0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Tömegcsökkentéssel jön a VIII-as Golf

Újabb információk szivárogtak ki a VW Golf nyolcadik generációjáról

·

A Golf jelenleg futó hetedik generációja csupán pár hónapja kapott frissítést, a legfrissebb hírekben mégis a következő generációt veszik célkeresztbe. Lássuk, mit lehet tudni a 8-as Golfról!

%KA%Sportosabb formavilágot kap a továbbra is az MQB platformra épülő VIII-as Golf, amelyből egy mild hibrid kivitel is érkezik%KA%

Sportosabb formavilágot kap a továbbra is az MQB platformra épülő VIII-as Golf, amelyből egy mild hibrid kivitel is érkezik

Talán nem meglepő, hogy elődjéhez hasonlóan a nyolcas Golf is a VW már jól bevált MQB platformjára épül, ám a frissítés így is tartogat újabb 35-70 kg-os tömegcsökkenést. A kompakt ötajtós dizájnjára is rágyúrnak a wolfsburgiak. Az orr rész karcsúbb lesz, míg a hátsó lámpák élesebb vonalakat kapnak, a Golf felirat pedig a csomagtartó közepén elnyújtott betűtávolsággal kerül elhelyezésre, akárcsak az Arteon esetében. A frissítésnek köszönhetően a beltér is tovább nő, ezen felül pedig a csomagoknak is több hely áll majd rendelkezésre, közel 400 literes térfogatra lehet számítani.

Az utastérben átveszik az uralmat a digitális műszerek, szinte alig marad klasszikus, nyomkodható, tekerhető elem. A digitalizálás mellett gesztusvezérlés is érkezhet. Jó hír, hogy egy mild hibrid modell is megjelenhet az új Golfból, a GTE pedig nagyobb teljesítménnyel és hatótávval érkezik. A GTI várhatóan 250 lóerőre izmosodik, az R változat pedig 350 lóerős lehet. A tisztán elektromos e-Golfról egyelőre nincs hír, minden bizonnyal annak hatótávja is növekedni fog. Ezzel elérhetővé válik, hogy a valóságban is 300 km felett autózzunk vele.

Ez is érdekes lehet:
 

Lebukott a Volvo legkisebb crossovere, az új XC40

Hamarosan megérkezik a legkisebb Volvo crossover, bemutatóját alig egy hét múlva tartják. Egy...

Videón a Bugatti Chiron 0-400 km/órás gyorsulása

Az egykori Forma-1-es versenyző, Juan Pablo Montoya összesen 17 alkalommal gyorsult 400 km/órás...

10 autó, ami a kategóriája legdrágábban fenntarthatója

Míg Európában jellemzően lemaradunk ott, hogy mennyit fogyaszt egy autó, az amerikaiakat jobban...

Volvo XC70 D5 Summum, 2012 - használtteszt

Egy kombi Volvo mindig a családi biztonság egyik jelképe, pláne emelt futóműves, összkerekes...

510 lóerő a Ferrari F1 pilótáinak kezében

Három darab 510 lóerős Alfa Romeo Giulia QV, három Scuderia Ferrari pilóta és egy kanyargós tesztpálya...

Rekord hatótávot teljesített az Opel villanyautója

Az elektromos autózás sokak számára egyet jelent a kis hatótávval. Az Opel Ampera-e most bizonyította...

Kia Stonic menetpróba

Nem csak a tudás számít, legalább annyira az előadásmód is, ezt bizonyítja az autópiac, illetve...

Normál üzemben örökkévaló az első Lexus LS V8-asa. Mit bír, ha gyilkolják?

Közel 30 éves az első Lexus LS, az a modell, amivel a Toyota prémiummárkája indult. Tartósságával...

