BMW 1-ES SOROZAT

(2004 - 2013)

Pozitív


Jó kidolgozás, minőségi anyagok az utastérben, sportos menettulajdonságok, nagy motor- és karosszériaválaszték.

Negatív


Nagyon szűk utastér a hátsó sorban, kicsi a csomagtér, túl feszes futómű, rosszul átlátható karosszéria, magas vételár.

Méret, kényelem, kidolgozás

Jó kidolgozás, prémium-anyagok, kényelmes vezetőülés. Tág határok között állítható kormány- és vezetőülés. Kevés tárolórekesz. Szűk ajtónyílás vezet a hátsó üléssorba, ahol a fej- és a lábtér is kevés. Nem nagy a csomagtartó sem, de legalább bővíthető, amely során teljesen sík raktér lesz az eredmény.

Különleges felszereltség

Az alapmodellben nincs klímaberendezés, és a kényelmi extrák többségéért is fizetni kell. Szinte végtelen hosszúságú a feláras felszerelések listája, sokféle kárpit és belső hangulat létezik.

Ajánlott motor

Korszerű benzin - és dízelmotorok. A 122 lóerős 116i nem túl dinamikus, de normál közlekedéshez elég. A 306 lóerős kupé brutális. A dízelek erősek, kifinomultak, és takarékosak.

Fenntartási költség

Az eddigi tapasztalatok alapján nagyon megbízható autó az 1-es BMW, így a drága szervizeket csak ritkán kell felkeresni. Az alkatrészek se olcsók.

Biztonság

Ötcsillagos törésteszt, hat légzsák és menetstabilizáló elektronika alapáron jár.

Típustörténet

Piacra dobják az ötajtós 1-est (116i, 120i, 118d, 120d)

Megérkezik a soros hathengeres motorral szerelt 130i (265 LE)

Háromajtós karosszériával is választható, megkezdődik a Coupé és Cabrio forgalmazása is. Hatékony dinamika csomag bevezetése, új motor: 123d (204 LE) és 135i (306 LE)

A limuzin 116 (116 LE) motorral, a kabrió 118i (143 LE) motorral is választható.

Modellfrissítés, a Coupé 120i (170 LE) motorral is választható.

Frissül a Coupé és a Cabriolet verzió, új alapdízelekkel bővül a kínálatuk.

Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre