A garázsában épített Ferrari F40-et egy videóblogger
A háztáji szupersportautó eredeti alkatrészeket is tartalmaz
Az újragondolt F40 négy hengerrel többet kapott, immár V12-es a szülinapi Ferrari

Még mindig sokak fantáziáját megmozgatja a nyolcvanas évek egyik csúcsmodellje, az F40. Az utolsó Enzo Ferrari által jóváhagyott modell motorja a versenypályáról érkezett, az árából pedig öt 288 GTO is kijött volna akkoriban, noha utóbbi sokkal kisebb példányszámban készült. A gyártó 40. születésnapjára készült sportautó az átlagember számára ma sem elérhető, kivéve, ha otthon épít egyet.

Mike Burroughs célja nem is egy szimpla replika elkészítése volt, hanem egy eredetinél is jobb F40-et szeretett volna. Az elmúlt negyven esztendő sok új technikai megoldást hozott, amivel még potensebb fegyverré varázsolható a Ferrari. A rengeteg számolással és modellezéssel töltött idő után testet öltött a saját készítésű váz, amelyre eredeti F40 karosszériaelemek kerültek. Sok replika ott vérzik el, hogy aránytalan, elnagyolt a külső, ám itt ilyenről szó sincs, köszönhetően a Ferrari alkatrészeknek. Az eredeti 2,9 literes ikerturbós V8-as helyett egy könnyebben elérhető és jóval erősebb motor került a hátsó ülések mögé. Az F140-GA kódjelű blokk hajdanán egy 812 Superfast hajtott, a 800 lóerős teljesítmény jóval túlszárnyalja az amerikai piacra szánt F40 484 paripáját.
