0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Új életmódautó a Mercedestől: az X-osztály pickup

Íme az első prémium pickup, a Mercedes-Benz X-osztály

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Jövőre már piacra lép a most kétféle koncepcióként bemutatott Mercedes-Benz X-osztály.

Élő, de a korábbi cikkünkben továbbra is elérhető, közel fél órás előadással mutatkozott be a Mercedes-Benz X-osztály, rögtön kétféle kivitelben is

Élő, de a korábbi cikkünkben továbbra is elérhető, közel fél órás előadással mutatkozott be a Mercedes-Benz X-osztály, rögtön kétféle kivitelben is

Sok-sok pletyka keringett az elmúlt években már a Mercedes-Benz pickupjáról, most, az október 25-én Stockholmban tartott prototípus-leleplezés után viszont már tisztábban látunk. Olyannyira igaz, hogy a Renault-Nissan szövetséggel karöltve készült, hogy ugyanúgy a Nissan barcelonai gyárában fog készülni, ahogyan az alapjait adó Nissan Navara is. Ugyanakkor az is tökéletesen igaz, hogy a Mercedes-Benz egy önálló modellt alkotott meg, nem pedig csak átcímkézte a Navarát vagy a Renault Alaskant.

Leginkább városba való a 22 colos felnikre állított stylish explorer

Leginkább városba való a 22 colos felnikre állított stylish explorer

Prémium hangulat a legfinomabb bőrökkel a beltérben Prémium hangulat a legfinomabb bőrökkel a beltérben

Prémium hangulat a legfinomabb bőrökkel a beltérben

Sőt, nem is egy, hanem rögtön két pickupot hozott ki, a bemutatóra ugyanis egy ballonos terepgumis powerful adventurer − izmos kalandor − és egy városba jobban passzoló stylish explorer − stílusos felfedező − verzió is érkezett. Utóbbi 22 colos óriásfelniken gördül, belseje a Mercedes személyautóiból ismert finomságú, világos bézs és barna bőrrel burkolt. A terepesebb verzió sem fapados ám, belterében ugyanakkor visszaköszön a karosszéria színe, műszerfalára a márkától megszokott kijelzőn túl egy tűzoltópalack is került.

Akár ilyen, kifejezetten terepre szánt is lehet az X-osztály, ez a powerful adventurer

Akár ilyen, kifejezetten terepre szánt is lehet az X-osztály, ez a powerful adventurer

Nyers lemezek a terepes verzió utasterébe sem kerültek, mégis visszaköszön a karosszéria színe. A középkonzoli kijelző mellé tűzoltókészülék is került Nyers lemezek a terepes verzió utasterébe sem kerültek, mégis visszaköszön a karosszéria színe. A középkonzoli kijelző mellé tűzoltókészülék is került

Nyers lemezek a terepes verzió utasterébe sem kerültek, mégis visszaköszön a karosszéria színe. A középkonzoli kijelző mellé tűzoltókészülék is került

A műszakiságról egyelőre nincs sok információ. Annyi viszont igen, hogy V6-os turbódízelmotor, állandó összkerékhajtáson keresztül, központi és hátsó differenciálzárat, meg nyilván terepáttételt is kínáló hajtásláncon keresztül fogja mozgatni. Ez passzol ahhoz, amit a Mercedes célul tűzött ki: a kategória legjobbja kíván lenni; vélhetően a legdrágább is lesz. Az X-osztály már jövőre, de csak az év végén, nagyjából egy év múlva lép piacra.

Futóműve hátul a Navarából ismerten tekercsrugós multilink. Terhelhetősége 1,1, vontatási kapacitása 3,5 tonna

Futóműve hátul a Navarából ismerten tekercsrugós multilink. Terhelhetősége 1,1, vontatási kapacitása 3,5 tonna

Ez is érdekes lehet:
 

Magyarországra is megérkezett a Volkswagen Arteon

Hazánkba is megérkezett a VW Passat CC utódja, az avantgárd biznisz gran tourismo, az Arteon...

Hyundai Ioniq hybrid Premium Navigation teszt

Tavaly jelent meg és hamarosan három verzió is elérhető lesz a pénztárcabarát autózást célzó...

