Citroën legújabb SUV-ja...

Termékteszt: BGS horpadásjavító-készlet

Árának sokszorosát hozhatja be az alig több mint ötezer forintos horpadásjavító. Használata egyszerű...

Rangsorolás nélkül választották ki 2017 legjobb autóbelsőit

Se egy Mercedes, BMW vagy Audi a világ 10 legjobb autóbelsőjének listáján, vannak viszont japánok...

Kia Rio 1.25 MPI LX Exclusive teszt

Leggyengébb négyhengeres szívómotorjával, szinte alapkivitelében próbáltuk a negyedik generációs...

A Mercedes legújabb tanulmányautója az A-osztály valódi lépcsőshátú kivitelét mutatja

Agresszív, de egyszerű formákat mutat legújabb tanulmányautóján a Mercerdes. A CLA-hoz nagyon...

Fiat Tipo Kombi 1.6 Multijet 16V Lounge teszt

A szedán és az ötajtós után kombiként is megérkezett a Fiat Tipo. A puttonyos kompakt szinte...

Toyota Yaris facelift II nemzetközi menetpróba

A Toyota dobja a dízeleket és a turbós világ sem érdekli őket. Mégis szuper autó lett a frissített...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1tZXJjZWRlcy1iZW56
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (26 db)

Lehel81 írta: 6 hónapja
Görénymentesítő írta: 6 hónapja

Csalfa romlejjó! Így csinálják a jók igaz?

Muhahahahahaha


Előzmények megtekintése

Tessék?Részleteznéd mondandódat? Mert nem értek semmit.Mostmár Csalfarómeónak szólt ,vagy nekem?

A válaszoláshoz belépés szükséges
Görénymentesítő írta: 6 hónapja
Lehel81 írta: 6 hónapja

Ja,oké.Itt a link,videó címe: The new Toyota Hilux 2016 fails moose test https://www.youtube.com/watch?v=xoHbn8-ROiQ


Előzmények megtekintése

Csalfa romlejjó! Így csinálják a jók igaz?
Muhahahahahaha

A válaszoláshoz belépés szükséges
Lehel81 írta: 6 hónapja
Edy írta: 6 hónapja

Kinek mire kell. Masok az igenyek. Neked a Navarra jobban bejon. A masodik linked nem mukodik, vmi lemaradthatott.


Előzmények megtekintése

Ja,oké.Itt a link,videó címe: The new Toyota Hilux 2016 fails moose test https://www.youtube.com/watch?v=xoHbn8-ROiQ

A válaszoláshoz belépés szükséges
Edy írta: 6 hónapja
Lehel81 írta: 6 hónapja

Ja,hát ez a régi Hilux,hasonlít a lámpatestek formája meg a kaszni,de egyébként ég és föld a különbség.A Hilux nem tudom miért lett ócska és drága de az lett.Most pl. a jávorszarvas tesztet bukta el.Amúgy az ''ócska'' fíling szeméyes tapasztalaton alapúl,vezettem az összes új pick-up modellt és nem sajnáltam egyiket sem,nyomtam nekik rendesen.A Hilux zörög,nyikorog,meg meg nyikkan,ráz,pattog,a Navara pedig egy kényelmes,csendes hajó,a motra jól húz és keveset fogyaszt. https://www.youtube.com/watch?time_continue=81&v=xoHbn8-ROiQ


Előzmények megtekintése

Kinek mire kell. Masok az igenyek. Neked a Navarra jobban bejon. A masodik linked nem mukodik, vmi lemaradthatott.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Lehel81 írta: 6 hónapja

https://www.youtube.com/watch?time_continue=81&v=xoHbn8-ROiQ A Hilux bukása.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Lehel81 írta: 6 hónapja
Edy írta: 6 hónapja

Szoval a hasonlosag a 2 jarmu kozott az csupan a veletlen muve?

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/0b/2011_Volkswagen_Amarok_(2H)_TDI400_Highline_4-door_utility_(2011-08-17)_01.jpg

https://s2.yzermotors.com/resize/750x469/pp/w1920h1920/a2/b4f1/a0e65958162c8a6662832ab43c8769b3.jpg

A helyesirasi hibakert elnezest kerek. :)

Azt viszont nem ertem h a Hilux miert lett ocska?

