Nem csak Európában haldoklik a kis, olcsó autók piaca, mindez igaz az amerikai régióra is. A Nissan viszont kitart, így jelenleg ők kínálják a tengerentúlon a legolcsóbb új személygépjárművet.
Nagyjából 40-50 évvel ezelőtt egyre több kütyünek kellett helyet találni az autók utasterében, ami érdekes megoldások tömkelegéhez vezetett. Itt az idő hátrahagyni a manapság hódító képernyőáradatot: íme egy válogatás a legkreatívabb műszerfalakból!
Állítólag nem lesz annyira magasan a Duna, mint a 2013-as áradáskor, de a budapesti rakpartokat már tegnap is elöntötte a víz. Hoztunk egy képcsokrot a helyzetről.
Egy szép keddi napon, 1999. szeptember 14-én pillanthatta meg testközelből a nagyközönség a Škoda újkori történetének második nagy dobását, a Fabiát. A kisautó először a Frankfurti Autószalonon mutatta meg magát élőben.
Az Audi RS6 szótári értelemben vett skizofrén, hiszen egy átlagos hétköznapon tágas családi autó, míg igény esetén egy kombi álcába öltöztetett versenyautó. Jelen állás szerint közvetlen utód nélkül tűnik majd el. Vajon szegényebb lesz emiatt a világ?
Egészen másképp festett a két évtized ezelőtt autópiac, a városi terepjárók még csak furcsa különcök voltak, de érdemes vetni egy pillantást a volumenre is, a kevesebb modell sokkal nagyobb darabszámot eredményezett.
Te tudod, hogy mit jelent egyáltalán a SUV rövidítés? És hogy mi a fene az a crossover? Vagy azt, hogy mennyi igaz a rengeteg marketing sallangból, amit ezekről a megemelt modellekről hallani? Íme minden, amiről ritkán esik szó a SUV modellek kapcsán!
1949. szeptember 3-án új fejezet kezdődött az Audi életében, hiszen Szászországból átköltöztek Bajoroszágba, hogy Nyugat-Németországban írhassák tovább a márka történetét.