450 tonnát kötöttek a Ford elektromos pickupja mögé
ImpresszÃv bemutatót tartott a Ford, nem kérdés, hogy kemény munkagép lesz-e a villany F-150
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Több fontos ponton kell helyt állnia egy elektromos haszonjárműnek, mint egy személyautónak. A Ford most megmutatta, mire lesz képes az F-150 elektromos változata.
Több mint 450 tonnát húzott el a még nem is létező elektromos F-150
Hatótávpara? Lényeges pont egy elektromos autó tekintetében, ám egy személyautónál mások az elvárások, mint egy haszonjárműnél, utóbbinál jóval több is. Nem elég, hogy megfelelÅ‘ hatótávval kell bÃrnia, de az akkumulátor adta plusz súly ellenére sem lehet kicsi a teherbÃrása, valamint fontos a vontatási képesség is. A Ford most megmutatta, mivel készülnek az elsÅ‘, teljesen elektromos pikcupjukkal kapcsolatban. Villanyautójuk a márka legnépszerűbb modelljébÅ‘l, az F-150-bÅ‘l épól, melynek prototÃpusát most alaposan megnyúzták, és ezt dokumentálták is.
A prototÃpus teljesÃtményérÅ‘l egyelÅ‘re nem beszéltek, az látszik, hogy egy jókora akkumulátort pakoltak alá
Az elektromos F-150 prototÃpus mögé 10 autószállÃtó vagont kötöttek, melyet megpakoltak 42 darab új F-150-nel, éppen ennyi éve létezik a modell és ennyi ideje Amerika kedvenc pickupja. A vagonok teljes súlya ezzel 453,5 tonna lett, amirÅ‘l azt gondolnánk, hogy csak egy mozdony képes elhúzni, pedig nem. Az alacsony gördülési ellenállású tengelyeinek köszönhetÅ‘en a megmozdÃtásuk a lényeges pont, amit az elektromos F-150-nek sikerült és pár méteren keresztül vontatta is. A Ford ezzel egy kicsit bebizonyÃtotta, hogy nem csak az emissziómentes jármű megalkotására figyel, de közben meg akarja tartani a modell eredeti értékeit is. Az elektromos F-150 pickupot hamarosan piacra is dobják, melyet a hibrid változat fog követni.
Ha a hÃrek igazak, akkor a Rivian hajtáslánca dolgozik a lemezek alatt, de sebaj, a lényeg, hogy várjuk a cikk alanyát és az újonc márka piacra lépését is…