Itt a Mercedes első pickupja, az X-osztály, háromféle stílusban

Leleplezték a Mercedes hónapokkal ezelőtt meglibbentett pickupját, az X-osztályt. Visszafogták...

Az új Honda Accord megjelenése megfagyasztja a levegőt

Bemutatkozott az új Honda Accord. A nagy japán szedán a Civicnél is futurisztikusabb és turbós...

Porsche Panamera 4 E-Hybrid menetpróba

Igényes és mozgékony, pedig nehéz a Porsche luxuskupéja. Mégis hibrid rendszerétől ájultam el...

Termékteszt: SCT-Mannol 9801 fényszóró polírozó készlet

Korunk átlagautói nem csak öregek, jellemzően már csúnyán mattuló műanyag fényszóróburával rendelkeznek...

Suzuki Swift 1.2 GLX CVT teszt

Mindenhogy jó, de legjobb alapként. Az 1,2-es motorhoz fokozatmentes automata váltó kapható...

Lexus IS 300h Luxury Safety teszt

A meglepetések autója volt számomra a Lexus IS 300h. A Toyota legendásan gazdaságos hibridrendszere...

Hamburgban autókat gyújtottak fel a G20 elleni tüntetők, a Mercedes segít a tulajoknak

A hamburgi G20 csúcstalálkozót a városban élők csúnyán megszenvedik. A világ vezetőinek találkozója...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1tZXJjZWRlcy1iZW56
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (26 db)

Lehel81 írta: 9 hónapja
Görénymentesítő írta: 9 hónapja

Csalfa romlejjó! Így csinálják a jók igaz?

Muhahahahahaha


Előzmények megtekintése

Tessék?Részleteznéd mondandódat? Mert nem értek semmit.Mostmár Csalfarómeónak szólt ,vagy nekem?

A válaszoláshoz belépés szükséges
Görénymentesítő írta: 9 hónapja
Lehel81 írta: 9 hónapja

Ja,oké.Itt a link,videó címe: The new Toyota Hilux 2016 fails moose test https://www.youtube.com/watch?v=xoHbn8-ROiQ


Előzmények megtekintése

Csalfa romlejjó! Így csinálják a jók igaz?
Muhahahahahaha

A válaszoláshoz belépés szükséges
Lehel81 írta: 9 hónapja
Edy írta: 9 hónapja

Kinek mire kell. Masok az igenyek. Neked a Navarra jobban bejon. A masodik linked nem mukodik, vmi lemaradthatott.


Előzmények megtekintése

Ja,oké.Itt a link,videó címe: The new Toyota Hilux 2016 fails moose test https://www.youtube.com/watch?v=xoHbn8-ROiQ

A válaszoláshoz belépés szükséges
Edy írta: 9 hónapja
Lehel81 írta: 9 hónapja

Ja,hát ez a régi Hilux,hasonlít a lámpatestek formája meg a kaszni,de egyébként ég és föld a különbség.A Hilux nem tudom miért lett ócska és drága de az lett.Most pl. a jávorszarvas tesztet bukta el.Amúgy az ''ócska'' fíling szeméyes tapasztalaton alapúl,vezettem az összes új pick-up modellt és nem sajnáltam egyiket sem,nyomtam nekik rendesen.A Hilux zörög,nyikorog,meg meg nyikkan,ráz,pattog,a Navara pedig egy kényelmes,csendes hajó,a motra jól húz és keveset fogyaszt. https://www.youtube.com/watch?time_continue=81&v=xoHbn8-ROiQ


Előzmények megtekintése

Kinek mire kell. Masok az igenyek. Neked a Navarra jobban bejon. A masodik linked nem mukodik, vmi lemaradthatott.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Lehel81 írta: 9 hónapja

https://www.youtube.com/watch?time_continue=81&v=xoHbn8-ROiQ A Hilux bukása.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Lehel81 írta: 9 hónapja
Edy írta: 9 hónapja

Szoval a hasonlosag a 2 jarmu kozott az csupan a veletlen muve?

