0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Új életmódautó a Mercedestől: az X-osztály pickup

Íme az első prémium pickup, a Mercedes-Benz X-osztály

·

Jövőre már piacra lép a most kétféle koncepcióként bemutatott Mercedes-Benz X-osztály.

Élő, de a korábbi cikkünkben továbbra is elérhető, közel fél órás előadással mutatkozott be a Mercedes-Benz X-osztály, rögtön kétféle kivitelben is

Élő, de a korábbi cikkünkben továbbra is elérhető, közel fél órás előadással mutatkozott be a Mercedes-Benz X-osztály, rögtön kétféle kivitelben is

Sok-sok pletyka keringett az elmúlt években már a Mercedes-Benz pickupjáról, most, az október 25-én Stockholmban tartott prototípus-leleplezés után viszont már tisztábban látunk. Olyannyira igaz, hogy a Renault-Nissan szövetséggel karöltve készült, hogy ugyanúgy a Nissan barcelonai gyárában fog készülni, ahogyan az alapjait adó Nissan Navara is. Ugyanakkor az is tökéletesen igaz, hogy a Mercedes-Benz egy önálló modellt alkotott meg, nem pedig csak átcímkézte a Navarát vagy a Renault Alaskant.

Leginkább városba való a 22 colos felnikre állított stylish explorer

Leginkább városba való a 22 colos felnikre állított stylish explorer

Prémium hangulat a legfinomabb bőrökkel a beltérben Prémium hangulat a legfinomabb bőrökkel a beltérben

Prémium hangulat a legfinomabb bőrökkel a beltérben

Sőt, nem is egy, hanem rögtön két pickupot hozott ki, a bemutatóra ugyanis egy ballonos terepgumis powerful adventurer − izmos kalandor − és egy városba jobban passzoló stylish explorer − stílusos felfedező − verzió is érkezett. Utóbbi 22 colos óriásfelniken gördül, belseje a Mercedes személyautóiból ismert finomságú, világos bézs és barna bőrrel burkolt. A terepesebb verzió sem fapados ám, belterében ugyanakkor visszaköszön a karosszéria színe, műszerfalára a márkától megszokott kijelzőn túl egy tűzoltópalack is került.

Akár ilyen, kifejezetten terepre szánt is lehet az X-osztály, ez a powerful adventurer

Akár ilyen, kifejezetten terepre szánt is lehet az X-osztály, ez a powerful adventurer

Nyers lemezek a terepes verzió utasterébe sem kerültek, mégis visszaköszön a karosszéria színe. A középkonzoli kijelző mellé tűzoltókészülék is került Nyers lemezek a terepes verzió utasterébe sem kerültek, mégis visszaköszön a karosszéria színe. A középkonzoli kijelző mellé tűzoltókészülék is került

Nyers lemezek a terepes verzió utasterébe sem kerültek, mégis visszaköszön a karosszéria színe. A középkonzoli kijelző mellé tűzoltókészülék is került

A műszakiságról egyelőre nincs sok információ. Annyi viszont igen, hogy V6-os turbódízelmotor, állandó összkerékhajtáson keresztül, központi és hátsó differenciálzárat, meg nyilván terepáttételt is kínáló hajtásláncon keresztül fogja mozgatni. Ez passzol ahhoz, amit a Mercedes célul tűzött ki: a kategória legjobbja kíván lenni; vélhetően a legdrágább is lesz. Az X-osztály már jövőre, de csak az év végén, nagyjából egy év múlva lép piacra.

Futóműve hátul a Navarából ismerten tekercsrugós multilink. Terhelhetősége 1,1, vontatási kapacitása 3,5 tonna

Futóműve hátul a Navarából ismerten tekercsrugós multilink. Terhelhetősége 1,1, vontatási kapacitása 3,5 tonna

Ez is érdekes lehet:
 

BMW 740e iPerformance teszt

Varázsszőnyeg, igazi végtelen luxust kínáló, lágyan simogató, négyajtós kupékat verő formatervvel...

