300 lóerős kompakt kombi: jöhet a VW Golf Variant R

Területi képviselők álma lehet a Volkswagen Golf Variant R

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Összkerékhajtással, kézi és dupla kuplungos automata váltóval eddig is létezett a 300 lóerős Golf R, hamarosan állítólag kombiként is jöhet.


A GTI-ben 220-230 lóerőt tudó 2,0 literes négyhengeres turbómotor a Golf R gépházában 300 lóerős. Hatsebességes kézi vagy dupla kuplungos (DSG) automata váltón, valamint mindenképp ötödik generációs Haldex kuplungos összkerékhajtáson keresztül adja le az erejét, így 4,9 másodperc alatt viheti az ötajtós Golfot 100 km/órás tempóra. És állítólag hamarosan a praktikus Golf Variant is megjelenhet Golf R-ként, az Autoblog megbízott fotósa ugyanis a jellegzetes, R-es lökhárítóval csípte el a 605-1620 literes csomagterű puttonyost.
Hirdetés

Arról még nincsenek hírek, hogy vajon a Variant esetén is meglesz-e az 5 másodperc alatti 100 km/órára gyorsulás, az viszont biztos, hogy a Golf Variant R a legerősebb és legfürgébb kompakt kombi lehet. Ha megvalósul, egyértelműen a területi képviselők álmává avanzsálhat, igaz, ők sanszosabban kaphatják az 1.6 CR TDI-t. Vigasz legyen, hogy azzal sem járnak rosszul.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.29. at 11:03
    Permalink

    Nem értek sokmindent, abban amit leírtál!
    Először is, a kamionok nem 80-nal mennek! Nem vagyok hülye, tudom, hogy annyival kellene, de mikor autópályán 120-as tempóval sem nagyon tudok megelőzni egy 40 tonnás vasat, akkor az szerintem nem 80-nal megy…
    Másrészt, minden gyártónak megvan a “bivalyerős” szegmense, a BMW-nek az M-széria az Audinak az RS, miért ne lehetne Golf-ból is sport(os) változat?
    Harmadrészt, a “fegyver” szó felesleges pufogtatása, ami amúgy a média eszköze szokott lenni, ha fel akarják turbózni, az érdeklődést maguk iránt! Szerinted mi a veszélyesebb, egy hülyegyerek, a tuningolt Ladájával, (II-es Golfjával) mikor szombat este a diszkó után végigszánt egy villamosmegállót 45-tel, tele várakozóval, vagy egy középkorú, olyan megfontolt sofőr aki azért vesz ilyen autót, mert egyrészt van rá pénze, másrészt nem összetörni akarja, hanem élvezni az autózás örömeit, egy erősebb gyári kombiban?….
    Nekem is egy erősebb kombim van, (A6 Quattro) ha 130-at mutat a tábla, akkor annyival megyek, ha 50-et, akkor meg annyival, viszont nem tervezgetek egy előzést órákig és nem akadok el a hóban…
    Aki meg elhiszi, hogy van lóerő üzemanyag nélkül, az elhiszi azt is hogy csak a Danone joghurt az igazi, és hogy a nőknek kék vére van…. ennyi…..

  • 2017.10.29. at 11:03
    Permalink

    @Irob kishaver,nem mindenki reszket azért hogy pár decivel elmászkáljon az unalmas munkahelyére a lerobbant dízeljével (mint te).Én fiatal vagyok és imádom az erös benzines autókat és azt sem érdekel ha 20 litret fogyaszt amig vezetési élményt tud nyújtani nekem.Ebben a garasoskodó szkizofrén világban az ilyenek mint te úgy bele vannak savanyodva a spórolásba meg a kicsinyességbe hogy eközben elfeledtek élni,élvezni az életet.Én igenis szeretem a sebességet,a szép autókat meg nöket és habzsolom az életet mert sosem lehet tudni mikor ér véget.Fasza autó lesz ez az R Golfocska,alig várom hogy kipróbáljam.

  • 2017.10.29. at 11:03
    Permalink

    Számomra is érdekes a te nézőpontod!
    Minden autónak van minimum és max fogyasztása. Azért nem taposom ki a lelkét, hogy 5 perccel előbb érjek haza. Normál esetben minimális fogyasztás különbség van egy 2.0-es és egy 2.4-es motornak, én is eljárkálok 5 literrel de ha akarok utánfutózni azt is könnyedén elbírja. Ilyen egyszerű!