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/0b/2011_Volkswagen_Amarok_(2H)_TDI400_Highline_4-door_utility_(2011-08-17)_01.jpg

https://s2.yzermotors.com/resize/750x469/pp/w1920h1920/a2/b4f1/a0e65958162c8a6662832ab43c8769b3.jpg

A helyesirasi hibakert elnezest kerek. :)

Azt viszont nem ertem h a Hilux miert lett ocska?

Es miert a Navara a legjobb pick-up?

Eddig ugy tudtam h a Hilux az etalon, lehet rosszul.


Előzmények megtekintése

Ja,hát ez a régi Hilux,hasonlít a lámpatestek formája meg a kaszni,de egyébként ég és föld a különbség.A Hilux nem tudom miért lett ócska és drága de az lett.Most pl. a jávorszarvas tesztet bukta el.Amúgy az ''ócska'' fíling szeméyes tapasztalaton alapúl,vezettem az összes új pick-up modellt és nem sajnáltam egyiket sem,nyomtam nekik rendesen.A Hilux zörög,nyikorog,meg meg nyikkan,ráz,pattog,a Navara pedig egy kényelmes,csendes hajó,a motra jól húz és keveset fogyaszt. https://www.youtube.com/watch?time_continue=81&v=xoHbn8-ROiQ

A válaszoláshoz belépés szükséges
zold írta: 9 hónapja
Csalfa Romeo írta: 9 hónapja

Én egyrészt nem sok különbséget érzek a SUT és a pick-up között, másrészt meg: az, hogy a németek új kategóriákat találnak ki, az OK, de ha az amerikaiak, az már nem?:)



Szerintem odaát az "SUT" elnevezés a full size pick-upok megfelelője. Úgy, ahogy mi a "cabrio" kifejezést használjuk, ők a "convertible"-t.



Tudvalévő, hogy mivel az amerikaiak irdatlanul zabálják a pick-upokat, ezért gyakori, hogy az ottani gyártók az SUV-jaikat is pick-upok alapjaira építik. Pl.: az Explorer, az Expedition, az Excursion és a Navigator az F-sorozatra épül, a Tahoe, a Suburban és az Escalade a Silveradóra, a Durango pedig a RAM-re. Ez Európában elképzelhetetlen és ép ésszel felfoghatatlan, de hidd el, ők ugyanígy megrőkönyödnek sok európai m*rhaságon, pl. a dízelimádat, a már-már abszurd szintekre lépő down-sizing, ill. a VW-márka túlzott(és sok esetben idnokolatlan) imádata... Nem emlékszel, hogy ezt írtad már többször: "Az európai piac speciális piac, speciális igényekkel"? Az amerikai is...



Nem tudom, hallottál-e róla, de a Lexus is pick-uppal(SUT-val?) fog előrukkolni. Úgy látszik, mégsem akkora ökörség, csak arról van szó, hogy az európai ember h*lyének tart mindenkit ezen a bolygón, aki máshogy gondolkodik, mint ő. Az amerikai piac sok gyártót s***nyalásra kényszerít, és ez nem is csoda, ahogy Kína felé is egyre többen fordulnak - a PSA is becsicskult Kínának, amióta bevásárolt belőle a Dongfeng:)


Előzmények megtekintése

A sajátos igényekről: valóban, ami nálunk a dízel, az náluk az ilyen elmebeteg divatváltások.

A japánoknál meg sokkal durvább dolgok mennek, a Kei Car csak a jéghegy csúcsa. A hírhedt 80-as években állítólag foglalásos vámrazziáktól a nyílt fenyegetésekig nagyon sok minden belefér, hogy ellehetetlenítsék a külföldi márkákat. Ekkoriban lépett életbe importkvóta Európában a japán gyártókkal szemben. és az akkori szabályok szerint nem is indokolatlanul.

A SUT-tal a fő bajom, hogy nagy, autónak nem praktikus (gyakorlatilag nincs rendes csomagtatartója egy azonos Full size SUVval szemben), a haszongépjármű alapok miatt rengeteg kompromisszumot igényel (vagy nem használható eredeti céljára).