BMW 320d Gran Turismo xDrive Steptronic Sport Luxury teszt

Háromféle karosszériával juthatunk hozzá a normál, négy oldalajtóval szerelt 3-ashoz, csak az...

Renault Laguna Break 2.2 dT RT, 1996 - használtteszt

Egykori csúcsdízelével, 21 évesen próbáltuk a Renault 21 utódját, az első Lagunát. Nem mellesleg...

Minden infó az új Skoda Octaviáról

Már egy ideje ismerjük a fizimiskáját, Bécsben azonban minden részletével bemutatkozott az új...

Így épül a legerősebb hazai Nissan GT-R

1200 lóerő fölé várják a hazai építésű GT-R teljesítményét, de még nem tudják, hol lesz a vége...

Renault Scenic 1.2 TCe 130 Intens teszt

Csalódás az új Renault Scenic, ha elődeihez hasonlítjuk, remek autó viszont, ha önmagában, mai...

Opel Zafira Innovation 2.0 CDTI ecoFLEX Start/Stop teszt

Frissült az Opel nagy-egyterűje. Nem csak orra, de a beltér is változott, fő erénye továbbra...

Opel Crossland X - a Mokka vagány testvérének tekinthetjük

Bár a tavaly frissített Mokka X is a kisautók szegmensében hódít, a Crossland X is oda érkezett...

Fogszabályzós, takarékosabb és erősebb lesz a Ford Mustang

Az Egyesült Államokban bemutatkozott a Ford Mustang frissítése. Nem a három új szín érdekes...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1tZXJjZWRlcy1iZW56
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (26 db)

Lehel81 írta: 3 hónapja
Görénymentesítő írta: 3 hónapja

Csalfa romlejjó! Így csinálják a jók igaz?

Muhahahahahaha


Előzmények megtekintése

Tessék?Részleteznéd mondandódat? Mert nem értek semmit.Mostmár Csalfarómeónak szólt ,vagy nekem?

A válaszoláshoz belépés szükséges
Görénymentesítő írta: 3 hónapja
Lehel81 írta: 3 hónapja

Ja,oké.Itt a link,videó címe: The new Toyota Hilux 2016 fails moose test https://www.youtube.com/watch?v=xoHbn8-ROiQ


Előzmények megtekintése

Csalfa romlejjó! Így csinálják a jók igaz?
Muhahahahahaha

A válaszoláshoz belépés szükséges
Lehel81 írta: 3 hónapja
Edy írta: 3 hónapja

Kinek mire kell. Masok az igenyek. Neked a Navarra jobban bejon. A masodik linked nem mukodik, vmi lemaradthatott.


Előzmények megtekintése

Ja,oké.Itt a link,videó címe: The new Toyota Hilux 2016 fails moose test https://www.youtube.com/watch?v=xoHbn8-ROiQ

A válaszoláshoz belépés szükséges
Edy írta: 3 hónapja
Lehel81 írta: 3 hónapja

Ja,hát ez a régi Hilux,hasonlít a lámpatestek formája meg a kaszni,de egyébként ég és föld a különbség.A Hilux nem tudom miért lett ócska és drága de az lett.Most pl. a jávorszarvas tesztet bukta el.Amúgy az ''ócska'' fíling szeméyes tapasztalaton alapúl,vezettem az összes új pick-up modellt és nem sajnáltam egyiket sem,nyomtam nekik rendesen.A Hilux zörög,nyikorog,meg meg nyikkan,ráz,pattog,a Navara pedig egy kényelmes,csendes hajó,a motra jól húz és keveset fogyaszt. https://www.youtube.com/watch?time_continue=81&v=xoHbn8-ROiQ


Előzmények megtekintése

Kinek mire kell. Masok az igenyek. Neked a Navarra jobban bejon. A masodik linked nem mukodik, vmi lemaradthatott.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Lehel81 írta: 3 hónapja

https://www.youtube.com/watch?time_continue=81&v=xoHbn8-ROiQ A Hilux bukása.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Lehel81 írta: 3 hónapja
Edy írta: 3 hónapja

Szoval a hasonlosag a 2 jarmu kozott az csupan a veletlen muve?

