232 magyar ember vett C4-et
Újra a Top10-ben a Citroën
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
2011-ben bő harmadával több Citroën fogyott itthon, mint az azt megelőző évben. A márka piaci részesedése 4,1 százalék, ami 0,93 százalékpontos növekedést jelent.
Hamarosan, a dÃzelhibridként is érkezÅ‘ DS5-tel háromtagúvá bÅ‘vül a DS-modellcsalád. A prémiumos vonal bejött a Citroënnek, hiszen "jobb helyeken" elég sok fogy belÅ‘lük. A DS3 Racing meg pusztán zseniális kisautó
A C4 a legkelendőbb
2011-ben 38,7 százalékkal több Citroën fogyott Magyarországon, mint 2010-ben. A márka piaci részesedése hazánkban 4,1 százalék, ami 2010-hez képest 0,93 százalékpontos növekedést jelent. A gyártók közötti rangsorban a Citroën – két helyezést javÃtva saját 2010-es eredményén – a kilencedik pozÃcióban fejezte be az évet - tudatja a hÃrt a Datahouse Kft. adataira támaszkodó közlemény.
Az információk kicsit ellentmondásosak, legalábbis zavaróak, mert legutóbb az Hyundai-importÅ‘r sajtótájékoztatóján a Citroënt a 13. helyen láttuk, sÅ‘t az újautó-piac tavalyi alakulásával foglalkozó cikkünkben sem szerepelt a Top10-ben. A kutya ott van elásva, hogy ez a kilencedik pozÃció a haszonjárművekkel együtt értendÅ‘. Amúgy a haszongépjármű-piacon – a 2010-es eredményhez képest 2,59 százalékot javÃtva – 9,5 százalékos részesedéssel az ötödik helyen áll a Citroën.
2011-ben a legkeresettebb Citroën személyautónak a C4 bizonyult, amelybÅ‘l 232 darabot értékesÃtettek. Nagy sikernek könyvelik el, hogy már bemutatkozása évében "elvitte" a márka hazai személygépkocsi-eladásainak 19 százalékát. A második helyen a városi kisautó C3 végzett (207 darab kelt el belÅ‘le), a harmadik pedig a már több éve sikeres, 2010-ben megújult hétszemélyes egyterű, a Grand C4 Picasso (143 darabbal).
Robotváltó és stop-start rendszer, ez az e-HDi rendszer kuplung nélkül, nagyobb teljesÃtményű generátorral és finom, takarékos működéssel
Világszerte a Citroën tavaly 1 436 000 gépjárművet értékesÃtett (ebbÅ‘l csak KÃnában 220 ezret), 2010-hez képest ez 1,6 százalékos csökkenés. Európában hatodik a márka, Oroszországban 60 százalékkal növelte eladásait. Elektromos autóra (Berlingo First, C-Zero) eddig 3300 megrendelés futott be. Idén a márka az elsÅ‘ félévben megkezdi egy új modell, a kompakt szabadidÅ‘-autó C4 Aircross forgalmazását, s érkezik a dÃzelhibridként is elérhetÅ‘, prémiumos DS5.
“Kedves” Kz.
Normális ember a sok degenerált Ãrását nem veszi figyelembe autó vásárlásánál. Nekünk az új C4 a harmadik idehaza vásárolt Citroen és mindegyik tökéletesen működött. A baráti körben viszont volt olyan nálunk agyon favorizált német autó ami rosszabb mint az a bizonyos állatorvosi ló. Úgyhogy fost minden gyártó kitud termelni. Én a baráti és ismeretségi körben lévÅ‘ véleményekre hallgatok.
Ugyan errÅ‘l a témáról egy másik helyen megemlÃtik, hogy a Spanyoloknál második a személyautók eladásában. Még annyit fűznék a cikkhez, hogy a tehergépkocsik is a portfólió részét képezik, és Ãgy teljes a lista.
A cikk legfigyelemreméltóbb mondata: “[b]Elektromos autóra (Berlingo First, C-Zero) eddig 3300 megrendelés futott be.[/b]”
Valami elkezdÅ‘dött… 🙂