Külsőre kevésbé látszik, de ez a Wrangler már a plug-in hibrid
Elektromos rásegítéssel és hajtással látják el a legtöbb Jeep modellt, és az FCA mindezt úgy csinálja, hogy még a Wranglernél se fájjon. Bemutatkozott a 4Xe modell, mely a klasszikus vonalakat viselő off-road vas esetében 375 lóerős és 637 Nm csúcsnyomatékot teljesítő plug-in hibrid hajtásláncot jelent. A rendszer egy kétliteres négyhengeres turbós benzinmotorból és két villanymotorból áll, természetesen az összkerékhajtás továbbra is kapcsolhat középső és hátsó differenciálzárral a Rubicon csúcsmodell esetében.
Egyedi motorháztetőt kapott, a 4Xe modellek színe a kék, ilyen kiegészítőkkel látták el
Belül kevés az újdonság, de itt is visszaköszön a kék, a hajtásban 2,0 literes benzinmotor és két villanymotor szerepel, a hosszabb váltóház miatt hosszabb első kardántengelyt használtak
A Wrangler 4Xe külsőre is kicsit más, a motorháztetőn új szellőzőket alakítottak ki, és dekorral is rájátszottak kicsit a feltűnésre. A 4Xe modellek színe a kék, így számos apró kiegészítőt ebben a színben láthatunk, például az elöl kikandikáló vontatószemeket is ezzel emelik ki. Az utastér nagyrészt változatlan, de akadnak új részletek, mint a bőrbe húzott műszerfalbetét és a szintén kék varrás használata. A műszerfal bal szélére került egy új kapcsoló a menetmódok állítására, itt választhatunk teljesen elektromos üzemet, mely esetben akár 40 kilométert is meg tud tenni egy töltéssel. 17 kWh-s akkumulátorát a hátsó üléssor alá építik, és a Wrangler 4Xe-hez elérhető különleges extrák között 2 colos futóműemelés is szerepel, melyet csak ehhez a kivitelhez kínál a Jeep. A nálunk zöld rendszámos modellként piacra lépő Wrangler 4Xe érkezésére 2021 elején számíthatunk.
Továbbra is kapcsolható az összkerékhajtás, van felező és difizár is, 40 kilométert megy el egy töltéssel elektromosan