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/0b/2011_Volkswagen_Amarok_(2H)_TDI400_Highline_4-door_utility_(2011-08-17)_01.jpg

https://s2.yzermotors.com/resize/750x469/pp/w1920h1920/a2/b4f1/a0e65958162c8a6662832ab43c8769b3.jpg

A helyesirasi hibakert elnezest kerek. :)

Azt viszont nem ertem h a Hilux miert lett ocska?

Es miert a Navara a legjobb pick-up?

Eddig ugy tudtam h a Hilux az etalon, lehet rosszul.


Előzmények megtekintése

Ja,hát ez a régi Hilux,hasonlít a lámpatestek formája meg a kaszni,de egyébként ég és föld a különbség.A Hilux nem tudom miért lett ócska és drága de az lett.Most pl. a jávorszarvas tesztet bukta el.Amúgy az ''ócska'' fíling szeméyes tapasztalaton alapúl,vezettem az összes új pick-up modellt és nem sajnáltam egyiket sem,nyomtam nekik rendesen.A Hilux zörög,nyikorog,meg meg nyikkan,ráz,pattog,a Navara pedig egy kényelmes,csendes hajó,a motra jól húz és keveset fogyaszt. https://www.youtube.com/watch?time_continue=81&v=xoHbn8-ROiQ

A válaszoláshoz belépés szükséges
zold írta: 3 hónapja
Csalfa Romeo írta: 3 hónapja

Én egyrészt nem sok különbséget érzek a SUT és a pick-up között, másrészt meg: az, hogy a németek új kategóriákat találnak ki, az OK, de ha az amerikaiak, az már nem?:)



Szerintem odaát az "SUT" elnevezés a full size pick-upok megfelelője. Úgy, ahogy mi a "cabrio" kifejezést használjuk, ők a "convertible"-t.



Tudvalévő, hogy mivel az amerikaiak irdatlanul zabálják a pick-upokat, ezért gyakori, hogy az ottani gyártók az SUV-jaikat is pick-upok alapjaira építik. Pl.: az Explorer, az Expedition, az Excursion és a Navigator az F-sorozatra épül, a Tahoe, a Suburban és az Escalade a Silveradóra, a Durango pedig a RAM-re. Ez Európában elképzelhetetlen és ép ésszel felfoghatatlan, de hidd el, ők ugyanígy megrőkönyödnek sok európai m*rhaságon, pl. a dízelimádat, a már-már abszurd szintekre lépő down-sizing, ill. a VW-márka túlzott(és sok esetben idnokolatlan) imádata... Nem emlékszel, hogy ezt írtad már többször: "Az európai piac speciális piac, speciális igényekkel"? Az amerikai is...



Nem tudom, hallottál-e róla, de a Lexus is pick-uppal(SUT-val?) fog előrukkolni. Úgy látszik, mégsem akkora ökörség, csak arról van szó, hogy az európai ember h*lyének tart mindenkit ezen a bolygón, aki máshogy gondolkodik, mint ő. Az amerikai piac sok gyártót s***nyalásra kényszerít, és ez nem is csoda, ahogy Kína felé is egyre többen fordulnak - a PSA is becsicskult Kínának, amióta bevásárolt belőle a Dongfeng:)


Előzmények megtekintése

A sajátos igényekről: valóban, ami nálunk a dízel, az náluk az ilyen elmebeteg divatváltások.

A japánoknál meg sokkal durvább dolgok mennek, a Kei Car csak a jéghegy csúcsa. A hírhedt 80-as években állítólag foglalásos vámrazziáktól a nyílt fenyegetésekig nagyon sok minden belefér, hogy ellehetetlenítsék a külföldi márkákat. Ekkoriban lépett életbe importkvóta Európában a japán gyártókkal szemben. és az akkori szabályok szerint nem is indokolatlanul.

A SUT-tal a fő bajom, hogy nagy, autónak nem praktikus (gyakorlatilag nincs rendes csomagtatartója egy azonos Full size SUVval szemben), a haszongépjármű alapok miatt rengeteg kompromisszumot igényel (vagy nem használható eredeti céljára).