Eladó egy korai LaFerrari prototípus, de van vele egy kis gond

Ennyire becsülik az értékét annak a LaFerrari prototípusnak, amit még a 2013-as Frankfurti debütálás...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Schibsted Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Schibsted Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (7 db)

lrob írta: 2 hónapja
octi írta: 2 hónapja

Ha esetleg valamit fel is lehet róni a Golf7 ellen, az pont nem a futóműve lesz, mert az igencsak prémium.Igazából nagyon semmi különöset nem lehet ellene mondani, maximum azt, hogy egy octavia jobban megéri :-)


Előzmények megtekintése

Az ne felejtsük el, hogy az év autója címet egy 9,5 milliós Golf kapta! A 4-5 milliós szarokban meg úgy feszítenek mintha autóban ülnének. Aztán csak egy túlárazott fapad olcsó futóművel meg VII kasztnival és a lényeg a VW embléma mert arra hokiznak a pálcika gyerekek.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Kaller írta: 2 hónapja
octi írta: 2 hónapja

Ha esetleg valamit fel is lehet róni a Golf7 ellen, az pont nem a futóműve lesz, mert az igencsak prémium.Igazából nagyon semmi különöset nem lehet ellene mondani, maximum azt, hogy egy octavia jobban megéri :-)


Előzmények megtekintése

Meg azt hogy egy Olasz Alfa simán körbeautózza ... ;) :D

A válaszoláshoz belépés szükséges
octi írta: 2 hónapja
Kaller írta: 2 hónapja

Sportosságot meg hagyjuk már ... egy Opel Astrát jobb vezetni a Ford Focusról meg ne is beszéljünk mert fényévekkel jobban kanyarodik és kezelhetőbb ...


Előzmények megtekintése

Ha esetleg valamit fel is lehet róni a Golf7 ellen, az pont nem a futóműve lesz, mert az igencsak prémium.Igazából nagyon semmi különöset nem lehet ellene mondani, maximum azt, hogy egy octavia jobban megéri :-)

A válaszoláshoz belépés szükséges
Kaller írta: 2 hónapja

Sportosságot meg hagyjuk már ... egy Opel Astrát jobb vezetni a Ford Focusról meg ne is beszéljünk mert fényévekkel jobban kanyarodik és kezelhetőbb ...

A válaszoláshoz belépés szükséges
Kaller írta: 2 hónapja

Vw az Vw is marad csinálhat bármit ... Vw-em van . Nem fikázok és haza se beszélek ültem már jobb autóban is és rosszabban i s... szerintem túlárazott a Vw és nem ér annyit amennyit gondolnak hogy ér ...

A válaszoláshoz belépés szükséges
Bezzenev írta: 2 hónapja
pernye írta: 2 hónapja

Mindig az a szöveg, hogy a következő Golf generáció "sportosabb" lesz. Ha ez így volna, a Golfnak már a Ferrari lenne az ellenfele. Nem kell bedőlni: a nyolcas is ugyanolyan se hús se hal forma lesz, mint az előző hét generáció.


az csak szöveg, valojaban nepauto, szoval tul sportos nem lehet, mert kevesebben vennék. szerintem.

A válaszoláshoz belépés szükséges
pernye írta: 2 hónapja

Mindig az a szöveg, hogy a következő Golf generáció "sportosabb" lesz. Ha ez így volna, a Golfnak már a Ferrari lenne az ellenfele. Nem kell bedőlni: a nyolcas is ugyanolyan se hús se hal forma lesz, mint az előző hét generáció.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu

Friss tesztek

Toyota Prius 1.8 Plug-in Hybrid Executive teszt

Nincs mellébeszélés, 0,8 l/100 km a tesztfogyasztás

Egyliteres, mármint 1 l/100 km fogyasztású autóként hirdeti a Toyota a Prius Plug-in Hybridet. A gyári érték nem csupán hozható, alul is múlható.


Mini Cooper S E Countryman 4ALL teszt

Multivitamin - Mini Countryman plug-in hibrid teszt

Ha felnövök, gazdaságos hibrid leszek. Na jó, inkább divatos élményautó. Azért jó lenne terepezni is, és a praktikum sem utolsó szempont.


