A ronda mű Rolls-Royce után itt egy szép igazi
Tanyasi átalakítás helyett a gyári áll jól a Rolls-Royce-nak
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Itt a Rolls-Royce Ghost V-Spec verziója 601 lóerős motorral. A „kicsi” Rollsban és az ikonikus Trabantban a baljós szám ellenére semmi közös nincs.
Most nem valami utólagos bóvli átalakítást, hanem eredeti brit autót láthatunk a képeken. Ez a kivitel a Ghost család legújabb tagja, a szériaváltozathoz mérten 6,6 literes V12-es motorja 31 plusz lóerőt kapott, ezzel erőben a Wraith kupé alá pozicionálták. A motorerő növelése mellett sikerült csökkenteni a fogyasztáson: 13,6 literes vegyes érték nem rossz egy ekkora guruló szalontól, főleg, hogy ez fél literrel kevesebb az alapváltozaténál. A Mercedes S-osztály és az Audi A8 arisztokrata ellenfele így a hamarosan várható fészlift előtt még kapott egy kis gyári tuningot, csak így angolosan.
Ha nem is lett annyira erős, mint a kétajtós, de magkapta a V-Spec kivitelű Ghost a Wraith 21 colos kerekeit. Fényezésből öt új árnyalatot vezettek be, képen a zafírfekete látható, a kipufogóvégek egyediek a modellen. Belül is amolyan arisztokratikus a tuning; a kartámaszon változtattak, új rajta a fekete hímzés. V-Spec jellemző még a fekete, monitorokat eltakaró fedél, a fekete padlókárpit és az ezekhez színben illő szintén fekete díszvarrások. A többi változathoz képest egy új, eltérő formájú óra is jutott a fedélzetre a típus tudorai és a gazdag vásárlók legnagyobb örömére.
Bár a Ghost már kifutó modellnek számít, a V-Spec ritkasága és exkluzivitása mégis jó vásárrá teszi az így 330 ezer eurós, azaz 99 millió forint körüli árú luxuslimuzint.
Mitől is kifutó modell? 2-3 éve van a piacon! RR-nél a modell váltási ciklus 15-20 év.