Bepróbálja a Lada a német és a cseh piacot

Visszatér a Lada "Európába", de vajon hozzánk is?

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A Lada márkaépítési céllal Német- és Csehországban is forgalmazni kezdi a Grantát. Célkeresztben a Logan- és a Fabia-vásárlók.

A Renault-érdekeltségű AvtoVAZ kimerészkedik a hatalmas, de nem véges hazai piacáról, és kísérleti jelleggel Cseh-, valamint Németországban ("Európában") is forgalmazni kezdi a Grantát. Azt a Kalina-utód Grantát, amit a Lada a túraautó-világbajnokság (WTCC) futamain gyári csapattal, nem szerény költségvetéssel futtat, s amely egy kompakt kis szedán 480 literes csomagtérrel és 1,6 literes, 8-16 szeleppel 80-98 lóerős benzinmotorokkal.
Hirdetés
Éves szinten csupán néhány (5-6) ezer példány értékesítésével számolnak, cél az igények felmérése, brandépítés az EU-ban, stb. Amennyiben jól sül el az akció, akkor a Baltikum, Bulgária és Szerbia, továbbá Franciaország lehet a következő célterület - arról egyelőre természetesen nincs információ, hogy Magyarországra is visszatér-e a szovjetaz orosz márka.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.30. at 00:19
    Permalink

    Valójában szívesen látnám- s ezzel pár tíz-ezer nemzettestvérem így van,- a Grantán átívelően a Priora típust
    is a Magyar utakon. Összességében eltalált szerkezetű a Lada Kalina és a Granta is, ám a Priora vezetésében
    kristályosodik ki az új Ladák közül igazán a Lada- életérzés+ a Priora nagyobb, s jobban hasonlít a régebbi
    márkatársaihoz is.

  • 2017.10.30. at 00:19
    Permalink

    Ilyet kéne árulniuk Ladához képest korrekt bár még mindig vissza van maradva pár évvel .[url]http://www.autogaleria.hu/index.php?s=tgal&tid=13848&marka=lada[/url]

Vélemény, hozzászólás?