300 lóerős lett a B&B Passatja

Tuningcsomagot adott ki a B&B cég a Volkswagen Passat 2.0 BiTDI-hez

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Komoly teljesítménytöbbletet kínál a B&B tuningcég csomagja a 2015-ös Volkswagen Passathoz.


A német B&B Automobiltechnik tuningcég két teljesítménycsomagot is kínál a VW Passat 2.0 BiTDI motorjához. A gyárilag 240 lóerős és már 1750 1/perc fordulaton 500 Nm-t leadó dízel blokk tovább erősödik.
Hirdetés
Az 1300 eurót (kb. 413 000 Ft) kóstáló csomag 275 lóerőt és 570 Nm-t ígér. A drágább, 3950 eurós (kb. 1,25 millió Ft) módosítással pedig 300 lóerőt és 630 Nm-t teljesít a Passat, mellyel a gyári 6,3 másodperces 0-100 km/h sprint 0,8 másodperccel rövidül. Az autó már gyárilag is 4Motion összkerékhajtással és új, 7 sebességes DSG váltóval érkezik, amelyre szükség is van a bődületes nyomaték miatt. A teljesítménynövekedését a töltőnyomás 0,2 baros emelésével, a motorvezérlő elektronika módosításával, a levegőáramlás optimalizálásával és egyedi, rozsdamentes acél kipufogórendszerrel érték el. A tuningcsomaghoz hozzátartozik az ültetett futómű és a többféle méretben rendelhető 19, illetve 20 colos könnyűfém felnikészlet. A kombi Passathoz hamarosan egyedi fejlesztésű karosszériaelemek is elérhetők lesznek.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.28. at 23:00
    Permalink

    Ilyen autót nem spórolásból vesznek az emberek. A karakterisztika az, ami sokaknak jobban tetszik a benzinesnél. Én pl. a benzines fizimiskáját jobban szeretem, így amikor a 300 ló volt a cél, akkor amellett döntöttem, de simán el tudom képzelni, hogy másnak meg a diesel tetszik.

  • 2017.10.28. at 23:00
    Permalink

    Én meg azokat nem értem akik vesznek egy 300-400lóerős autót és persze dieselből , hogy majd ők spórolnak az üzemanyagon 😀 vagy lehet szeretik a harkály popácsolást hallgatni menet közben ? . Arra nem gondolnak , hogy nem biztos előnyös egy 2.0 tdi motornak a 300 lóerő leadása … oké kevesebb az üzemanyag számla mint ha ez benzines lenne , de mi van a szerviz költségekkel mikor majd ezt azt milliókért cseréni kell a motorban .Egyébként meg ha a passat 2.0 btdi 14.5 milliós extrákkal növelt árához hozzá adunk még 1.2 milliót még mindig csak 15.7 nél járunk ahol igen kedvező ajánlat egy 300 lóerős autó . Persze az más kérdés , hogy 4 hengeres diesel motor és nem egy v6 vagy sor 6 benzin motor .

Vélemény, hozzászólás?