Kiváncsi leszek tényleg készül-e más is ilyesmivel...

A válaszoláshoz belépés szükséges
zold írta: 3 hónapja
Csalfa Romeo írta: 3 hónapja

Én egyrészt nem sok különbséget érzek a SUT és a pick-up között, másrészt meg: az, hogy a németek új kategóriákat találnak ki, az OK, de ha az amerikaiak, az már nem?:)



Szerintem odaát az "SUT" elnevezés a full size pick-upok megfelelője. Úgy, ahogy mi a "cabrio" kifejezést használjuk, ők a "convertible"-t.



Tudvalévő, hogy mivel az amerikaiak irdatlanul zabálják a pick-upokat, ezért gyakori, hogy az ottani gyártók az SUV-jaikat is pick-upok alapjaira építik. Pl.: az Explorer, az Expedition, az Excursion és a Navigator az F-sorozatra épül, a Tahoe, a Suburban és az Escalade a Silveradóra, a Durango pedig a RAM-re. Ez Európában elképzelhetetlen és ép ésszel felfoghatatlan, de hidd el, ők ugyanígy megrőkönyödnek sok európai m*rhaságon, pl. a dízelimádat, a már-már abszurd szintekre lépő down-sizing, ill. a VW-márka túlzott(és sok esetben idnokolatlan) imádata... Nem emlékszel, hogy ezt írtad már többször: "Az európai piac speciális piac, speciális igényekkel"? Az amerikai is...



Nem tudom, hallottál-e róla, de a Lexus is pick-uppal(SUT-val?) fog előrukkolni. Úgy látszik, mégsem akkora ökörség, csak arról van szó, hogy az európai ember h*lyének tart mindenkit ezen a bolygón, aki máshogy gondolkodik, mint ő. Az amerikai piac sok gyártót s***nyalásra kényszerít, és ez nem is csoda, ahogy Kína felé is egyre többen fordulnak - a PSA is becsicskult Kínának, amióta bevásárolt belőle a Dongfeng:)


Előzmények megtekintése

Én arra gondoltam, hogy ezek hirtelen dominálni fogják a piacot. A Minivaneknek volt egy idpőszaka amikor mindenki azt vette (Pontiac Trans Sport). A Ford Explorer ML, RX és társai előtt a SUV egy fura külncautó volt, nem is készült két tucat modell arra a szűk vevőkörre.

Európában nem ilyen divatkövetőek, nem cserélik le a kombijukat tömegesen 4 ajtós kupéra, csak mert kihoztak egy új ötletet.

Az látszik, hogy a SUV kategória melyen beleharapott a középkategóriás kombik piaci szegmensébe (és ennek fő vesztesei az ún. tömeggyártók, Insignia, Mondeo és tsai), de ott a forma alapjában véve azonos. A SUVoknak van gyakrolati oka, a kombikat váltja ki, ahol szükség van rá.

A korábbi pickupok haszonjárművek, egy jól körülhatárolható feladatkörre (a kisebbek munka-eszköz, a nagyobbak szabadidő, pl hajóvontatás). Most divatból, ezen okok nélkül is veszik valamiért. a Full size puickupok vásárláshoz nem társult tömeges hajóvásárlás (mondjuk egy özönvíz miatt :))

A válaszoláshoz belépés szükséges
Csalfa Romeo írta: 3 hónapja
zold írta: 3 hónapja

Arra hogy az amerikai piac ilyen lehetetlen modellekkel kerüli el, hogy az importmárkák lenyomják a hazai gyártókat. "divatba jött" a Minivan, a SUV majd ez az SUT. Az elején szabadon tarolhatnak a hazai gyártók, majd megjelennek a konkurensek. És amikor a Camry és az Accord lenyomja a hazai modelleket, irány valami új divatszegmens. Ezek a divatszegmensek gyakran létezte korábban is, de ilyenkor mainstream tömegautókká válnak, és hirtelen nem csak az overálos kertészek érkeznek 4 üléses King Cab pickuppal, de hirtelen mindenki az igénytelen igáslóba pakolja a családot...



