0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Tömegcsökkentéssel jön a VIII-as Golf

Újabb információk szivárogtak ki a VW Golf nyolcadik generációjáról

·

A Golf jelenleg futó hetedik generációja csupán pár hónapja kapott frissítést, a legfrissebb hírekben mégis a következő generációt veszik célkeresztbe. Lássuk, mit lehet tudni a 8-as Golfról!

%KA%Sportosabb formavilágot kap a továbbra is az MQB platformra épülő VIII-as Golf, amelyből egy mild hibrid kivitel is érkezik%KA%

Sportosabb formavilágot kap a továbbra is az MQB platformra épülő VIII-as Golf, amelyből egy mild hibrid kivitel is érkezik

Talán nem meglepő, hogy elődjéhez hasonlóan a nyolcas Golf is a VW már jól bevált MQB platformjára épül, ám a frissítés így is tartogat újabb 35-70 kg-os tömegcsökkenést. A kompakt ötajtós dizájnjára is rágyúrnak a wolfsburgiak. Az orr rész karcsúbb lesz, míg a hátsó lámpák élesebb vonalakat kapnak, a Golf felirat pedig a csomagtartó közepén elnyújtott betűtávolsággal kerül elhelyezésre, akárcsak az Arteon esetében. A frissítésnek köszönhetően a beltér is tovább nő, ezen felül pedig a csomagoknak is több hely áll majd rendelkezésre, közel 400 literes térfogatra lehet számítani.

Az utastérben átveszik az uralmat a digitális műszerek, szinte alig marad klasszikus, nyomkodható, tekerhető elem. A digitalizálás mellett gesztusvezérlés is érkezhet. Jó hír, hogy egy mild hibrid modell is megjelenhet az új Golfból, a GTE pedig nagyobb teljesítménnyel és hatótávval érkezik. A GTI várhatóan 250 lóerőre izmosodik, az R változat pedig 350 lóerős lehet. A tisztán elektromos e-Golfról egyelőre nincs hír, minden bizonnyal annak hatótávja is növekedni fog. Ezzel elérhetővé válik, hogy a valóságban is 300 km felett autózzunk vele.

Ez is érdekes lehet:
 

Audi A4 1.8 20V quattro, 1999 - használtteszt

Elsőre döbbenet, hogy mennyire korrekt állapotú a valósan keveset futottnak tűnő csaknem 20 éves...

Használt prémiumautók egymillió forintig. Audi, BMW, Mercedes

Prémiumra vágyik a magyar. Persze, a legtöbbet akarjuk kihozni abból, amennyink van és csábítóak...

Itt a Mercedes első pickupja, az X-osztály, háromféle stílusban

Leleplezték a Mercedes hónapokkal ezelőtt meglibbentett pickupját, az X-osztályt. Visszafogták...

Hamburgban autókat gyújtottak fel a G20 elleni tüntetők, a Mercedes segít a tulajoknak

A hamburgi G20 csúcstalálkozót a városban élők csúnyán megszenvedik. A világ vezetőinek találkozója...

A Megane RS érkezésével frissül a GT is

Szabadalmi fotóin már szinte minden látszik, annál biztos, hogy több, mint első hivatalos szereplésén...

Magyarországra is megérkezett a Volkswagen Arteon

Hazánkba is megérkezett a VW Passat CC utódja, az avantgárd biznisz gran tourismo, az Arteon...

Lexus IS 300h Luxury Safety teszt

A meglepetések autója volt számomra a Lexus IS 300h. A Toyota legendásan gazdaságos hibridrendszere...

Termékteszt: SCT-Mannol 9801 fényszóró polírozó készlet

Korunk átlagautói nem csak öregek, jellemzően már csúnyán mattuló műanyag fényszóróburával rendelkeznek...

Ford Fiesta nemzetközi bemutató és menetpróba

Hogy a Fiesta sikeres és jó autó volt, azt mutatja, hogy formájához annak ellenére alig mertek...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (7 db)

lrob írta: 4 napja
octi írta: 5 napja

Ha esetleg valamit fel is lehet róni a Golf7 ellen, az pont nem a futóműve lesz, mert az igencsak prémium.Igazából nagyon semmi különöset nem lehet ellene mondani, maximum azt, hogy egy octavia jobban megéri :-)


Előzmények megtekintése

Az ne felejtsük el, hogy az év autója címet egy 9,5 milliós Golf kapta! A 4-5 milliós szarokban meg úgy feszítenek mintha autóban ülnének. Aztán csak egy túlárazott fapad olcsó futóművel meg VII kasztnival és a lényeg a VW embléma mert arra hokiznak a pálcika gyerekek.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Kaller írta: 4 napja
octi írta: 5 napja

Ha esetleg valamit fel is lehet róni a Golf7 ellen, az pont nem a futóműve lesz, mert az igencsak prémium.Igazából nagyon semmi különöset nem lehet ellene mondani, maximum azt, hogy egy octavia jobban megéri :-)


Előzmények megtekintése

Meg azt hogy egy Olasz Alfa simán körbeautózza ... ;) :D

A válaszoláshoz belépés szükséges
octi írta: 5 napja
Kaller írta: 5 napja

Sportosságot meg hagyjuk már ... egy Opel Astrát jobb vezetni a Ford Focusról meg ne is beszéljünk mert fényévekkel jobban kanyarodik és kezelhetőbb ...


Előzmények megtekintése

Ha esetleg valamit fel is lehet róni a Golf7 ellen, az pont nem a futóműve lesz, mert az igencsak prémium.Igazából nagyon semmi különöset nem lehet ellene mondani, maximum azt, hogy egy octavia jobban megéri :-)

A válaszoláshoz belépés szükséges
Kaller írta: 5 napja

Sportosságot meg hagyjuk már ... egy Opel Astrát jobb vezetni a Ford Focusról meg ne is beszéljünk mert fényévekkel jobban kanyarodik és kezelhetőbb ...

