Vinnéd a 660 köbcentis Nissan GT-R-t?

Zseniális tuningtörpe Japánból

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Elsőre majdnem elhiszed, hogy sportautót látsz, aztán jobban megnézve rájössz a csalásra. A Liberty Walk tuningműhely megint kitett magáért.

Nem válogatós a Liberty Walk, szívesen készít kicsi és nagy gépekhez egyaránt kiegészítőket. Láttunk már tőlük Suzuki Jimny terepjárót Mercedes G-osztállyá alakítva, vagy épp Lexus RC kupét talajszintig ültetve. Daihatsu átiratuk sem kevésbé meglepő. Lényegében egy Nissan GT-R kinézetű minit faragtak belőle, persze meghagyva a kei carokra jellemző aprócska motort. A Copen orrára felbiggyesztettek egy GT-R ihletésű hűtőmaszkot, illetve a lökhárítót a légbeömlőkkel is a nagy sportautóról mintázták. Masszív splitter teszi még sportautósabbá elöl, valamint a nappali menetfényeket is úgy alakították, ki, hogy a GT-R jusson róla eszünkbe. Természetesen nem maradhattak el a Liberty Walkra jellemző sárvédő szélesítések sem, valamint a küszöbidomok sem. Hátul hatalmas légterelő feszül, felragasztották a GT-R emblémát is, a munkát pedig megkoronázták a diffúzorral és a négy kipufogóvéggel, amelyek tényleg kísértetiesen hasonlítanak az aktuális Godzillára.
Hirdetés
A Copen persze megmaradt kabriónak, ettől még különlegesebb az összkép, na meg a Philip Morris fényezéstől, vagy fóliázástól is, amiről az F1 fanoknak valószínűleg a McLarenek az Indy fanoknak meg a Penske versenygépei jutnak eszébe. Viszont, ahogy már említettem, a motor 658 köbcentis, háromhengeres egység, szóval nem vált igazi sportautóvá a Daihatsu csöppsége.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?