A SUV-okhoz évek kellettek, a Ford Explorer és tsai szinte konkurensek nélkül tarolhattak. A Mercdes ML és az RX mutatta, hogy az importmárkák is megtatálták a saját útjukat erre piaci szegmensre. A Tundra pl elég gyengén szerepel a szegmensében, és ez egy olyan kategória, amit nehezen fognak bárhol máshol eladni, tehát nehéz rentábilisan gyártani, és főleg fejelszteni.



Most a SUT a szokásosnál is keményebben bevehető piaci szegmens, ilyen ökörséget senki sem fejleszt máshol.


Előzmények megtekintése

Én egyrészt nem sok különbséget érzek a SUT és a pick-up között, másrészt meg: az, hogy a németek új kategóriákat találnak ki, az OK, de ha az amerikaiak, az már nem?:)

Szerintem odaát az "SUT" elnevezés a full size pick-upok megfelelője. Úgy, ahogy mi a "cabrio" kifejezést használjuk, ők a "convertible"-t.

Tudvalévő, hogy mivel az amerikaiak irdatlanul zabálják a pick-upokat, ezért gyakori, hogy az ottani gyártók az SUV-jaikat is pick-upok alapjaira építik. Pl.: az Explorer, az Expedition, az Excursion és a Navigator az F-sorozatra épül, a Tahoe, a Suburban és az Escalade a Silveradóra, a Durango pedig a RAM-re. Ez Európában elképzelhetetlen és ép ésszel felfoghatatlan, de hidd el, ők ugyanígy megrőkönyödnek sok európai m*rhaságon, pl. a dízelimádat, a már-már abszurd szintekre lépő down-sizing, ill. a VW-márka túlzott(és sok esetben idnokolatlan) imádata... Nem emlékszel, hogy ezt írtad már többször: "Az európai piac speciális piac, speciális igényekkel"? Az amerikai is...

Nem tudom, hallottál-e róla, de a Lexus is pick-uppal(SUT-val?) fog előrukkolni. Úgy látszik, mégsem akkora ökörség, csak arról van szó, hogy az európai ember h*lyének tart mindenkit ezen a bolygón, aki máshogy gondolkodik, mint ő. Az amerikai piac sok gyártót s***nyalásra kényszerít, és ez nem is csoda, ahogy Kína felé is egyre többen fordulnak - a PSA is becsicskult Kínának, amióta bevásárolt belőle a Dongfeng:)

A válaszoláshoz belépés szükséges
Edy írta: 3 hónapja
Lehel81 írta: 3 hónapja

Tévedésben élsz mert igenis van különbség pick-up és pick-up között.Az új Hilux amúgy nagyon ocsmány és ócska lett,az L200-as sem különb.Eddig a legjobb pick-up a Navara,de azt hiszem most a Mercedes luxusban és kényelemben verni fog mindent.Ami idegesít mert fogadom méregdrága lesz.


Előzmények megtekintése

Szoval a hasonlosag a 2 jarmu kozott az csupan a veletlen muve?
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/0b/2011_Volkswagen_Amarok_(2H)_TDI400_Highline_4-door_utility_(2011-08-17)_01.jpg
https://s2.yzermotors.com/resize/750x469/pp/w1920h1920/a2/b4f1/a0e65958162c8a6662832ab43c8769b3.jpg
A helyesirasi hibakert elnezest kerek. :)
Azt viszont nem ertem h a Hilux miert lett ocska?
Es miert a Navara a legjobb pick-up?
Eddig ugy tudtam h a Hilux az etalon, lehet rosszul.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1tZXJjZWRlcy1iZW56
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1tZXJjZWRlcy1iZW56

Friss tesztek

Ford EcoSport 1.0 EcoBoost Titanum teszt

Se nem eco, se nem sport, mégsem rossz az EcoSport

Ahogyan a Mustang, úgy a Ford EcoSport is Amerikából érkezik, csak épp annak déli részéből. Látszik is rajta, de azért ez is igazi Ford, egészen jól vezethető.


