A legmenőbb vadászautó: Range Rover fegyvertartóval

Bőrözött fegyvertartóval jön az eddigi legdrágább Range Rover

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A gyár egy tradicionális fegyvergyártó manufaktúra bevonásával alkotta meg ezt a kivitelt. Ez talán minden idők legmenőbb vadászautója.


Bemutatkozott az eddigi legjobban felszerelt és legexkluzívabb Range Rover. A Jaguar-Land Rover egyedi megoldásokért felelős részlege a hosszú tengelytávú Range Roverre építette újdonságát. Bár a Range-ek eddig sem voltak olcsók és a Land Roverek ára sem épp a legalacsonyabb, most a britek felfelé bővítették a kínálatukat. Bemutatták a Holland & Holland Range Rovert, amit az 1835-ben alapított fegyverkovács manufaktúrával közösen hoztak létre.
Hirdetés


Jó alaphoz nyúltak, az eleve nem szerény, hosszított és luxusfelszereltségű Autobiography Black kivitel volt a kiindulás. Kívülről leginkább csak a különleges zöld fényezésről és a gazdag krómozásról látszik, ez nem az alapváltozat. Az igazi különlegességek a kabinban fogadnak: a dönthető hátsó ülések a terepjárók limuzinjává teszik, és osztályon felüli kényelmet nyújtanak. Új formát kapott a középkonzol és az elektromosan állítható asztalkákat is speciális, francia diófából készült burkolattal díszítették. A fabetéteket egyetlen fából készítik, hogy a lehető legminimálisabb legyen a színeltérés a felültek között.

A Holland & Holland mesterei a legendás minőségű sport- és vadászpuskáikon is megtalálható mintát gravírozták a belső ajtókilincsekre. A csomagtérben puskatartó egészíti ki a fegyvergyárral fejlesztett Ranger Rovert. Az anyaga alumínium, bőrbe van húzva, a belsejét meg alcantarával bélelték. Puska viszont nem jár hozzá, azt az ügyfél kell beszerezze a csúcs vadászautóhoz. A különleges Range azért született meg, hogy a drága terepjárók vásárlóit eltereljék a Bentley új SUV modelljétől. Az autó limitált szériában készül három éven át, évi 40, összesen 120 példányban. A vásárlók két V8-as motor közül választhatnak, a dízel 4,4, a benzines 5,0 literes és kompresszoros, 344 és 510 lóerősek. Az autó ára 180 ezer font, azaz 69,5 millió forint.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.29. at 00:32
    Permalink

    Pajtás,pajtás! Vadásztam az angoloknál / is /, tehát tudom,hol és mikor mire és hogyan vadásznak. Te is vadásztál esetleg ott, vagy a spanyoloknál, olaszoknál? Milyen fegyvereid vannak? Na írd ide, ne legyél szégyenlős.

  • 2017.10.29. at 00:32
    Permalink

    Az autó tényleg gyönyörű és részletgazdagon kidolgozott! De azt azért megnézném, amikor ezzel a bokros-fás terepre bemegy az angol nemes vadászni! Össze-vissza karcolná a festest, összesározná az autót stb. Arról nem is beszélve, hogy a hajtóvadászat végén sáros csizmával/bakanccsal, búgáncsos ruhában beülni egy majd’ 70 millás autóba maga a szentségtörés…szerintem! És akkor még nem is említettük az igazi angol vadász elmaradhatatlan társát, a kutyát, akit ugyebár szintén “beültet” az autóba, a full bőrre…hmmmmmm
    Ez az autó egyértelműen angol úri vadászatra készült, ahol a vadász egy helyben áll (elálló) és ráhajtják a vadat (fácánt, nyulat, foglyot stb). A “zsákmányt” pedig szintén nem helyezi el az autóban, nem lenne méltó egy angol úrhoz…

  • 2017.10.29. at 00:32
    Permalink

    Ez a Rover azért nem az átlag angol vadásznak készült, de mindenhol léteznek helyi szokások, ez tény. Az angol lazán,kényelmesen, nyugodtan vadászgat, szeret közben teázni, kávézni, némi sütikével. Az autó persze jól néz ki, elég magas, erős, de nem sok köze van a vadászathoz. Ha csak az emblémát nem tiszteljük, azt pedig kell, mert a cég régóta és remek vadászfegyvert gyárt, remek is a kocsi belső eleganciája. Nos, az angolok sokmindennek megadják a módját- a vadászatnak is.

Vélemény, hozzászólás?