0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Izmosabb Toyota C-HR a láthatáron

Vagány külsővel és teljesítménynöveléssel a Toyota C-HR Hy-Power Concept

A Toyota egyebek mellett egy morcosított C-HR hibriddel készült a Frankfurti Autószalonra. A C-HR Hy-Power Concept teljesítményadata még nem ismert, megjelenése azonban nem hagy kérdést.

%KA%Alapból is jól mutat a Toyota C-HR, de egyértelmű, hogy bőven van is benne potenciál%KA%

Alapból is jól mutat a Toyota C-HR, de egyértelmű, hogy bőven van is benne potenciál

%KA%Méhsejtes első légbeömlő, mintás tető és tükörházak%KA% %KA%Méhsejtes első légbeömlő, mintás tető és tükörházak%KA% %KA%Méhsejtes első légbeömlő, mintás tető és tükörházak%KA%

Méhsejtes első légbeömlő, mintás tető és tükörházak

Bejött a Toyotának a C-HR, az a vagány crossover, ami hibridként és turbós benzinesként kapható csupán. Tesztjekor ugyanakkor azt éreztük, s a közönségvisszhang is az, hogy elférne bele egy izmosabb motor. Erre válaszul a Toyota kihozta a C-HR Hy-Power Concept modellt, ami pont az ilyen elvárásokra adhat majd választ. Látható, hogy alapos optikai tuningot, sötét narancs-fekete-szürke dizájnt, méhsejtes légbeömlővel szerelt első lökhárítót, narancsbetétes LED fényszórókat kapott.

%KA%Hátulról a fényes fekete, diffúzoros lökhárítóbetét különbözteti meg a koncepciót%KA%

Hátulról a fényes fekete, diffúzoros lökhárítóbetét különbözteti meg a koncepciót

Az utastér steppelt bőrüléseinek varrásánál és szélső betéteinél, valamint az ajtókárpitokon és a műszerfalbetéten is visszaköszön a narancs szín, na meg persze a váltószoknyánál is. Ugyanakkor a teljesítménynövelés mértékéről egyelőre nincs hír, a gyártó csak annyit árult el, hogy a szériamodell 122 lóerős teljesítményénél többet várhatunk az izmosított C-HR-től. A koncepció mindenképp ügyes fogás, hiszen reményt ad azoknak, akik izmosabb C-HR-re vágynak, az új verzió híre pedig talán apaszthatja a hibrid C-HR-ek jelenleg átlag feletti várakozási idejét, hiszen ha a vevők egy része az izomverziót várva nem rendel most, a többieket gyorsabban tudja kiszolgálni a Toyota.

%KA%Még nem vörös, de narancs betéteivel talán még dögösebb is annál a Hy-Power koncepció belseje%KA%

Még nem vörös, de narancs betéteivel talán még dögösebb is annál a Hy-Power koncepció belseje

Ez is érdekes lehet:
 

Piaci körkép: mi legyen 500 ezer forintig, ha nem akarunk Suzukit?

Olcsó autót keresve megkerülhetetlen az itthon gyártott Suzuki. De mit érdemes választani, akkor...

Termékteszt: Navitel Navigator E500 navigáció

Élethosszig tartó frissítést és teljes Európa térképet ígér a Navitel legkisebb készüléke. Az...

Sportkivitel készült több Toyota modellből, némelyikre jó esélyünk van

A Toyota betartja a szavát, megérkeztek az első, új sportmodellek. A Gazoo Racing Toyoták három...

10 autó, ami a kategóriája legdrágábban fenntarthatója

Míg Európában jellemzően lemaradunk ott, hogy mennyit fogyaszt egy autó, az amerikaiakat jobban...

Ezt a VI-os Golfot sorsolják ki idén a Volkswagen-találkozón

Hatodik éve rendezik meg a Hungaroringen a VW-sek éves találkozóját. Minden évben egy autót sorsoltak...

Sebestyén Balázs a Forbes szerint a legértékesebb hazai híresség, autója nem szerény, de takarékos

A hazai Forbes által nemrégiben a legértékesebb hazai hírességként jegyzett rádiós és televíziós...

Toyota Prius 1.8 Plug-in Hybrid Executive teszt

Egyliteres, mármint 1 l/100 km fogyasztású autóként hirdeti a Toyota a Prius Plug-in Hybridet...

Range Rover Velar hazai menetpróba

Már akkor szabadidő-autót gyártottak, amikor senki más. Ki tudhatná jobban, milyennek kell lennie...

