máj
14

Megkergette a nénit, hogy megmondja neki a tutit

A motoros leordította a néni fejét, mert szerinte majdnem elütötte

2017. május 14., vasárnap 14:44 | Szerző: Hamvas Tamás
Címkék: autó, motor, baleset, video, dashcam

Sokan szeretik megosztani a dashcam kamerájukkal felvett érdekes, veszélyes szituációkat. Egy részüknek viszont nincs igazuk, a kommentelők háborognak.

%KA%A szituáció nem túl bonyolult, a belső sávban érkezők már átengedték a szedánt, a külsőben haladó motoros viszont figyelmen kívül hagyta, hogy megállt a sor. Állítása szerint a néni majdnem elütötte, a videón viszont látszik, már jóval azelőtt megállt, hogy a motoros odaért volna%KA%

A szituáció nem túl bonyolult, a belső sávban érkezők már átengedték a szedánt, a külsőben haladó motoros viszont figyelmen kívül hagyta, hogy megállt a sor. Állítása szerint a néni majdnem elütötte, a videón viszont látszik, már jóval azelőtt megállt, hogy a motoros odaért volna

A sisakra erősíthető kamerákkal már jó ideje láthatunk érdekes szituációkat a motorosok szemszögéből is. A legtöbb tanulságos is az autósoknak, ám van rengeteg önkéntes rendőr is, akik akkor is megosztják videójukat háborogva, ha nagyon nincs igazuk. Az „Idős hölgy majdnem megölt…” című videóban egy agresszív motoros a főhős, aki egy olyan szituációba keveredik, ami szerinte az életébe is kerülhetett volna, viszont ezt csak ő látja így, rengeteg kommentet is kapott a videóra, amiben az internet népe fellázadt az ellen, amire ő büszke.

Kétszer két sáv, motorosunk a külsőben halad, mikor a belső sor lassítani kezd, az első autó előtt pedig feltűnik egy kanyarodó autó, ami látszólag akkor már rég áll, mire a motoros odaér. Állítása szerint – és az a videóban is hallatszik – állóra kellett fékeznie motorjának kerekét, annyira hirtelen került oda a kocsi. Először is, mivel a belső sáv már javában állt, mire ő odaért, kellő óvatossággal kellett volna megközelítenie a helyet, nyilván nem így tett. Nem történt baj, a problémás rész viszont ez után következett, motorosunk a hatalmas szedán után iramodott, a kelleténél gyorsabban, mikor utolérte, leordította a hölgy fejét. Teljesen indokolatlan és egyáltalán nem jogos, hogy mást hibáztat saját figyelmetlenségének beismerése helyett. Gondolhatott volna arra is, hogy esetleg ne egy szál pólóban motorozgasson, bár a rövidnadrág-strandpapucs kombó sem kizárt, sisakja viszont legalább volt.

Nyomtatás
Megosztás

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (18 db)

Tizenkettő írta: 4 hónapja
vidi500 írta: 4 hónapja

Igazad van, egyetértek veled, nem csak ezzel a hozzászólásoddal, hanem az előbbivel is. Én is használok személyautót, és motorkerékpárt is. Amikor szűk a hely az autók között, én sem megyek be közéjük, hanem várakozok a sorban.


Előzmények megtekintése

Sokat agyaltam már rajta, az lenne a legjobb ha minél több autóst motorra lehetne ültetni, mert ez szerintem sokat segítene mindkét félnek megérteni dolgokat. Persze mindig ott van a dologban, ha valaki nem akar normálisan közlekedni annak igazából mindegy lenne. És a motorosoknak is toleránsabban kellene viselkedni az autósokkal. Mindig a nagy kampány szlogen jut eszembe, hogy vigyázz rám.... Na igen. Arra lehet csak vigyázni, aki erre megadja az autósnak az esélyt. Aki eszetlenül száguldozik arra nem lehet vigyázni.

A válaszoláshoz belépés szükséges
vidi500 írta: 4 hónapja
Tizenkettő írta: 4 hónapja

Szerintem nem azzal van baja, hogy egy motoros előre megy, hanem azzal ha ezt akkor teszi amikor a körülmények nem a legjobbak, pl alig van hely az autók közt és furakodnak előre milliméterekre az autóktól. Én ilyenkor pl nem megyek, hanem várakozok a sorban.


Előzmények megtekintése

Igazad van, egyetértek veled, nem csak ezzel a hozzászólásoddal, hanem az előbbivel is. Én is használok személyautót, és motorkerékpárt is. Amikor szűk a hely az autók között, én sem megyek be közéjük, hanem várakozok a sorban.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Tizenkettő írta: 4 hónapja
vidi500 írta: 4 hónapja

"Minek akarsz előremenni a pirosnál"?