  • 2017.10.29. at 11:03
    Permalink

    Egy 100 lóerős autóval már elég gyorsan lehet haladni a kamionnal ellentétben.
    Egyébként pont azért kell az átlagnál jóval erősebb autó, hogy a kamionokat és a lassúakat egy pillanat alatt le lehessen előzni az országúton.
    Én is azért vettem erős autót, hogy haladni tudjak.
    Az a probléma, hogy aki hülye az egy 100 lovassal is megölhet másokat. Nem kell ahhoz 200+ lóerő.
    Egyébként érdekes hozzáállás 200 lóerős dízellel (ha csak nem valami terepjáró) a fogyasztás minimalizálására törekedni. Ahhoz ésszerűbb lenne egy 120-140 lovas.

  • 2017.10.29. at 11:03
    Permalink

    Nem látok különbséget egy kamion és egy 100 lóerős autó közt, ha forgalmi akadályról beszélünk. Hiába vesz mindenki 300 lóerős autót és száguldozik autóversenyző módjára ha a kamionok 80 km/h sebességgel haladnak!
    Ebből adódik az értelmetlen 300 lóerős autók reklámozása. A fejlesztés egyes gyártóknál már túllépett a lóerő erőltetése szinten és komolyabb irányba fejleszt, biztonság, motorvezérlés, korszerűsítés, stb……!
    Értem mire céloztál, de nem lehet ennyire leegyszerűsíteni a témát. Nem akar mindenki száguldozni és nem látom értelmét, hogy 300 lóerővel “fegyvert” adjanak az idióták kezébe! Unalmas már az x másodperces gyorsulás és 300 lóerő, majd az idióta újságíró benyögi a végén a 3 literes fogyasztást! A hülyék meg elhiszik!
    Semmit nem tudnak csak a teljesítményt növelni és mindenki ujjongjon és tapsikoljon a semmi újdonságot nem tudó autónak! Üres szavak, reklám szöveg: “ötödik generációs haldex kuplung” Egy területi képviselő biztos értékelni fogja “aszfalton”!
    És végül: Én is a fogyasztásra gyúrok a 200 lovas Dízelemmel (természetesen személyautóról beszélek)!

  • 2017.10.29. at 11:03
    Permalink

    Nem igazán vagyok a VW konszern barátja, de azt még én sem állítom, hogy hülyeségeket fejlesztenek és fosokat gyártanak. Próbálkoznak több-kevesebb sikerrel.
    Nem tartom valószínűnek, hogy a fogyasztásra gyúrva a forgalmat akadályoznád egy ilyen monstrummal. A megjegyzésem pedig azokra vonatkozott.
    Talán több figyelmet kéne fordítanod a szöveg értelmezésére gúnyolódás helyett. 🙂

  • 2017.10.29. at 11:03
    Permalink

    Én a fejlesztésre céloztam, nem a lóerőre!
    A 300 lóerő bármelyik gyártónál megvehető, de kit érdekel (rajtad kívül) az 5 másodperces gyorsulás!

    Próbálj meg betolni az árokba, nálam csak a rakomány súlya a megengedett együttes össztömeg szokott lenni (40 tonna)!
    Nyomd csak a konzerves dobozodnak gyurmajancsi!

  • 2017.10.29. at 11:03
    Permalink

    Ne röhögtesd ki magad!
    Minden autógyártónak vannak “eszement” autói, főleg a Mercinek.
    Ez még pont nem is az, hiszen én ezt tartom annak a határnak (300-350Le) amit még van értelme közútra vinni.
    Én is idiótának tartom a minimum fogyasztásra gyúrókat, akik forgalmi akadályt képeznek az úton és nem illik őket az árokba lökni, holott az embernek néha ahhoz lenne kedve.
    Szóval nem vagyunk egyformák, ettől színes a világ, de azért még nem kell idiótázni és hülyézni. Ezzel csak magad minősíted.

  • 2017.10.29. at 11:03
    Permalink

    Míg a többi autógyártó fejleszt és próbál kitalálni okos dolgokat (pl. a Volvo, Mercedes ….) addig a Fosvágen a nevéhez híven ontja magából az értelmetlen fosokat!
    Biztos lesz olyan idióta akinek ez kell!
    Ki akar 5 másodperc alatt 100 km/h sebességet elérni 20 liter benzinnel??? Hajrá hülyék!

Vélemény, hozzászólás?