BMW 3-AS SOROZAT

(1998 - 2005)

Pozitív


Kimagaslóan élvezetes vezethetőség, etalonnak számító sportos-komfortos rugózás, presztízs, minőség, világbajnok motorok, imázs, értéktartás.

Negatív


2014 legnépszerűbb import autója. Picit szűkös hátul és a csomagtérben.

Méret, kényelem, kidolgozás

Az előd E36-nál egy fokkal tágasabb, de helykínálatban kicsivel még mindig kategória átlag alatti. Cserébe minőségi, masszívan összerakott, strapabíró, és főleg ergonomikus. Egy BMW-ben gyerekjáték beállítani a pont megfelelő, hosszú távon is kényelmes vezetési pozíciót, nincs ez másként az E46 esetében sem. Átgondoltsága, okos, gondos részletmegoldásai, ahogy magától értetődően az ember keze alá játszik, rabul ejtő, imádnivaló.

Különleges felszereltség

Igazi prémium, tehát szinte minden apró-cseprő, vagy akár nagyobb horderejű felszereltségi tételért extrát számoltak fel, de az első tulajok általában nem fukarkodtak, így rengeteg a gazdagon felszerelt példány.

Ajánlott motor

Egyik jobb mint a másik. Még a belépőszint is élvezetes, a négyhengeresekből főleg a Valvetronicosak menők, a sorhatok mind-mind mennyeiek, a dízelek erősek, takarékosak és élményforrások is egyben. Hibázni lehetetlen.

Fenntartási költség

Mivel nem túl szervízigényes, és az alkatrészárak is helyenként meglepően megfizethetőek, igazából a márkaszervizek magas óradíja von le egy csillagot.

Biztonság

2001-ben az Euro NCAP töréstesztjén 4 csillagos eredményt ért el. Hat légzsák, erőhatárolós övfeszítő, de hátul középen csak kétpontos öv. Merev utascella, jól adagolható, erős fékrendszer, hatékony kipörgésgátló és menetstabilizáló.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre