10 évesen újabb frissítést kap a Lexus RC

Először csak a japán belpiacos RC frissül

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Egyelőre csak a japán piacra jelentette be a Lexus a változásokat, még nem tudni, hogy a többi piacra mikor szállítanak majd a frissített modellből.

Már 10 éves az RC, de nem akarják, hogy érződjön rajta

A Lexus egy sor kisebb frissítést hajtott végre a japán piacon kapható RC-n, miközben a középkategóriás kupé gyártása 10. évébe lépett. Jól jelzi a részletekre való odafigyelést, hogy még a kerekeket rögzítő csavarokat is lecserélték a japán mérnökök, mert az újak nem csak a kormányzás pontosságát javítják, hanem az első futómű rugózatlan tömegét is csökkentik. Ezenkívül az adaptív lengéscsillapítás és az elektromos szervokormány karakterisztikáját is módosították, hogy tovább javuljon a kormányzási stabilitás és a menetkényelem.

Apróbb változásokkal frissül

A Lexus és az Enkei közösen új könnyűfém felnit is tervezett a sima RC modellekhez, a 473 lóerős V8-as motorral felszerelt sportverzió, a RC F pedig könnyebb, fényes feketében és kéttónusú ezüst-fekete kivitelben is elérhető kovácsolt BBS keréktárcsákkal gazdagodott.

Új felniket is kap

Az RC-t is érinti, hogy az összes Lexus-modell Lexus Safety System+ rendszere számos fejlesztést kapott az új modellévre. Változtattak a szélvédőbe integrált kamerán és a milliméteres hullámhosszú radaron, így az autók már nappal is képesek észlelni a kerékpárosokat, éjszaka a gyalogosokat és a szemből közeledő járműveket, mielőtt jobbra vagy balra kanyarodnának egy kereszteződésben.

Gazdagabb lett a biztonsági arzenál

Továbbfejlesztették a sávtartó asszisztenst is, hogy még precízebben tudjanak a sáv közepén haladni az autók, és ne kezdjenek „pingpongozásba” a sávhatárokat jelző vonalak között. Bekerült a szériafelszereltségek közé a radaros, távolságtartó sebességtartó automatika, valamint a táblafelismerő, amely észleli a fontosabb útszéli közlekedési táblákat, és megjeleníti azokat a műszerfalon. A belső teret új infotainment képernyővel frissítették, valamint az RC F alapfelszereltségébe bekerült az elektronikus rögzítőfék a korábban használt, lábbal aktiválható rögzítőfék helyett. Egyelőre csak a japán piacra jelentette be a Lexus ezeket a változásokat, még nem tudni, hogy a többi piacra mikor szállítanak majd a frissített modellből.
Hirdetés

Forrás: Smarter Média
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?