Kiváncsi leszek tényleg készül-e más is ilyesmivel...

A válaszoláshoz belépés szükséges
zold írta: 9 hónapja
Csalfa Romeo írta: 9 hónapja

Én egyrészt nem sok különbséget érzek a SUT és a pick-up között, másrészt meg: az, hogy a németek új kategóriákat találnak ki, az OK, de ha az amerikaiak, az már nem?:)



Szerintem odaát az "SUT" elnevezés a full size pick-upok megfelelője. Úgy, ahogy mi a "cabrio" kifejezést használjuk, ők a "convertible"-t.



Tudvalévő, hogy mivel az amerikaiak irdatlanul zabálják a pick-upokat, ezért gyakori, hogy az ottani gyártók az SUV-jaikat is pick-upok alapjaira építik. Pl.: az Explorer, az Expedition, az Excursion és a Navigator az F-sorozatra épül, a Tahoe, a Suburban és az Escalade a Silveradóra, a Durango pedig a RAM-re. Ez Európában elképzelhetetlen és ép ésszel felfoghatatlan, de hidd el, ők ugyanígy megrőkönyödnek sok európai m*rhaságon, pl. a dízelimádat, a már-már abszurd szintekre lépő down-sizing, ill. a VW-márka túlzott(és sok esetben idnokolatlan) imádata... Nem emlékszel, hogy ezt írtad már többször: "Az európai piac speciális piac, speciális igényekkel"? Az amerikai is...



Nem tudom, hallottál-e róla, de a Lexus is pick-uppal(SUT-val?) fog előrukkolni. Úgy látszik, mégsem akkora ökörség, csak arról van szó, hogy az európai ember h*lyének tart mindenkit ezen a bolygón, aki máshogy gondolkodik, mint ő. Az amerikai piac sok gyártót s***nyalásra kényszerít, és ez nem is csoda, ahogy Kína felé is egyre többen fordulnak - a PSA is becsicskult Kínának, amióta bevásárolt belőle a Dongfeng:)


Előzmények megtekintése

Én arra gondoltam, hogy ezek hirtelen dominálni fogják a piacot. A Minivaneknek volt egy idpőszaka amikor mindenki azt vette (Pontiac Trans Sport). A Ford Explorer ML, RX és társai előtt a SUV egy fura külncautó volt, nem is készült két tucat modell arra a szűk vevőkörre.

Európában nem ilyen divatkövetőek, nem cserélik le a kombijukat tömegesen 4 ajtós kupéra, csak mert kihoztak egy új ötletet.

Az látszik, hogy a SUV kategória melyen beleharapott a középkategóriás kombik piaci szegmensébe (és ennek fő vesztesei az ún. tömeggyártók, Insignia, Mondeo és tsai), de ott a forma alapjában véve azonos. A SUVoknak van gyakrolati oka, a kombikat váltja ki, ahol szükség van rá.

A korábbi pickupok haszonjárművek, egy jól körülhatárolható feladatkörre (a kisebbek munka-eszköz, a nagyobbak szabadidő, pl hajóvontatás). Most divatból, ezen okok nélkül is veszik valamiért. a Full size puickupok vásárláshoz nem társult tömeges hajóvásárlás (mondjuk egy özönvíz miatt :))

A válaszoláshoz belépés szükséges
Csalfa Romeo írta: 9 hónapja
zold írta: 9 hónapja

Arra hogy az amerikai piac ilyen lehetetlen modellekkel kerüli el, hogy az importmárkák lenyomják a hazai gyártókat. "divatba jött" a Minivan, a SUV majd ez az SUT. Az elején szabadon tarolhatnak a hazai gyártók, majd megjelennek a konkurensek. És amikor a Camry és az Accord lenyomja a hazai modelleket, irány valami új divatszegmens. Ezek a divatszegmensek gyakran létezte korábban is, de ilyenkor mainstream tömegautókká válnak, és hirtelen nem csak az overálos kertészek érkeznek 4 üléses King Cab pickuppal, de hirtelen mindenki az igénytelen igáslóba pakolja a családot...