Ezt a KRESZ szabályok megengedik. Nem véletlenül hozták ezt a rendelkezést.

"Bemész 5-10 autó elé akkor boldog vagy"?

Nem boldogság kérdése. A mai kisvárosi keskeny, zsúfolt utcákon egyszerűen ellehetetlenül az autóközlekedés. Megnő a motorkerékpárok szerepe. Sajnos ez azt eredményezi, hogy egy modernebb motorkerékpár ára messze a műszaki tartalma felett van, pl. egy személyautóhoz viszonyítva.

"A zöldnél meg ott állunk egymás mellett! Ki indulhat először"?

Ez nem lehet kérdés. A motorkerékpár nagyságrendekkel mozgékonyabb. Egy átlag személyautó 80 km/h-ig még egy modernebb 125-ös robogóval sem versenyképes városban, a nagyobb motorokról meg nem is beszélve.


Előzmények megtekintése

Ez autósként engem is zavar, ezért is maradok motorral ilyenkor inkább ahol vagyok.

A válaszoláshoz belépés szükséges
vidi500 írta: 4 hónapja

A cikkre a reagálások túl vannak lihegve. A példa csak arról szól, hogy Amerikában, ahol teljesen más a közlekedési morál mint kis hazánkban, egy motorkerékpáros önkéntes rendőrt játszott. Pont. Ott nem jellemző már maga a motorozás sem, de az ilyen magatartás meg főleg nem. Ez egy igen egyedi, ritka, szélsőséges példa volt.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Tizenkettő írta: 4 hónapja
vidi500 írta: 4 hónapja

"Minek akarsz előremenni a pirosnál"?

Ezt a KRESZ szabályok megengedik. Nem véletlenül hozták ezt a rendelkezést.

"Bemész 5-10 autó elé akkor boldog vagy"?

Nem boldogság kérdése. A mai kisvárosi keskeny, zsúfolt utcákon egyszerűen ellehetetlenül az autóközlekedés. Megnő a motorkerékpárok szerepe. Sajnos ez azt eredményezi, hogy egy modernebb motorkerékpár ára messze a műszaki tartalma felett van, pl. egy személyautóhoz viszonyítva.

"A zöldnél meg ott állunk egymás mellett! Ki indulhat először"?

Ez nem lehet kérdés. A motorkerékpár nagyságrendekkel mozgékonyabb. Egy átlag személyautó 80 km/h-ig még egy modernebb 125-ös robogóval sem versenyképes városban, a nagyobb motorokról meg nem is beszélve.


Előzmények megtekintése

Szerintem nem azzal van baja, hogy egy motoros előre megy, hanem azzal ha ezt akkor teszi amikor a körülmények nem a legjobbak, pl alig van hely az autók közt és furakodnak előre milliméterekre az autóktól. Én ilyenkor pl nem megyek, hanem várakozok a sorban.

A válaszoláshoz belépés szükséges
vidi500 írta: 4 hónapja
svatek2233 írta: 4 hónapja

Minek akarsz előremenni a pirosnál? Bemész 5-10 autó elé akkor boldog vagy? A zöldnél meg ott állunk egymás mellett! Ki indulhat először? Gondolom te szeretnél mert rohadt sürgős mindig. Nagyon fontos kockáztatni, hogy lebaszd a kocsim oldalát? ÁLLJATOK BE A SORBA MINT MINDENKI! És még sorolhatnám reggelig.


Előzmények megtekintése

"Minek akarsz előremenni a pirosnál"?
Ezt a KRESZ szabályok megengedik. Nem véletlenül hozták ezt a rendelkezést.
"Bemész 5-10 autó elé akkor boldog vagy"?
Nem boldogság kérdése. A mai kisvárosi keskeny, zsúfolt utcákon egyszerűen ellehetetlenül az autóközlekedés. Megnő a motorkerékpárok szerepe. Sajnos ez azt eredményezi, hogy egy modernebb motorkerékpár ára messze a műszaki tartalma felett van, pl. egy személyautóhoz viszonyítva.
"A zöldnél meg ott állunk egymás mellett! Ki indulhat először"?
Ez nem lehet kérdés. A motorkerékpár nagyságrendekkel mozgékonyabb. Egy átlag személyautó 80 km/h-ig még egy modernebb 125-ös robogóval sem versenyképes városban, a nagyobb motorokról meg nem is beszélve.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Tizenkettő írta: 4 hónapja
svatek2233 írta: 4 hónapja

Minek akarsz előremenni a pirosnál? Bemész 5-10 autó elé akkor boldog vagy? A zöldnél meg ott állunk egymás mellett! Ki indulhat először? Gondolom te szeretnél mert rohadt sürgős mindig. Nagyon fontos kockáztatni, hogy lebaszd a kocsim oldalát? ÁLLJATOK BE A SORBA MINT MINDENKI! És még sorolhatnám reggelig.


