máj
8

Mondeóból homokfutót? Hogyne!

A Noble Automotive-nak már arra is van megoldása, ha beleuntál a Mondeódba

2017. május 8., hétfő 18:08 | Szerző: Hamvas Tamás

Mit lehet kezdeni a világ egyik legunalmasabb autójával, ha már teljesen feleslegessé vált, de kidobni nincs szívünk? Építsünk belőle beach buggyt! Itt a Noble segélycsomagja a Mondeo-tulajoknak.

%KA%Ez egy harmadik generációs Ford Mondeo. Pontosabban egy Noble Bug:R, az autóépítő manufaktúra ötlete az volt, hogy megidézzék az eredeti bogár alapú homokfutót%KA%

Ez egy harmadik generációs Ford Mondeo. Pontosabban egy Noble Bug:R, az autóépítő manufaktúra ötlete az volt, hogy megidézzék az eredeti bogár alapú homokfutót

A Noble Automotive már a 2000-es évek kezdete óta épít kihegyezett sportautókat. Meglévő alkatrészeket, hajtásláncokat szabnak személyre, és a gyári motorokat húzzák annyira, amennyire csak kedvük van, ezt az egészet pedig egyedi karosszériával fejelik meg. Legutóbbi sportkocsijuk, az M600 karbonszálas karosszériája alatt valódi versenytechnika rejtőzik, ráadásul egy Volvo eredetű duplaturbós V8-as motor mozgatja 650 lóerővel. Tudnak valamit, így ha azt mondják, hogy egy Mondeóból is képesek izgalmas autót kreálni, hihetünk nekik.

%KA%Komoly átalakításon megy keresztül a Mondeo, mire így néz ki, állítólag a padlólemez szükséges hozzá, arról nincs szó, hogy a vevő mit kap a karosszéria mellé a csomagban%KA%

Komoly átalakításon megy keresztül a Mondeo, mire így néz ki, állítólag a padlólemez szükséges hozzá, arról nincs szó, hogy a vevő mit kap a karosszéria mellé a csomagban

%KA%A kormány láthatóan szintén Ford alkatrész, az ülések már sportosabb darabok%KA% %KA%A kormány láthatóan szintén Ford alkatrész, az ülések már sportosabb darabok%KA%

A kormány láthatóan szintén Ford alkatrész, az ülések már sportosabb darabok

A kis manufaktúra most bemutatott egy különleges átalakítócsomagot, amihez csupán egy harmadik generációs Mondeóra van szükségünk. Meg persze némi plusz pénzre, ugyanis a Bug:R kit ára közel 3,7 millió forint jelenlegi árfolyamon, és az autót még magunknak kell összerakni otthon. A részletes építési utasítást is mellékelik hozzá, így nem csak hasraütés szerűen kell szétkapnunk megunt Mondeónkat. Az eredeti, bogárhátú alapokra épülő beach buggy sémáját szerették volna megeleveníteni modern alapokra, így a Bug:R is kizárólag hátsókerékhajtású lehet, viszont középmotoros. Hogy az eredeti Mondeóból mennyi marad meg a végére, nem tiszta, annyi biztos, hogy a padlólemeze és a motorja kell hozzá, ami bármilyen lehet, mazochistáknak dízel, autózni szeretőknek pedig a 230 lóerős V6-os is. A Bug:R persze kulcsrakészen is elérhető, úgy viszont már több mint 6,6 milliót kell adnunk érte.

%KA%A motor is a Mondeóból származik, bármelyik belefér, viszont a hátsó tengely elé kerül. Így már azért szórakoztató lehet egy Mondeo is%KA%

A motor is a Mondeóból származik, bármelyik belefér, viszont a hátsó tengely elé kerül. Így már azért szórakoztató lehet egy Mondeo is

Nyomtatás
Megosztás

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (2 db)

Csalfa Romeo írta: 4 hónapja

Ide jutott az angol autóipar, már csak az ilyen szánalmas vergődésekkel tudnak kitűnni. A Noble jó kis sportkocsikat is gyártott egy időben(pl. M12), gondolom, jó angol szokás szerint azoknak már hűlt helye:)

A válaszoláshoz belépés szükséges
kaktuszbónusz írta: 4 hónapja

Ez ronda.

A válaszoláshoz belépés szükséges

Friss cikkek

Az Opel Southeast Europe új vezérigazgatója Enrico De Lorenzi

Olasz vezér vette át az Opel hazai irányítását

5 órája – Autósvilág hírei

Új vezérigazgatót ünnepel az Opel Southeast Europe. A Budaörsi székhelyen dolgozó Enrico De Lorenzi már tapasztalt, a spanyolországi Opel éléről váltott, de volt a Nissannál és a Fiatnál is.


Az új F2-ben debütál a Halo fejvédő

Fejvédővel szerelik az új F2 autókat

8 órája – Sztori

Ha nem kell az F1-nek, majd jól bevezetjük az F2-ben - fejvédő tesztüzemet szánnak a Forma-1 előszobájának, ami jövőre új néven folytatja.


Rekord hatótávot teljesített az Opel villanyautója

Opel Ampera-e: 754,9 km egy feltöltéssel

11 órája – Autósvilág hírei

Az elektromos autózás sokak számára egyet jelent a kis hatótávval. Az Opel Ampera-e most bizonyította, hogy akár belsőégésű társaihoz hasonló távolságot is meg lehet vele tenni egy feltöltéssel.


dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1mb3Jk
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1mb3Jk

Friss tesztek

Toyota Prius 1.8 Plug-in Hybrid Executive teszt

Nincs mellébeszélés, 0,8 l/100 km a tesztfogyasztás

Egyliteres, mármint 1 l/100 km fogyasztású autóként hirdeti a Toyota a Prius Plug-in Hybridet. A gyári érték nem csupán hozható, alul is múlható.


Mini Cooper S E Countryman 4ALL teszt

Multivitamin - Mini Countryman plug-in hibrid teszt

Ha felnövök, gazdaságos hibrid leszek. Na jó, inkább divatos élményautó. Azért jó lenne terepezni is, és a praktikum sem utolsó szempont.


Skoda Rapid Spaceback Best 1.0 TSI teszt

Nyugaton a helyzet változatlan - Skoda Rapid

Többé nem szívó a Skoda Rapid legalja, és a háromhengeres alap TSI is 95 lovas. Nem vitték túlzásba a frissítést, de nagy szükség nem is volt rá, amit kapott, attól csak érettebb a Rapid.

Még több teszt

Használtautó.hu

BMW 320d Touring (Automata)

BMW 320d Touring (Auto...

Ár: 2.399.900 Ft

Évjárat: 2009 / 5

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

SUZUKI SWIFT 1.3 GC AC

SUZUKI SWIFT 1.3 GC AC

Ár: 1.100.000 Ft

Évjárat: 2005 / 8

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

BMW X3 2.0 Panoráma .Navi.Bőr

BMW X3 2.0 Panoráma .N...

Ár: 2.490.000 Ft

Évjárat: 2006 / 8

Kivitel: Városi terepjáró (crossover)

Üzemanyag: Benzin

Még több autó