BMW 320d Gran Turismo xDrive Steptronic Sport Luxury teszt

Pompakupé - BMW 320d GT

Háromféle karosszériával juthatunk hozzá a normál, négy oldalajtóval szerelt 3-ashoz, csak az egyiket 4-esnek hívják. Kényelmesnek kéne lennie, de sportos. Van ennek így értelme?


Renault Scenic 1.2 TCe 130 Intens teszt

Nem ér a neve! Renault Scenic IV teszt Videó

Csalódás az új Renault Scenic, ha elődeihez hasonlítjuk, remek autó viszont, ha önmagában, mai crossoverként nézzük. Úgy még családi autónak is egész jó.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1tZXJjZWRlcy1iZW56

Hirdetés

MERCEDES-BENZ tesztek

Mercedes-Benz GLC 220 d 4MATIC Coupé teszt

Magasan hordja a farát – Mercedes GLC 220 d Coupé

Csak a képeken tolakodó, a valóságban épp jó méretű SUV a GLC. Kupé farával mindent elveszít abból, amitől praktikus lehet, viszont ez a divat, aminek maximálisan megfelel.


Mercedes-Benz E 220 d teszt

Alapdízel, mégsem a zöldséges autója - Mercedes E 220 d teszt Videó

Minden eddiginél fiatalosabb és nagyobb a legújabb, W213 gyári kóddal érkezett Mercedes E-osztály. Legkisebb dízelével is nagyon sokat tud már.


Mercedes-Benz C 250 Coupé teszt

Tömör gyönyör - Mercedes-Benz C 250 Coupé teszt

Új generációjába lépett a Mercedes-Benz C-osztály kupé változata is. Igazi hódító köntösben, 211 lóerős turbós benzinesével vallattuk.


Mercedes-Benz ML 350 BlueTEC teszt

Drága búcsú - Mercedes ML 350 BlueTEC teszt

Olyan Mercedes ML járt nálunk, amiben szinte minden volt, akár a búcsúban. Csak az extrák ára 11,5 millió forintot tett ki.


Mercedes-Benz B 200 Automata teszt

Hogy ez mennyivel jobb autó lett! Mercedes-Benz B 200 teszt

Csak egy frissítést kapott a három évvel ezelőtt megjelent Mercedes B-osztály, ám nagyon sokat fejlődött. Egy baja van csak: nem a mi autónk.


Még több MERCEDES-BENZ teszt

Címlapon


Friss cikkek

Nemzetközi menetpróbán a frissített Lexus IS

Kéne IS, meg nem IS - Lexus IS menetpróba

Tegnap – Újdonság

Továbbra is két motorral, akár F Sport kivitelben, átrajzolt vonalakkal és frissített beltérrel érkezik a ráncfelvarráson átesett Lexus IS.


Négy különböző WRC az élen Monte Carlóban

Haláleset árnyékolja be a Monte Carlo Rally-t

2 napja – Sztori

Halálesettel indul a 2017-es Rally Világbajnokság. Az első nap után négy különböző márka foglalja el az első négy helyet, Neuville vezet.


Nem talált hálózatot a telefonja, nem tudta kinyitni a Teslát

Így hagy egy Tesla az út szélén

3 napja – Sztori

Megpróbálja sok gyártó könnyebbé, egyszerűbbé tenni az autók használatát, ennek egyik megoldása, hogy kevesebb kütyüt hordjunk magunknál, használjuk a telefonunkat kulcsként. Zsákutca lenne?


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

MERCEDES-BENZ C 220 T CDI Classic (Automata) ÜLÉSFŰTÉS!! FRISS VIZSGA!

MERCEDES-BENZ C 220 T...

Ár: 2.999.000 Ft

Évjárat: 2008 / 5

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

MERCEDES-BENZ C 200 T CDI Avantgarde

MERCEDES-BENZ C 200 T...

Ár: 1.198.000 Ft

Évjárat: 2002 / 4

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

MERCEDES-BENZ E 200 CDI Avantgarde (Automata) Direct Control/Navi/Önparkoló

MERCEDES-BENZ E 200 CD...

Ár: 9.570.000 Ft

Évjárat: 2015 / 4

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!