A Renault-é a legszebb tavalyi koncepciómodell

Renault Trezor - 2016 legszebb koncepcióautója

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A Nemzetközi Automobil Fesztivál zsűrije a Renault Trezornak ítélte a „2016-os Év Legszebb Koncepcióautója” címet.


Tavaly a Párizsi Autószalonon mutatkozott be a 4,7 méter hosszú, - állítólag - önvezetésre is képes, hátsó kerekeit 350 lóerővel és 380 Nm nyomatékkal hajtó Renault Trezor. Most viszont nem mesés technikájáért, hanem formájáért kapott elismerést. A márka szavai szerint a Renault jövőbeli modelljeinek stílusát és technológiai fölényét megtestesítő modell ugyanis átvehette a 32. Nemzetközi Automobil Fesztiválon a 2016-os év legszebb koncepciójának járó díjat.
Hirdetés

„Köszönöm a zsűrinek az elismerést, arra sarkall minket, hogy a már megkezdett ösvényen menjünk tovább, már ami a dizájn-stratégiát illeti” mondta el Laurens van den Acker, a Renault Ipari Formatervezésért felelős Igazgatója. „Dögös, erőteljes stílusával a TREZOR nyitja meg a jövőbeli fejlesztéseink előtt az utat. A TREZOR egyben a koncepcióautók új generációjának előhírnöke is. ”
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.27. at 22:02
    Permalink

    Leginkább az elkövetkezendő modellek stílusjegyeit, az új márkaarculatot hordozzák. Ezen is igazából rajta van az új lámpa, az orra is olyan mint az utcai autóknak. Kár belemagyarázni, hogy ki mit vitt volna át belőle gyártásba és esetleg egy Maybach mennyivel lenne közelebb hozzá, ha gyártanák. Egyébként a Renault elég kretén ahhoz, hogy különösen nagy módosítások nélkül elkezdjen gyártani. Ott van a mostani Twingo ami eléggé hasonlít a koncepció modellhez, vagy ott volt az Espace, vagy a Vel Satis. Ezekből mindből volt nagyon hasonló koncepció. Persze ebből biztosan nem szériamodell.

  • 2017.10.27. at 22:02
    Permalink

    Egy tanulmányautónak sosincs értelme az csak egy szobor. Igen ritkán lesz bármelyikből is utcai autó, legjobb esetben a nevét átemelik. Mindenki más is csinál ilyet, Fiat, Peugeot, Citroen, VW, Skoda stbstb.

  • 2017.10.27. at 22:02
    Permalink

    Értelmetlen, mert a Renault-nak nincs olyan presztízse hogy valaha is értelme lenne legyártani (a cikk fogalmazása is kijzanító: ‘állítólag − önvezetésre is képes,’, miközben a csoporthoz tartozó Infiniti az egyik éllovasa az önvezető technológiáknak. A Maybach azon kevés márkák közé tartozik, amelyik egy ilyen kategóriájú autót le is piacra is bocsáthatna.

    Bár a Trezor formaterve tényleg szép (arányos, harmonikus és látványos), a figyelemfelkeltésen felül nem sok mindenre jó, a látványos levehető tető a legrosszabb ajtómegoldás. és pár dekor elemen felül kevés dolog átvehető egy utcai autóba, ezek egy része meg amúgy is már rajta van az új Talismánon.

    Végül pedig azért is voltam bátor leyrni, mert személyesen is volt lehetőségem megtekinteni Párizsban ([url]http://autossagok.blog.hu/2016/10/09/parizsi_beszamolo_ii_resz#gallery-1475880705_1[/url]), és élőben is jobban meghatott a Mercedes tanulmánya (a körítésről nem beszélve, a Renault stand szerintem kifejezetten gyenge lett)

  • 2017.10.27. at 22:02
    Permalink

    Miért értelmetlen a Renault-tól ?

    A Mayback egy coupé (nézd meg a tavalyi Rx Vision-t a Mazdától ) forma egy újbóli értelmezése, amit szerintem túltoltak, túl domború hatást kelt az egész, mint egy cipőkanál kerekekkel. Viszont a Trezor egy kicsit más, elegáns és futurisztikus, valamint ott van benne az a fajta letisztultság is,és az arányai sem bántóak.

  • 2017.10.27. at 22:02
    Permalink

    Látványos autó, de a Renault-tól teljesen értelmetlen próbálkozás. Én sokkal inkább a Maybach 6-nak adtam volna, szerintem simán ellopta a show-t Párizsban, ráadásul a Renault bosszantóan mindent a Trezorra tett fel, míg a Mercedes egy impozáns standdal készült, premierekkel és sok látnivalóval.

Vélemény, hozzászólás?