A SUV-okhoz évek kellettek, a Ford Explorer és tsai szinte konkurensek nélkül tarolhattak. A Mercdes ML és az RX mutatta, hogy az importmárkák is megtatálták a saját útjukat erre piaci szegmensre. A Tundra pl elég gyengén szerepel a szegmensében, és ez egy olyan kategória, amit nehezen fognak bárhol máshol eladni, tehát nehéz rentábilisan gyártani, és főleg fejelszteni.



Most a SUT a szokásosnál is keményebben bevehető piaci szegmens, ilyen ökörséget senki sem fejleszt máshol.


Előzmények megtekintése

Én egyrészt nem sok különbséget érzek a SUT és a pick-up között, másrészt meg: az, hogy a németek új kategóriákat találnak ki, az OK, de ha az amerikaiak, az már nem?:)

Szerintem odaát az "SUT" elnevezés a full size pick-upok megfelelője. Úgy, ahogy mi a "cabrio" kifejezést használjuk, ők a "convertible"-t.

Tudvalévő, hogy mivel az amerikaiak irdatlanul zabálják a pick-upokat, ezért gyakori, hogy az ottani gyártók az SUV-jaikat is pick-upok alapjaira építik. Pl.: az Explorer, az Expedition, az Excursion és a Navigator az F-sorozatra épül, a Tahoe, a Suburban és az Escalade a Silveradóra, a Durango pedig a RAM-re. Ez Európában elképzelhetetlen és ép ésszel felfoghatatlan, de hidd el, ők ugyanígy megrőkönyödnek sok európai m*rhaságon, pl. a dízelimádat, a már-már abszurd szintekre lépő down-sizing, ill. a VW-márka túlzott(és sok esetben idnokolatlan) imádata... Nem emlékszel, hogy ezt írtad már többször: "Az európai piac speciális piac, speciális igényekkel"? Az amerikai is...

Nem tudom, hallottál-e róla, de a Lexus is pick-uppal(SUT-val?) fog előrukkolni. Úgy látszik, mégsem akkora ökörség, csak arról van szó, hogy az európai ember h*lyének tart mindenkit ezen a bolygón, aki máshogy gondolkodik, mint ő. Az amerikai piac sok gyártót s***nyalásra kényszerít, és ez nem is csoda, ahogy Kína felé is egyre többen fordulnak - a PSA is becsicskult Kínának, amióta bevásárolt belőle a Dongfeng:)

A válaszoláshoz belépés szükséges
Edy írta: 9 hónapja
Lehel81 írta: 9 hónapja

Tévedésben élsz mert igenis van különbség pick-up és pick-up között.Az új Hilux amúgy nagyon ocsmány és ócska lett,az L200-as sem különb.Eddig a legjobb pick-up a Navara,de azt hiszem most a Mercedes luxusban és kényelemben verni fog mindent.Ami idegesít mert fogadom méregdrága lesz.


Előzmények megtekintése

Szoval a hasonlosag a 2 jarmu kozott az csupan a veletlen muve?
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/0b/2011_Volkswagen_Amarok_(2H)_TDI400_Highline_4-door_utility_(2011-08-17)_01.jpg
https://s2.yzermotors.com/resize/750x469/pp/w1920h1920/a2/b4f1/a0e65958162c8a6662832ab43c8769b3.jpg
A helyesirasi hibakert elnezest kerek. :)
Azt viszont nem ertem h a Hilux miert lett ocska?
Es miert a Navara a legjobb pick-up?
Eddig ugy tudtam h a Hilux az etalon, lehet rosszul.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1tZXJjZWRlcy1iZW56
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1tZXJjZWRlcy1iZW56

Friss tesztek

Toyota Yaris 1.5 Hybrid Selection Smart e-CVT teszt

A legtakarékosabb kisautó? - Toyota Yaris hibrid teszt

Könnyed városi cirkáló a Toyota Yaris, főleg e-CVT-vel, a teljes értékű hibridrendszerrel ráadásul takarékos is. Csak az árát ne nézzük.