Es miert a Navara a legjobb pick-up?

Eddig ugy tudtam h a Hilux az etalon, lehet rosszul.


Előzmények megtekintése

Ja,hát ez a régi Hilux,hasonlít a lámpatestek formája meg a kaszni,de egyébként ég és föld a különbség.A Hilux nem tudom miért lett ócska és drága de az lett.Most pl. a jávorszarvas tesztet bukta el.Amúgy az ''ócska'' fíling szeméyes tapasztalaton alapúl,vezettem az összes új pick-up modellt és nem sajnáltam egyiket sem,nyomtam nekik rendesen.A Hilux zörög,nyikorog,meg meg nyikkan,ráz,pattog,a Navara pedig egy kényelmes,csendes hajó,a motra jól húz és keveset fogyaszt. https://www.youtube.com/watch?time_continue=81&v=xoHbn8-ROiQ

A válaszoláshoz belépés szükséges
zold írta: 6 hónapja
Csalfa Romeo írta: 6 hónapja

Én egyrészt nem sok különbséget érzek a SUT és a pick-up között, másrészt meg: az, hogy a németek új kategóriákat találnak ki, az OK, de ha az amerikaiak, az már nem?:)



Szerintem odaát az "SUT" elnevezés a full size pick-upok megfelelője. Úgy, ahogy mi a "cabrio" kifejezést használjuk, ők a "convertible"-t.



Tudvalévő, hogy mivel az amerikaiak irdatlanul zabálják a pick-upokat, ezért gyakori, hogy az ottani gyártók az SUV-jaikat is pick-upok alapjaira építik. Pl.: az Explorer, az Expedition, az Excursion és a Navigator az F-sorozatra épül, a Tahoe, a Suburban és az Escalade a Silveradóra, a Durango pedig a RAM-re. Ez Európában elképzelhetetlen és ép ésszel felfoghatatlan, de hidd el, ők ugyanígy megrőkönyödnek sok európai m*rhaságon, pl. a dízelimádat, a már-már abszurd szintekre lépő down-sizing, ill. a VW-márka túlzott(és sok esetben idnokolatlan) imádata... Nem emlékszel, hogy ezt írtad már többször: "Az európai piac speciális piac, speciális igényekkel"? Az amerikai is...



Nem tudom, hallottál-e róla, de a Lexus is pick-uppal(SUT-val?) fog előrukkolni. Úgy látszik, mégsem akkora ökörség, csak arról van szó, hogy az európai ember h*lyének tart mindenkit ezen a bolygón, aki máshogy gondolkodik, mint ő. Az amerikai piac sok gyártót s***nyalásra kényszerít, és ez nem is csoda, ahogy Kína felé is egyre többen fordulnak - a PSA is becsicskult Kínának, amióta bevásárolt belőle a Dongfeng:)


Előzmények megtekintése

A sajátos igényekről: valóban, ami nálunk a dízel, az náluk az ilyen elmebeteg divatváltások.

A japánoknál meg sokkal durvább dolgok mennek, a Kei Car csak a jéghegy csúcsa. A hírhedt 80-as években állítólag foglalásos vámrazziáktól a nyílt fenyegetésekig nagyon sok minden belefér, hogy ellehetetlenítsék a külföldi márkákat. Ekkoriban lépett életbe importkvóta Európában a japán gyártókkal szemben. és az akkori szabályok szerint nem is indokolatlanul.

A SUT-tal a fő bajom, hogy nagy, autónak nem praktikus (gyakorlatilag nincs rendes csomagtatartója egy azonos Full size SUVval szemben), a haszongépjármű alapok miatt rengeteg kompromisszumot igényel (vagy nem használható eredeti céljára).

Kiváncsi leszek tényleg készül-e más is ilyesmivel...

