A lényeg nem változott, és ez a jó a friss Giuliában!

Klasszikus zöld színt és némi frissítést kapott a Giulia, mert a technikán már nincs mit szépíteni

A Giulia és a Stelvio Quadrifoglio technikáját a tökéletesig reszelték, a frissítéskor már csak apróságokkal kellett foglalkozni. Mondjuk a stílussal és a technológiával.

Egy-két apróságon lett volna érdemes változtatni csupán a Giulia QV-n, legalábbis ezt szűrtük le az első próbák alkalmával. Az Alfánál - és a Ferrarinál - olyan technikát terveztek alá, amire mondhatjuk, hogy tökéletes. A frissítés persze elkerülhetetlen. Négy éve már annak, hogy a Giulia bemutatkozott és a Giorgio projektből ízig-vérig tökéletes autó született. Az olaszok meg is tartották a sajtótájékoztatót a 2020-as Giuliáról, és már csak a prezentációból is átjön az a precizitás és lazaság közötti tökéletes egyensúly, a jó ízléssel fűszerezett stílusos életvitel, amire más lényegében nem képes. A 2020-as modellévre felkészített Giulia azonban jóval kevesebb annál, mint amire ilyenkor számítanánk, és ez így van tökéletesen rendjén.
Hirdetés
Korábban már bemutatkozott az alapverzió, most pedig a Quadrifoglio modelleket mutatta be az FCA. A Stelvio és a Giulia egyszerre érkezett újdonságaival, melyek között a leglátványosabb az új Montreal zöld fényezés. A név nem véletlen, a klasszikus Alfa Romeo Montreal sportkocsira utal, mely hasonló árnyalatot viselt, az új szín pedig olyanok közé csatlakozott, mint a 6C Villa d’Este vörös és a GT Junior Ocra sárga, de ezek csak az old timer kategóriából választható fényezések. Színekkel a beltér is bővült, a biztonsági övek már pirosak, vagy zöldek is lehetnek, hogy passzoljon a külsőhöz. Az utastérben történtek a legjelentősebb változások. Kicserélték a teljes középkonzolt, változtak a kezelőszervek, főként a váltó kapcsolója, de körülötte új tárolórekeszek is megjelentek, az egész aprólékosabb és minőségibb hatást kelt már a fotókon is. A műszerfalon egy teljesen új, 8,8 colos kijelző fogadja a sofőrt, az új multimédia érintőkijelzős, nagyobb felbontású és frissebb szoftvert futtat, hogy a technológiával is lépést tartson a márka, ha már az erőforrásaik nagy részét a mechanikára fordították első körben.
Hirdetés
A friss Giulia és Stelvio Qadrifoglio fedélzetén már alapáron szolgál sávelhagyásra figyelmeztető és sávtartó, holttérfigyelő, adaptív tempomat, táblafelismerő aktív sebességasszisztenssel, dugóasszisztens és éberségfigyelő is. Ezek mellet a technológiához és a stílushoz egyaránt írható az új ledes hátsó lámpapár is. A tökéletesre faragott mechanikai alkatrészekhez nem nyúltak. A Ferrari eredetű 2,9 literes biturbó benzinmotor 510 lóerős és a szedánban hátsó-, a Stelvióban pedig alapáron összkerékhajtással szolgál, 8 fokozatú hagyományos automata váltóval.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?