Itthon két villanyautót értékesített eddig a Honda, ám most rögtön három új elektromos járművel is előrukkoltak, amelyek több szempontból is jelentősen eltérnek a korábbiaktól.
Passat Pro néven továbbra is kapni szedánt a Volkswagen közönségkedvencéből, üröm az örömben, hogy ezt kizárólag a kínai belpiacon fogják értékesíteni, villanyosított hajtáslánc nélkül.
Kelet-Közép-Európa legnagyobb zöldhidrogén-fejlesztő üzemét adta át a MOL, ezzel pedig nem csak az ország szén-dioxid kibocsátását csökkentheti jelentősen a vállalat, de a hidrogénnel hajtott autók elterjedésében is jelentős szerepet játszhat a beruházás.
Teljesen átszabott frontrésszel jön a frissített Qashqai, a ráncfelvarrással pedig egy új felszereltségi szinttel is bővül a kínálat, sőt még egy olyan funkcióval is gazdagodik, amely eddig egyetlen európai Nissanba sem került bele.
A hétvégi események után nem ezt várta a piac, bár most úgy tűnik, csak az egyik üzemanyag ára fog emelkedni, míg a másik majdnem ugyanennyivel olcsóbb lesz. Így hosszú idő után először a gázolaj literenkénti ára kedvezőbb lesz, mint a 95-ös benziné.
Ma már alig akad, aki tanteremben sajátítja el a KRESZ alapjait, szinte mindenki otthonról tanul. Az adatokból viszont az is kiderül, hogy mekkora a bukási ráta az elméleti és a gyakorlati vizsgán.
Kutatások szerint a magyar autósok a kelleténél ritkábban állnak meg, ha a zebrán elsőbbséget kell adni a gyalogosoknak. Az okoszebrák ezt a problémát hivatottak megoldani - a statisztika szerint igencsak nagy sikerrel.
Ismét kínai autó szerzett öt csillagot az Euro NCAP teszten. Emellett egy Toyota is jelesre vizsgázott, míg a legnagyobb Honda csak némi trükkel tudta megszerezni a legmagasabb értékelést. A személyautók mellett 8 haszonjárművet is leteszteltek.
Alighogy bemutatták az Alfa Romeo újdonságát, máris változásra kényszerül a márka a modell nevét illetően. Az olasz kormány egészen banális ok miatt támadta meg a Milano elnevezést, de a gyártó máris kitalált egy újat, amit némi élcelődéssel tálaltak.