Előzmények megtekintése

Én autót is vezetek illetve motorozok is és sajnos önző paraszt mindkét oldalon van. Számtalanszor kifordulnak az ember elé, előznek szemből, ráhúzzák az emberre az autót stb. Nem szeretném a motorosokat védeni mert autóval meg pontosan azok a dolgok zavarnak engem is amiket felsoroltál. Pl amikor az embernek esélye nincs észrevenni a motorost a tükörből, vagy cikázik a sorok közt kiszámíthatatlanul, illetve a tolakodást sem szeretem a pirosnál. Az lenne a legjobb, ha minél több ember használná mindkét járművet, azzal lehet sok minden másképp nézne ki a számára és esetleg utána más szemszögből közelítené meg. Persze ehhez az is kell, hogy a másikat emberszámba vegye a forgalomban, és ez mindkét félre igaz.

A válaszoláshoz belépés szükséges
vidi500 írta: 4 hónapja
svatek2233 írta: 4 hónapja

Tessék már megint egy köcsög motoros! Minden hétre jut egy ilyen paraszt csak az a baj, hogy a java az ilyen csak a gázt tudja húzni de a szabályokat ill. főleg a sebességet azt nem tudják betartani. Nagypofájú mind és az öklüket rázzák mindjárt. Nekem is számtalan afférom volt már ezekkel a barmokkal de egyszer az egyik nagyon rá..szik!


Látom Te sem sokat motoroztál eddig, mert akkor nem így beszélnél, és sokkal toleránsabb lennél.

A válaszoláshoz belépés szükséges
svatek2233 írta: 4 hónapja
m. írta: 4 hónapja

:D



"elütési engedély"? "pökhendi, primitív drótszamarasok"? "féreg motorosokat lerúgni"? ez csak 2 kommentben... szeretném leszögezni, hogy abszolút nem kötözködni szeretnék... én is motorozok, mert nincs kedvem fél óra helyett másfél alatt beérni a munkába. minden esetben megpróbálok nagyon türelmes lenni, figyelek az autósokra, és a motorosokra is, és minden nap előfordul, hogy valakit szívesen igazából ököllel pofán basznék. motorosról, autósról van szó, és arról, hogy veszélyezteti az életemet... az autósnak a sárvédője horpad be, nekem adott esetben a gerincem, és én teljesen legálisan próbálok közlekedni minden egyes nap. kikanyarodik, és nem néz oda; direkt hátráltat, összezárnak a sorok, hogy ne tudjak - jelzem full legálisan - előre menni a sor elejére; ha ott vagyok, és narancssárgára nem indulok, már áll a dudán, nyomkodja a telefon, eszik, iszik, fikázik, stb, de látszik, hogy abszolut nem figyel. a legjellemzőbb az, hogy az autósok kb 10-20%-a van képben, és figyeli, hogy mi történik körülötte. azt hiszem, az a szabály, hogy két sávos úton középen helyet kell hagyni... senki sem tartja be, pedig a motorosnak joga van a pirosnál előre menni... ha nem, akkor tévedek, de nem hepciáskodok miatta, mert ha nincs sáv, hely, akkor 35 perc alatt érek be dolgozni, nem 30...



nem akarom felmagasztalni a motorosokat, mert tőlük, a kiszámíthatatlanságuktól jobban félek, mint az autósoktól... egyszer csak megjelenik, és megelőz ott, ahova épp sorolni szerettem volna, stb... ha meg tudnám reformálni a motoros jogsi megszerzésének a feltételeit, akkor a jogsi megszerzése után 2 évig 50 LE-nél erősebb motort nem engednék vezetni az újdonsült motorosnak.



azt viszont fogadjuk el, hogy igaz, hogy megijeszt a motoros, mert gyorsan elmegy az autó mellett, meg nagyon szűk, alig fért el, de ez csak az autóból nézve ilyen szörnyű, és tudsz készülni az érkezésére, mert van visszapillantód... motorról jóval előrébb látsz, mivel magasabban vagy, azt is látod, ki bizonytalankodik az autójában 5 kocsival előrébb, és nem olyan szűk az, csak úgy tűnik... ami olyan szűk, ott a motoros sem fogja kockáztatni azt, hogy bezúzódjon két kocsi közé... egyébként itt a kulcs: ha jön egy motoros, aki méltóztatik indexelni, vagy látod, hogy elenged valakit a zebrán, vagy előzékenyen viselkedik bármilyen szituációban az már nem egy full idióta... mindenkinek vannak szarabb napjai, lehet, hogy sietnie kell, és tud is, de téged ez ne b@sszon fel, koncentrálja vezetésre, aki sokat ugrál, azt úgyis utoléri a sorsa, tele van ilyenekkel a youtube...