Skoda Rapid Spaceback Best 1.0 TSI teszt

Nyugaton a helyzet változatlan - Skoda Rapid

Többé nem szívó a Skoda Rapid legalja, és a háromhengeres alap TSI is 95 lovas. Nem vitték túlzásba a frissítést, de nagy szükség nem is volt rá, amit kapott, attól csak érettebb a Rapid.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu

Hirdetés

VOLKSWAGEN tesztek

Volkswagen Tiguan 2.0 TDI DSG 4Motion teszt

Nagy lábon él - Volkswagen Tiguan teszt

A divatterepjárók díszpéldánya a Volkswagen Tiguan, ráadásul már a második generációját éli és az új fazon elég jól áll neki. Közel csúcsverziót kaptunk tesztre, így bizony lehengerlő tud lenni.


Volkswagen T6 Multivan Highline 2.0 TDI  DSG 4Motion teszt

First class a családnak - Volkswagen T6 Multivan teszt

Felénk leginkább delegációs autóként ismert a Volkswagen Multivan, pedig a Transporter alapú luxusbusz családszállítónak se rossz ám.


Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI DSG BlueMotion Highline teszt

Megérdemelten az Év Autója? Teszten a Volkswagen Passat B8

Év Autója lett, és nagyon nem véletlenül. A Volkswagen Passat a felső-középkategória új etalonja, majdnem kikezdhetetlen, de ott a de.


Volkswagen Golf Sportsvan 1.4 TSI DSG BMT teszt

Kutya ugat. Volkswagen Golf Sportsvan teszt

Plus volt, Sportsvan, lett egy szépen felpuffasztott VW Golf praktikus variálhatósággal és esetünkben persze riasztó árcédulával.


Volkswagen e-up! teszt

Ez sem a mi autónk. Volkswagen e-up! teszt Videó

Igen, elektromos, teljesen. És nem hát, sokat ebből sem fognak eladni. Nálunk biztos nem. Pedig tök jó kis autó: Volkswagen e-up! teszt.


Még több VOLKSWAGEN teszt

Címlapon


Friss cikkek

Érintőpontokra utazott a driftes Nissan 370Z

Roncstelepen tombolt Chris Forsberg és a Nissan 370Z Videó

Tegnap – Sztori

Chris Forsberg és filmes csapata most egy roncstelepen csapatott a V6-os Nissan 370Z driftautóval, hogy színes érintési pontokat romboljanak.


10 autó, ami a kategóriája legdrágábban fenntarthatója

Top 10: ezek a legköltségesebben fenntartható autók

Tegnap – Sztori

Míg Európában jellemzően lemaradunk ott, hogy mennyit fogyaszt egy autó, az amerikaiakat jobban érdekli a fenntartási költség. Mutatjuk a náluk ebben legrosszabakat.


Termékteszt: Navitel Navigator E500 navigáció

Olcsó navi vezessen utadon - navigációt teszteltünk Videó

2 napja – Újdonság

Élethosszig tartó frissítést és teljes Európa térképet ígér a Navitel legkisebb készüléke. Az E500 mérhetetlenül egyszerű, kezelése sem ördöngösség és az ára is kedvező, de lehet jobb, mint egy okostelefon?


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

VOLKSWAGEN MULTIVAN 2.0 TDI SCR BMT Highline DSG Áfá-s!

VOLKSWAGEN MULTIVAN 2....

Ár: 19.290.000 Ft

Évjárat: 2016 / 6

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

VOLKSWAGEN GOLF IV 1.9 TDI Comfortline Digit klíma!

VOLKSWAGEN GOLF IV 1.9...

Ár: 369.000 Ft

Évjárat: 1999 / 6

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

VOLKSWAGEN JETTA V 1.6 Comfortline 144e.KM VEZETETT SZERVIZKÖNYV

VOLKSWAGEN JETTA V 1.6...

Ár: 1.699.000 Ft

Évjárat: 2005 / 11

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!