A kicsiny Up!-pal is nagy tervei vannak a Volkswagennek, amely tavaly 5,1 millió személygépkocsit értékesített világszerte. Magyarországon 4865 darab VW-emblémás személyautó kelt el 2011-ben, s ezzel a wolfsburgi márka - az Opel és a Ford - mögött a képzeletbeli dobogó harmadik fokán végzett
Nyilván nem a Beetle a volumenmodell, cserébe szépen viszi tovább a legendás Bogár-vonalat
A Volkswagen rekorderedménnyel zárta a 2011-es évet: 12 hónap alatt 5,1 millió személygépkocsit adott át a vásárlóknak világszerte - ez 13,1 százalékos plusz jelent a tavalyelőtti teljesítményhez viszonyítva. „
Fiatal, innovatív és környezetkímélő típus-palettájának köszönhetően a Volkswagen Személyautók márka jelentősen növekedett az elmúlt évben. Új típusaink, úgymint a Passat, a Jetta, a Beetle és nem utolsósorban az up! a nehéz piaci körülmények közepette is – amelyek 2012-ben is megmaradnak, hasonló kihívásokat támasztva – kiváló fogadtatásra találtak, és számottevően erősítették a Volkswagennek a piaci versenyben elfoglalt pozícióját” – jelentette ki Wolfsburgban Christian Klingler, a Volkswagen Csoport kereskedelmi igazgatója.
Idén tovább bővül a Passat-paletta a szabadidő-autós Alltrack révén
A fontosabb fejlődő piacokon jelentős növekedést ért el a Volkswagen Személyautók márka, a teljes 2011-es évben - 13,8 százalékos bővüléssel - több mint 1,72 millió gépkocsit értékesített Kínában és Hongkongban. Az Egyesült Államokban a Volkswagen 324 ezer autót adott át a vásárlóknak (+ 26,3 százalék), míg Oroszországban 100,4 százalékkal 118 ezerre nőtt az értékesítési darabszám a megelőző évhez képest. A Volkswagen Indiában szintén növelni tudta eladásait, és 76 100 gépkocsit adott át (+ 151 százalék).
Összességében Európában is pozitívan fejlődtek a márka eladásai: itt 1,72 millió gépkocsit adott el a Volkswagen, és ezzel jóval nagyobb mértékben növekedett, mint a piac egésze (11,2 kontra 3,6 százalék).