Suzuki Swift 1.2 GLX CVT teszt

Bőgő masina - Suzuki Swift 1.2 CVT

Mindenhogy jó, de legjobb alapként. Az 1,2-es motorhoz fokozatmentes automata váltó kapható, teszi a dolgát és a fogyasztása még így is zseniálisan kevés.


Hyundai Ioniq hybrid Premium Navigation teszt

IQ-ból ötös! - Hyundai Ioniq hybrid teszt

Tavaly jelent meg és hamarosan három verzió is elérhető lesz a pénztárcabarát autózást célzó Ioniqból. Elektromos kivitele után most alap hibridjével próbáltuk. Lássuk, megéri-e ezt a hajtásláncot választani!

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1tZXJjZWRlcy1iZW56

Hirdetés

MERCEDES-BENZ tesztek

Mercedes-Benz GLC 220 d 4MATIC Coupé teszt

Magasan hordja a farát – Mercedes GLC 220 d Coupé

Csak a képeken tolakodó, a valóságban épp jó méretű SUV a GLC. Kupé farával mindent elveszít abból, amitől praktikus lehet, viszont ez a divat, aminek maximálisan megfelel.


Mercedes-Benz E 220 d teszt

Alapdízel, mégsem a zöldséges autója - Mercedes E 220 d teszt Videó

Minden eddiginél fiatalosabb és nagyobb a legújabb, W213 gyári kóddal érkezett Mercedes E-osztály. Legkisebb dízelével is nagyon sokat tud már.


Mercedes-Benz C 250 Coupé teszt

Tömör gyönyör - Mercedes-Benz C 250 Coupé teszt

Új generációjába lépett a Mercedes-Benz C-osztály kupé változata is. Igazi hódító köntösben, 211 lóerős turbós benzinesével vallattuk.


Mercedes-Benz ML 350 BlueTEC teszt

Drága búcsú - Mercedes ML 350 BlueTEC teszt

Olyan Mercedes ML járt nálunk, amiben szinte minden volt, akár a búcsúban. Csak az extrák ára 11,5 millió forintot tett ki.


Mercedes-Benz B 200 Automata teszt

Hogy ez mennyivel jobb autó lett! Mercedes-Benz B 200 teszt

Csak egy frissítést kapott a három évvel ezelőtt megjelent Mercedes B-osztály, ám nagyon sokat fejlődött. Egy baja van csak: nem a mi autónk.


Még több MERCEDES-BENZ teszt

Címlapon


Friss cikkek

Ford Fiesta nemzetközi bemutató és menetpróba

Nem rontották el, sőt! Ford Fiesta menetpróba

2 napja – Újdonság

Hogy a Fiesta sikeres és jó autó volt, azt mutatja, hogy formájához annak ellenére alig mertek hozzányúlni, hogy valójában teljesen új, minden szempontból jobb lett.


Első találkozás a Nürburgringgel

Ilyen élőben az autósport európai központja

4 napja – Sztori

Itt mindent átjár az autósport őszinte szeretete és a benzin-fék illat keveréke. A nürburgringi sztorikhoz masszív galéria is jár.


Ha le akarod törölni a hátsó ablakot, padlóig kell taposnod a gázt

Padlógázra törölhetsz ablakot! Videó

4 napja – Sztori

Az egyik legfeleslegesebb extra, mégis órákig lehetne vele szórakozni. Az viszont kétségtelen, hogy egy tökéletes ablaktörlés elég sokba fog kerülni.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

MERCEDES-BENZ ML 350 Final Edition (Automata) Szervízkönyves. Törésmentes

MERCEDES-BENZ ML 350 F...

Ár: 2.499.000 Ft

Évjárat: 2003 / 11

Kivitel: Városi terepjáró (crossover)

Üzemanyag: Benzin

MERCEDES-BENZ W 124

MERCEDES-BENZ W 124

Ár: 490.000 Ft

Évjárat: 1986 / 2

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Dízel

MERCEDES-BENZ ML 400 CDI Final Edition (Automata) Comand Navi-Bőr-Xenon!AKCIÓ

MERCEDES-BENZ ML 400 C...

Ár: 1.990.000 Ft

Évjárat: 2004 / 2

Kivitel: Városi terepjáró (crossover)

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!