510 lóerő a Ferrari F1 pilótáinak kezében

Három darab 510 lóerős Alfa Romeo Giulia QV, három Scuderia Ferrari pilóta és egy kanyargós tesztpálya...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT10b3lvdGE=
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Schibsted Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Schibsted Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT10b3lvdGE=
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT10b3lvdGE=

Friss tesztek

Peugeot 5008 GT 2.0 BlueHDi teszt

Figyeld a másik kezét is! – 5008 GT

Legkisebb feladata lenne a szórakoztatás, ám az 5008 minőségi színházat nyújt, ilyennel ritkán találkozunk. Érzelmi ingerekkel bombáz, hajlamosak vagyunk nem figyelni, milyen valójában.


Toyota Prius 1.8 Plug-in Hybrid Executive teszt

Nincs mellébeszélés, 0,8 l/100 km a tesztfogyasztás

Egyliteres, mármint 1 l/100 km fogyasztású autóként hirdeti a Toyota a Prius Plug-in Hybridet. A gyári érték nem csupán hozható, alul is múlható.


Mini Cooper S E Countryman 4ALL teszt

Multivitamin - Mini Countryman plug-in hibrid teszt

Ha felnövök, gazdaságos hibrid leszek. Na jó, inkább divatos élményautó. Azért jó lenne terepezni is, és a praktikum sem utolsó szempont.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT10b3lvdGE=

Hirdetés

TOYOTA tesztek

Toyota C-HR 1.8 Hybrid Dynamic teszt

5 rendőr ugrott rá, Év Autója is lehet - Toyota C-HR teszt Videó

Örök para autófotózás közben a rendőr és a „közteres”, a Toyota C-HR-t kattintgatva viszont egyértelműen barátkozni jöttek.


Toyota Proace Panel Van Active teszt

Munkás francia, vagyis japán - Toyota Proace teszt

Toyota jelvénnyel próbáltuk a PSA vadiúj furgonját. Praktikus, jól vezethető, a piac egyik legolcsóbbja, és keveset is fogyaszt. Mi kell még?


Toyota Yaris 1.4 D-4D teszt

Dízel kisautót? Persze, hogy azt! Toyota Yaris teszt

Dízel Yaris? A benzines olcsóbb, a hibrid meg kellemesebb. Akkor minek? Mert négyen, csomaggal, országúton hajtva ez bírja a legjobban.


Toyota Verso 2.0 D-4D DPF Lounge teszt

Ez lenne a legjobb családi autó? Toyota Verso teszt

Megújult a Toyota Verso, a fizimiskán túl a technika is részint friss. A klasszikus egyterűs jellemzőkhöz a Toyota vezetési élményt is bőven csomagolt, ez bizony jó!


Toyota Prius Plug-in Hybrid Premium teszt

Testvérgyilkosság áldozata lehet - Toyota Prius Plug-in teszt Videó

Már a világ legnépszerűbb hibridjének számító Toyota Priusból is létezik konnektorból tölthető variáns. Testvérei nem fogják hagyni érvényesülni.


Még több TOYOTA teszt

Címlapon


Friss cikkek

Meghajtottuk a Porsche 911 GTS-t és a Turbót

Sortűz a nemzet arénájának tövében

10 órája – Újdonság

Ma már a legtöbb 911-es motorját turbó lélegezteti, a GTS óriási móka hátsó és összkerékhajtással is. Rendesen keltik a feltűnést, de még így is kevesen irigyeltek a felcsúti aréna tövében.


Képes sportautókat büntetni egy villanyautó?

Meglepő eredmény a világ legnagyobb gyorsulásán Videó

Tegnap – Sztori

Idén is megcsinálta a Motor Trend a világ legnagyobb gyorsulásaként elhíresült összevetést, amibe idén összkerekes villanyautó is került.


Ismét tombol a BMW-tipró

Beállt a gyárhoz, majd felgyújtotta BMW-jét Videó

Tegnap – Sztori

Most Münchenben, közvetlenül a BMW területén öntötte lángba közel sem kedvelt 7-esét az örökké elégedetlen BMW tulaj. Videó is van róla.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

TOYOTA VERSO 1.6 D-4D Active

TOYOTA VERSO 1.6 D-4D...

Ár: 3.095.000 Ft

Évjárat: 2014 / 5

Kivitel: Egyterű

Üzemanyag: Dízel

TOYOTA LAND CRUISER 3.0 D GX 104000 km valós

TOYOTA LAND CRUISER 3....

Ár: 5.180.000 Ft

Évjárat: 2007 / 12

Kivitel: Terepjáró

Üzemanyag: Dízel

TOYOTA COROLLA 1.4 D-4D Terra M-MT

TOYOTA COROLLA 1.4 D-4...

Ár: 1.090.000 Ft

Évjárat: 2005 / 3

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!