888 lóerős Ferrari van születőben

DMC Ferrari FF

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Vadonatúj autó a Ferrari FF, a német DMC azonban máris azon munkálkodik, hogyan tehetné erősebbé és persze gyorsabbá a négyüléses, 4x4 hajtásos maranellói autót. Ötletekből nincs hiány, és a név is árulkodó: Maximus...

Egyelőre csak számítógépes grafikán és kalkulációkkal teli füzetben létezik a német DMC műhely által megdolgozott Ferrari FF. A tunerek teljesen új, szénszálas anyagból készítendő hátsó lökhárítón és diffúzoron ügyködnek, amely a tervek szerint nagy sebességnél javítja majd a stabilitást. Más alkatrészeket is le szeretnének cserélni a pillekönnyű anyagból formázott karosszériaelemekre, és összességében 70 kilogrammot akarnak lefaragni az FF amúgy Ferrarihoz mérten tekintélyes, közel 1,9 tonnás önsúlyából.
A 6,3 literes, 660 lóerős V12-es motor teljesítményét két turbófelöltővel, és egyedileg tervezett, 90 milliméteres csövekben végződő kipufogórendszerrel növelnék 888 lóerőre, 862 Newtonméteres forgatónyomatékkal. Az elméleti számítások szerint a Maximus néven várható négyüléses Ferrari igen komoly tempóra lesz képes. Köszönhetően a standard 4x4 hajtásnak, indulásnál nem lesz gond az erő talajra vitelével, így nulláról százra 3,2, kétszázra 9,1 másodperc alatt gyorsulhat az elöl 21, hátul 22 colos kerekeken száguldó vasparipa, végsebességnek pedig 340 km/órát céloz a DMC.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?