Hosszú szedánforma, ebben a szÃnben igazi autobahn bomber-nek néz ki
Február 27. Egy új korszak kezdete a Chevrolet életében. 62 év után végleg elbúcsúznak az Impalától és befejezik a gyártását. Pedig igen szÃnes életút az övé. 1958-ban még a legnagyobb Bel Air-t becézték Impalának, de hamarosan saját modellként folytatta pályafutását és a Chevrolet kÃnálatában maradt egészen 1985-ig. A '90-es években egy nagyteljesÃtményű modell kapta meg újra az Impala SS nevet, de csupán 3 évre. A történet 2000-be folytatódott, amikor egy széles és hosszú szedán karosszériával állt elÅ‘ a Chevrolet és az Impala név újra fényesen ragyogott az autón. Egészen mostanáig.
Steve Majoros, a Chevrolet Marketing alelnöke rámutatott, hogy a piac az elmúlt években, sÅ‘t évtizedekben drámaian megváltozott, csökken a lépcsÅ‘shátúak iránti kereslet és válaszolni kell a vásárlói igényekre. A detroiti üzemet, ahol eddig az Impala készült, most 2,2 milliárd dollár befektetéssel elektromos autók gyártására alakÃtják át. Az új GMC Hummer és a Cruise Origin önvezetÅ‘ autók fognak itt készülni.
Az agresszÃv hátsó traktus láttán nem csodálkozunk, ha egyszer csak nagy tempóval elhúz elÅ‘ttünk
Az Impala nyugdÃjazásáról szóló pletykák már 2015 körül felröppentek, ám csak 2018 körül döntött végleg a GM vezetése a modell megszüntetése mellett. Az utolsó években nem is fogytak igazán jól az Impalák, amin az sem segÃtett, hogy kivezették az alacsonyabb LS verziót, Ãgy a belépÅ‘ ár 3600 dollárral magasabb lett. Ez még jobban visszavetette az értékesÃtési adatokat, 2019-ben már csak 44978 autó talált gazdára. EgyelÅ‘re úgy tűnik, hogy teljesen eltűnik az Impala név, de ez már kétszer megtörtént vele és mégis visszatért. Talán ezúttal is újra üdvözölhetjük néhány év múlva.