A flottapiacon erősít az MG
Az MG flottapartnerei már kipróbálhatták a Cyberstert
Az MG márka hivatalosan is megkezdte flottaértékesítési tevékenységét Magyarországon. A márka kétnapos exkluzív rendezvénnyel mutatkozott be a flottapiac szereplőinek, ahol flottakezelő cégek és nagyvállalati döntéshozók ismerhették meg az MG modellekeAz
Az esemény fókuszában az élmény, a tesztvezetés állt, a vendégek első kézből szerezhetnek tapasztalatot az MG márka teljes választékáról, különböző hajtásláncairól. Az MG Cyberstert Magyarországon most először, kizárólag ezen a rendezvényen próbálhatták ki.
A márka minden modelljére 7 év vagy 150 000 km garanciát, országos szervizhátteret, gyors alkatrészellátást és közúti segélyszolgálatot biztosít. A flottaajánlatok már 1 autó vásárlásától elérhetők céges regisztrációval. „Az MG márka belépése a flottapiacra nem csupán egy új értékesítési csatorna – hanem egy világos üzenet: hosszú távon gondolkodunk. Az MG modellek világszerte megbízható, környezettudatos és gazdaságos alternatívát jelentenek a modern vállalatok számára” – mondta Tüttő László, az MG Motor hazai értékesítési vezetője.
Az MG változatos modellpalettája mellett, átfogó megoldásokat kínál flottapartnerei számára. A márka célja, hogy elérhető áron nyújtson korszerű, környezettudatos és megbízható céges mobilitási megoldásokat.