arra szeretnék kilyukadni így a kommentem végére, hogy nem azért nem tetszik a cikk, mert paraszt a motoros, annak ellenére, hogy az, hanem mert indulatokat szít az autósban a motoros ellen, amit igazán nem kéne. Éves szinten 10ezer km-t megyek motorral a fővárosban, statisztika szerint minden egyes kilométer megtétele után nő a kockázata annak, hogy balesetet szenvedek, és van otthon egy 2 éves fiam, és jön a második... ha a cikk ilyen komoly érzelmeket tud kiváltani, akkor légyszi, az előző mondatom is váltson ki valamilyent, és ha legközelebb jön egy motoros, akkor gondoljatok rám, hogy fürdetni kell mennem.


Előzmények megtekintése

Minek akarsz előremenni a pirosnál? Bemész 5-10 autó elé akkor boldog vagy? A zöldnél meg ott állunk egymás mellett! Ki indulhat először? Gondolom te szeretnél mert rohadt sürgős mindig. Nagyon fontos kockáztatni, hogy lebaszd a kocsim oldalát? ÁLLJATOK BE A SORBA MINT MINDENKI! És még sorolhatnám reggelig.

A válaszoláshoz belépés szükséges
svatek2233 írta: 4 hónapja

Tessék már megint egy köcsög motoros! Minden hétre jut egy ilyen paraszt csak az a baj, hogy a java az ilyen csak a gázt tudja húzni de a szabályokat ill. főleg a sebességet azt nem tudják betartani. Nagypofájú mind és az öklüket rázzák mindjárt. Nekem is számtalan afférom volt már ezekkel a barmokkal de egyszer az egyik nagyon rá..szik!

A válaszoláshoz belépés szükséges

Friss cikkek

Az Opel Southeast Europe új vezérigazgatója Enrico De Lorenzi

Olasz vezér vette át az Opel hazai irányítását

5 órája – Autósvilág hírei

Új vezérigazgatót ünnepel az Opel Southeast Europe. A Budaörsi székhelyen dolgozó Enrico De Lorenzi már tapasztalt, a spanyolországi Opel éléről váltott, de volt a Nissannál és a Fiatnál is.


Az új F2-ben debütál a Halo fejvédő

Fejvédővel szerelik az új F2 autókat

8 órája – Sztori

Ha nem kell az F1-nek, majd jól bevezetjük az F2-ben - fejvédő tesztüzemet szánnak a Forma-1 előszobájának, ami jövőre új néven folytatja.


Rekord hatótávot teljesített az Opel villanyautója

Opel Ampera-e: 754,9 km egy feltöltéssel

11 órája – Autósvilág hírei

Az elektromos autózás sokak számára egyet jelent a kis hatótávval. Az Opel Ampera-e most bizonyította, hogy akár belsőégésű társaihoz hasonló távolságot is meg lehet vele tenni egy feltöltéssel.


dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1saW5jb2xu
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1saW5jb2xu

Friss tesztek

Toyota Prius 1.8 Plug-in Hybrid Executive teszt

Nincs mellébeszélés, 0,8 l/100 km a tesztfogyasztás

Egyliteres, mármint 1 l/100 km fogyasztású autóként hirdeti a Toyota a Prius Plug-in Hybridet. A gyári érték nem csupán hozható, alul is múlható.


Mini Cooper S E Countryman 4ALL teszt

Multivitamin - Mini Countryman plug-in hibrid teszt

Ha felnövök, gazdaságos hibrid leszek. Na jó, inkább divatos élményautó. Azért jó lenne terepezni is, és a praktikum sem utolsó szempont.


Skoda Rapid Spaceback Best 1.0 TSI teszt

Nyugaton a helyzet változatlan - Skoda Rapid

Többé nem szívó a Skoda Rapid legalja, és a háromhengeres alap TSI is 95 lovas. Nem vitték túlzásba a frissítést, de nagy szükség nem is volt rá, amit kapott, attól csak érettebb a Rapid.

Még több teszt

Használtautó.hu

BMW 320d Touring (Automata)

BMW 320d Touring (Auto...

Ár: 2.399.900 Ft

Évjárat: 2009 / 5

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

SUZUKI SWIFT 1.3 GC AC

SUZUKI SWIFT 1.3 GC AC

Ár: 1.100.000 Ft

Évjárat: 2005 / 8

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

BMW X3 2.0 Panoráma .Navi.Bőr

BMW X3 2.0 Panoráma .N...

Ár: 2.490.000 Ft

Évjárat: 2006 / 8

Kivitel: Városi terepjáró (crossover)

Üzemanyag: Benzin

Még több autó