A válaszoláshoz belépés szükséges
Kaller írta: 5 napja

Vw az Vw is marad csinálhat bármit ... Vw-em van . Nem fikázok és haza se beszélek ültem már jobb autóban is és rosszabban i s... szerintem túlárazott a Vw és nem ér annyit amennyit gondolnak hogy ér ...

A válaszoláshoz belépés szükséges
Bezzenev írta: 5 napja
pernye írta: 5 napja

Mindig az a szöveg, hogy a következő Golf generáció "sportosabb" lesz. Ha ez így volna, a Golfnak már a Ferrari lenne az ellenfele. Nem kell bedőlni: a nyolcas is ugyanolyan se hús se hal forma lesz, mint az előző hét generáció.


az csak szöveg, valojaban nepauto, szoval tul sportos nem lehet, mert kevesebben vennék. szerintem.

A válaszoláshoz belépés szükséges
pernye írta: 5 napja

Mindig az a szöveg, hogy a következő Golf generáció "sportosabb" lesz. Ha ez így volna, a Golfnak már a Ferrari lenne az ellenfele. Nem kell bedőlni: a nyolcas is ugyanolyan se hús se hal forma lesz, mint az előző hét generáció.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu

Friss tesztek

Toyota Yaris 1.5 Hybrid Selection Smart e-CVT teszt

A legtakarékosabb kisautó? - Toyota Yaris hibrid teszt

Könnyed városi cirkáló a Toyota Yaris, főleg e-CVT-vel, a teljes értékű hibridrendszerrel ráadásul takarékos is. Csak az árát ne nézzük.


Suzuki Swift 1.2 GLX CVT teszt

Bőgő masina - Suzuki Swift 1.2 CVT

Mindenhogy jó, de legjobb alapként. Az 1,2-es motorhoz fokozatmentes automata váltó kapható, teszi a dolgát és a fogyasztása még így is zseniálisan kevés.


Hyundai Ioniq hybrid Premium Navigation teszt

IQ-ból ötös! - Hyundai Ioniq hybrid teszt

Tavaly jelent meg és hamarosan három verzió is elérhető lesz a pénztárcabarát autózást célzó Ioniqból. Elektromos kivitele után most alap hibridjével próbáltuk. Lássuk, megéri-e ezt a hajtásláncot választani!

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu

Hirdetés

VOLKSWAGEN tesztek

Volkswagen Tiguan 2.0 TDI DSG 4Motion teszt

Nagy lábon él - Volkswagen Tiguan teszt

A divatterepjárók díszpéldánya a Volkswagen Tiguan, ráadásul már a második generációját éli és az új fazon elég jól áll neki. Közel csúcsverziót kaptunk tesztre, így bizony lehengerlő tud lenni.


Volkswagen T6 Multivan Highline 2.0 TDI  DSG 4Motion teszt

First class a családnak - Volkswagen T6 Multivan teszt

Felénk leginkább delegációs autóként ismert a Volkswagen Multivan, pedig a Transporter alapú luxusbusz családszállítónak se rossz ám.


Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI DSG BlueMotion Highline teszt

Megérdemelten az Év Autója? Teszten a Volkswagen Passat B8

Év Autója lett, és nagyon nem véletlenül. A Volkswagen Passat a felső-középkategória új etalonja, majdnem kikezdhetetlen, de ott a de.


Volkswagen Golf Sportsvan 1.4 TSI DSG BMT teszt

Kutya ugat. Volkswagen Golf Sportsvan teszt

Plus volt, Sportsvan, lett egy szépen felpuffasztott VW Golf praktikus variálhatósággal és esetünkben persze riasztó árcédulával.


Volkswagen e-up! teszt

Ez sem a mi autónk. Volkswagen e-up! teszt Videó

Igen, elektromos, teljesen. És nem hát, sokat ebből sem fognak eladni. Nálunk biztos nem. Pedig tök jó kis autó: Volkswagen e-up! teszt.


Még több VOLKSWAGEN teszt

Címlapon


Friss cikkek

Ford Fiesta nemzetközi bemutató és menetpróba

Nem rontották el, sőt! Ford Fiesta menetpróba

Tegnap – Újdonság

Hogy a Fiesta sikeres és jó autó volt, azt mutatja, hogy formájához annak ellenére alig mertek hozzányúlni, hogy valójában teljesen új, minden szempontból jobb lett.


Első találkozás a Nürburgringgel

Ilyen élőben az autósport európai központja

3 napja – Sztori

Itt mindent átjár az autósport őszinte szeretete és a benzin-fék illat keveréke. A nürburgringi sztorikhoz masszív galéria is jár.


Ha le akarod törölni a hátsó ablakot, padlóig kell taposnod a gázt

Padlógázra törölhetsz ablakot! Videó

4 napja – Sztori

Az egyik legfeleslegesebb extra, mégis órákig lehetne vele szórakozni. Az viszont kétségtelen, hogy egy tökéletes ablaktörlés elég sokba fog kerülni.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

VOLKSWAGEN POLO Variant 1.9 68 SDi

VOLKSWAGEN POLO Varian...

Ár: 149.999 Ft

Évjárat: 1999 / 9

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

VOLKSWAGEN PASSAT 2.0 CR TDI Comfortline DSG

VOLKSWAGEN PASSAT 2.0...

Ár: 1.990.000 Ft

Évjárat: 2008 / 5

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Dízel

VOLKSWAGEN GOLF 1.4 Euro Edition 104 000 km futott.egyedi szép!

VOLKSWAGEN GOLF 1.4 Eu...

Ár: 798.000 Ft

Évjárat: 2002 / 9

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!