Nehéz újat mutatni, ha SUV-okról van szó, a Citroën azonban próbálkozik, és egy különleges formatervvel rendelkező szabadidő-autót dob a piacra még az idei év végén, amely állításuk szerint nem is kap vaskos árcédulát.
Bár a legizgalmasabb i30-at a Hyundai kivezette az európai piacról a szigorodó emissziós normák miatt, egyértelműen látszik, komolyan számolnak a jövőben is a modellel, hiszen a szolidabb típus már a második ráncfelvarrását kapja.
Még tavaly mutatta be a Ford a teljesen elektromos Explorert, viszont csak most árulta el a márka, hogy mennyibe fog kerülni itthon. Mutatjuk az árakat!
45 éves történet ért véget kedden a Volvo svédországi üzemében, ugyanis legördült a gyártósorról az utolsó dízelmotorral szerelt jármű. A villanyos jövőben hívő márka azt is elárulta, mi lesz a sorsa a történelmi példánynak.
A kínai márka óriási lendületben, kis túlzással félévente egymillió autót készítenek, néhány napja pedig a hétmilliomodik jármű is legördült a szalagról, ám erre nem BYD embléma kerül.
A Scania pilot programot mutatott be az önvezető járművek kereskedelmi felhasználására vonatkozóan. Az együttműködés keretében a Plus-tól származó, piacvezető autonóm megoldásokat fogják felhasználni. De vajon biztosan elég ennyi a sofőrök pótlásához?
Továbbra is megmaradnak a szögletes jellemvonások, ám az új külső és belső megoldások mellé jóval modernebb hajtásláncok is érkeznek a G-osztály ráncfelvarrásával.
ID.1 néven érkezhet a Volkswagen aprócska, belépő villanyautója, az e-Up! utódja. Ám majd csak 2027-ben, a sorozatgyártott ID.2 bemutatkozása és piaci bevezetése után.