A válaszoláshoz belépés szükséges
zold írta: 6 hónapja
Csalfa Romeo írta: 6 hónapja

Én egyrészt nem sok különbséget érzek a SUT és a pick-up között, másrészt meg: az, hogy a németek új kategóriákat találnak ki, az OK, de ha az amerikaiak, az már nem?:)



Szerintem odaát az "SUT" elnevezés a full size pick-upok megfelelője. Úgy, ahogy mi a "cabrio" kifejezést használjuk, ők a "convertible"-t.



Tudvalévő, hogy mivel az amerikaiak irdatlanul zabálják a pick-upokat, ezért gyakori, hogy az ottani gyártók az SUV-jaikat is pick-upok alapjaira építik. Pl.: az Explorer, az Expedition, az Excursion és a Navigator az F-sorozatra épül, a Tahoe, a Suburban és az Escalade a Silveradóra, a Durango pedig a RAM-re. Ez Európában elképzelhetetlen és ép ésszel felfoghatatlan, de hidd el, ők ugyanígy megrőkönyödnek sok európai m*rhaságon, pl. a dízelimádat, a már-már abszurd szintekre lépő down-sizing, ill. a VW-márka túlzott(és sok esetben idnokolatlan) imádata... Nem emlékszel, hogy ezt írtad már többször: "Az európai piac speciális piac, speciális igényekkel"? Az amerikai is...



Nem tudom, hallottál-e róla, de a Lexus is pick-uppal(SUT-val?) fog előrukkolni. Úgy látszik, mégsem akkora ökörség, csak arról van szó, hogy az európai ember h*lyének tart mindenkit ezen a bolygón, aki máshogy gondolkodik, mint ő. Az amerikai piac sok gyártót s***nyalásra kényszerít, és ez nem is csoda, ahogy Kína felé is egyre többen fordulnak - a PSA is becsicskult Kínának, amióta bevásárolt belőle a Dongfeng:)


Előzmények megtekintése

Én arra gondoltam, hogy ezek hirtelen dominálni fogják a piacot. A Minivaneknek volt egy idpőszaka amikor mindenki azt vette (Pontiac Trans Sport). A Ford Explorer ML, RX és társai előtt a SUV egy fura külncautó volt, nem is készült két tucat modell arra a szűk vevőkörre.

Európában nem ilyen divatkövetőek, nem cserélik le a kombijukat tömegesen 4 ajtós kupéra, csak mert kihoztak egy új ötletet.

Az látszik, hogy a SUV kategória melyen beleharapott a középkategóriás kombik piaci szegmensébe (és ennek fő vesztesei az ún. tömeggyártók, Insignia, Mondeo és tsai), de ott a forma alapjában véve azonos. A SUVoknak van gyakrolati oka, a kombikat váltja ki, ahol szükség van rá.

A korábbi pickupok haszonjárművek, egy jól körülhatárolható feladatkörre (a kisebbek munka-eszköz, a nagyobbak szabadidő, pl hajóvontatás). Most divatból, ezen okok nélkül is veszik valamiért. a Full size puickupok vásárláshoz nem társult tömeges hajóvásárlás (mondjuk egy özönvíz miatt :))

A válaszoláshoz belépés szükséges
Csalfa Romeo írta: 6 hónapja
zold írta: 6 hónapja

Arra hogy az amerikai piac ilyen lehetetlen modellekkel kerüli el, hogy az importmárkák lenyomják a hazai gyártókat. "divatba jött" a Minivan, a SUV majd ez az SUT. Az elején szabadon tarolhatnak a hazai gyártók, majd megjelennek a konkurensek. És amikor a Camry és az Accord lenyomja a hazai modelleket, irány valami új divatszegmens. Ezek a divatszegmensek gyakran létezte korábban is, de ilyenkor mainstream tömegautókká válnak, és hirtelen nem csak az overálos kertészek érkeznek 4 üléses King Cab pickuppal, de hirtelen mindenki az igénytelen igáslóba pakolja a családot...



A SUV-okhoz évek kellettek, a Ford Explorer és tsai szinte konkurensek nélkül tarolhattak. A Mercdes ML és az RX mutatta, hogy az importmárkák is megtatálták a saját útjukat erre piaci szegmensre. A Tundra pl elég gyengén szerepel a szegmensében, és ez egy olyan kategória, amit nehezen fognak bárhol máshol eladni, tehát nehéz rentábilisan gyártani, és főleg fejelszteni.



Most a SUT a szokásosnál is keményebben bevehető piaci szegmens, ilyen ökörséget senki sem fejleszt máshol.


Előzmények megtekintése

Én egyrészt nem sok különbséget érzek a SUT és a pick-up között, másrészt meg: az, hogy a németek új kategóriákat találnak ki, az OK, de ha az amerikaiak, az már nem?:)

Szerintem odaát az "SUT" elnevezés a full size pick-upok megfelelője. Úgy, ahogy mi a "cabrio" kifejezést használjuk, ők a "convertible"-t.

Tudvalévő, hogy mivel az amerikaiak irdatlanul zabálják a pick-upokat, ezért gyakori, hogy az ottani gyártók az SUV-jaikat is pick-upok alapjaira építik. Pl.: az Explorer, az Expedition, az Excursion és a Navigator az F-sorozatra épül, a Tahoe, a Suburban és az Escalade a Silveradóra, a Durango pedig a RAM-re. Ez Európában elképzelhetetlen és ép ésszel felfoghatatlan, de hidd el, ők ugyanígy megrőkönyödnek sok európai m*rhaságon, pl. a dízelimádat, a már-már abszurd szintekre lépő down-sizing, ill. a VW-márka túlzott(és sok esetben idnokolatlan) imádata... Nem emlékszel, hogy ezt írtad már többször: "Az európai piac speciális piac, speciális igényekkel"? Az amerikai is...

Nem tudom, hallottál-e róla, de a Lexus is pick-uppal(SUT-val?) fog előrukkolni. Úgy látszik, mégsem akkora ökörség, csak arról van szó, hogy az európai ember h*lyének tart mindenkit ezen a bolygón, aki máshogy gondolkodik, mint ő. Az amerikai piac sok gyártót s***nyalásra kényszerít, és ez nem is csoda, ahogy Kína felé is egyre többen fordulnak - a PSA is becsicskult Kínának, amióta bevásárolt belőle a Dongfeng:)

A válaszoláshoz belépés szükséges
Edy írta: 6 hónapja
Lehel81 írta: 6 hónapja

Tévedésben élsz mert igenis van különbség pick-up és pick-up között.Az új Hilux amúgy nagyon ocsmány és ócska lett,az L200-as sem különb.Eddig a legjobb pick-up a Navara,de azt hiszem most a Mercedes luxusban és kényelemben verni fog mindent.Ami idegesít mert fogadom méregdrága lesz.


Előzmények megtekintése

Szoval a hasonlosag a 2 jarmu kozott az csupan a veletlen muve?
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/0b/2011_Volkswagen_Amarok_(2H)_TDI400_Highline_4-door_utility_(2011-08-17)_01.jpg
https://s2.yzermotors.com/resize/750x469/pp/w1920h1920/a2/b4f1/a0e65958162c8a6662832ab43c8769b3.jpg
A helyesirasi hibakert elnezest kerek. :)
Azt viszont nem ertem h a Hilux miert lett ocska?
Es miert a Navara a legjobb pick-up?
Eddig ugy tudtam h a Hilux az etalon, lehet rosszul.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1tZXJjZWRlcy1iZW56
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1tZXJjZWRlcy1iZW56

Friss tesztek

Mini Countryman Cooper D teszt

Mint a Cooper, csak használható – Countryman D

Elég szélesre sikerült nyújtani a Mini palettáját, és még mindig nehezen találják egyes modellek pontos helyét. A második Countryman egészen olyan, mint a kicsi Cooper, de ebben el lehet férni.


Kia Rio 1.25 MPI LX Exclusive teszt

Ki akarna ennél többet? - (majdnem) alap Kia Rio teszt

Leggyengébb négyhengeres szívómotorjával, szinte alapkivitelében próbáltuk a negyedik generációs Kia Riót. Stabil, és meglepően tágas is.


Összehasonlító teszt: Fiat Tipo Kombi, Ford Focus Kombi, Kia cee'd_sw,  Renault Megane Grandtour

Vajon melyik dízel kompakt kombival járunk a legjobban?

Tipikus céges flottaautókat eresztettünk egymásnak dízelmotorral. Focus, cee'd, Megane, Tipo - melyik a nyerő?

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1tZXJjZWRlcy1iZW56

Hirdetés

MERCEDES-BENZ tesztek

Mercedes-Benz GLC 220 d 4MATIC Coupé teszt

Magasan hordja a farát – Mercedes GLC 220 d Coupé

Csak a képeken tolakodó, a valóságban épp jó méretű SUV a GLC. Kupé farával mindent elveszít abból, amitől praktikus lehet, viszont ez a divat, aminek maximálisan megfelel.


Mercedes-Benz E 220 d teszt

Alapdízel, mégsem a zöldséges autója - Mercedes E 220 d teszt Videó

Minden eddiginél fiatalosabb és nagyobb a legújabb, W213 gyári kóddal érkezett Mercedes E-osztály. Legkisebb dízelével is nagyon sokat tud már.


Mercedes-Benz C 250 Coupé teszt

Tömör gyönyör - Mercedes-Benz C 250 Coupé teszt

Új generációjába lépett a Mercedes-Benz C-osztály kupé változata is. Igazi hódító köntösben, 211 lóerős turbós benzinesével vallattuk.


Mercedes-Benz ML 350 BlueTEC teszt

Drága búcsú - Mercedes ML 350 BlueTEC teszt

Olyan Mercedes ML járt nálunk, amiben szinte minden volt, akár a búcsúban. Csak az extrák ára 11,5 millió forintot tett ki.


Mercedes-Benz B 200 Automata teszt

Hogy ez mennyivel jobb autó lett! Mercedes-Benz B 200 teszt

Csak egy frissítést kapott a három évvel ezelőtt megjelent Mercedes B-osztály, ám nagyon sokat fejlődött. Egy baja van csak: nem a mi autónk.


Még több MERCEDES-BENZ teszt

Címlapon


Friss cikkek

Volkswagen Golf R és GTI Performance menetpróba

Versenypályán próbáltuk a 310 lóerős Golf R-t Videó

9 órája – Újdonság

Van az a teljesítményszint, ami felett sokkal érdemesebb versenypályán tesztelni egy autót, ezért mi is ott vallattuk a Golf R modelleket.


1977 tavaszán mutatkozott be a Volvo 262C, a svédek nagy kupéja

40 éves a Volvo kockakupéja

12 órája – Sztori

A 260-as széria kupéjához az olaszokkal szövetkeztek, a Volvo 262C elsősorban Amerikának szólt, és még a svédeknek is meglepő volt a luxuskupé sikere.


Mercedes GLA, GLA 45 AMG, A 45 AMG menetpróba a Hungaroringen

Lőgyakorlat kompakt AMG Mercedesekkel

5 napja – Újdonság

Hazánkban próbálhattunk a kompakt Mercedesek krémjét, na meg a 381 lóerős AMG-ket a Hungaroringen, majd bepillanthattunk a kecskeméti gyárba is, ahol készülnek.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

MERCEDES-BENZ ML 350 CDI (Automata)

MERCEDES-BENZ ML 350 C...

Ár: 5.980.000 Ft

Évjárat: 2010 / 12

Kivitel: Városi terepjáró (crossover)

Üzemanyag: Dízel

MERCEDES-BENZ GL 320 CDI 4Matic (Automata)

MERCEDES-BENZ GL 320 C...

Ár: 5.400.000 Ft

Évjárat: 2007 / 8

Kivitel: Városi terepjáró (crossover)

Üzemanyag: Dízel

MERCEDES-BENZ A 140 Classic GARANTÁLT KM!

MERCEDES-BENZ A 140 Cl...

Ár: 650.000 Ft

Évjárat: 2002 / 9

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!