Elkészült az első Audi RS3 szedán Győrben

Újabb modell gyártását kezdte meg a győri Audi gyár, a 400 lóerős RS3 szedánét

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Elindult egy újabb modell gyártása a győri Audi gyárban, az első pedig már el is készült. Hamarosan még egy modell gyártását is megkezdik, valamint a motorgyártó részleg is bővült.


Újra büszkék lehetünk a győri Audira, ismét egy izmos gép gyártása kezdődött el, méghozzá az új RS3 Limousine izomgépé. A szedán 3-as orrába a TT RS-ből ismerős 5 hengeres, már 400 lóerőt teljesítő 2,5 literes TFSI kerül, amit szintén a győri gyárban készítenek. A 4,1 másodperces 100-ra gyorsulásra képes sportos szedán arakék színben gördült le a gyártósorról és egészen Új-Zélandig szállítják majd megrendelőjéhez.
Hirdetés
A győriek motorgyártó részlege is bővült nemrég, méghozzá egy gázüzemű motorral. A CNG-t égető egységet először az A4 Avant g-tron-ban ismerhetjük majd meg, de Genfben már bemutatkozott a sportos A5 Sportback g-tron is. Győrben nem sokáig pihenhetnek, ugyanis nemsokára a Q3 crossover gyártásába is belevágnak. A járműgyártó részlegen jelenleg két műszakban négyszázan dolgoznak, a teljes állomány pedig 11 500 fő Győrben. Nemrég ünnepelték az egymilliomodik legyártott kocsit, ami szintén egy RS modell volt, méghozzá egy TT.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.27. at 20:43
    Permalink

    Sok értelme nincs ennek a hozzászólásnak. A munkának nem az a lényege, hogy meg tudd venni, amit éppen gyártassz, hanem az, hogy megélj belőle, abban az országban, ahol dolgozol. Valószínű, hogy egyik kőműves vagy vízvezeték szerelő sem tudná megvenni azt a budai villát, amelyiken éppen dolgozik. De nyilván egy vasúti járműszerelő sem tudna megvenni egy mozdonyt. Aki mondjuk a csokigyárban dolgozik, az persze meg tud venni egy tábla csokit. Na de ezeknek semmi köze a megélhetéshez.
    Amúgy a kocsi nyilván kiváló, persze nem hinném, hogy nálunk sok fog belőle futkosni az utakon.

  • 2017.10.27. at 20:43
    Permalink

    Ha ennyire tájékozatlan vagy a fizetésekkel kapcsolatban jobb ha nem is írsz ide semmit, azaz semmit.
    -Tényleg rossz lehet átlag feletti fizetésért dolgozni. –
    Nincs átlag feletti fizetése a legtöbb ott dolgozónak sem a Mercedesnél sem az Audinál.
    Vannak akiknek átlag feletti van (vezetők, diplomások)
    Melósok közül azoknak akik évek óta ott ROBOTOLNAK. A mégegyszer annyi bedolgozóknak durván alacsony átlagban, de ott is van kivétel. Mindegyiknél működik szépen a haver barát elsőbbség, pozició, kutyagumi.

  • 2017.10.27. at 20:43
    Permalink

    Németországban ez egy eléggé átlagos vagy inkább az alatti modell. Pontosabban, nagyobb és gyengébben motorizát változataik (pl 318d, A4 alapdízel) kombikarosszériával képezik az átlagos családok autóját.

    Ehhez jön hogy alkalmazottként nagyon korrekt kondíciókkal vásárolhatsz autót (és nem KP-ben hanem elég jó hitelezéssel), ami egyrészt nem az autós oldalak mesebli 15 millás árait jelenti, másrészt 2-3 évesen minimális értékvesztéssel adhatod tovább.

  • 2017.10.27. at 20:43
    Permalink

    Tényleg rossz lehet átlag feletti fizetésért dolgozni.
    A Suzuki-gyárban hánynak van új Vitarája?

    Persze arra is kíváncsi lennék, bármelyik pprémium / luxusautó gyártósorán dolgozók mivel járnak…

  • 2017.10.27. at 20:43
    Permalink

    Szar lehet olyat gyártaniuk minden nap, amit a büdös életben nem fognak tudni megvenni maguknak. :/
    Egy fagyisnak vagy lángososnak nincs ilyen gondja. 😀

Vélemény, hozzászólás?