A teljesítmény marad, a köridő csökken a Nissan GT-R esetén

Könnyebb lopás: új kereket kap a Nissan GT-R

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Minimális változások lesznek a 2011-es modellévben a Nissan GT-R-nél, a hardver és a szoftver változatlan marad.

Legalább annyira japán, mint Godzilla, és legalább akkora pusztítást is végez. A Nissan GT-R a távol-keleti mérnökök diadala a Porsche 911 Turbo felett. Nem szabad megfeledkezni egy nemzeti hősről, emlékét, vagy jelen esetben magát az autót gondosan ápolni kell. Még nem hivatalos, de már fent van az interneten, milyen változásokra számíthatunk a 2011-es modellévben. A fröccsöntő műhelyben agresszívabb megjelenésű első lökhárítót készítenek, amelyben LED-es nappali menetfények is helyet kapnak, hátul átrendezték a diffúzort, hogy helyet kapjon a négy darab, hatalmas átmérőjű cső, amely a kipufogórendszer végét jelenti. A legfontosabb változás azonban a menetdinamikai tulajdonságokat érinti, új kovácsolt alumínium felniket készítettek a Nissan GT-R-hez. Darabonként nagyjából 3 kg a megtakarítás, és az alacsonyabb rugózatlan tömeg miatt hajszálnyival javulhatnak a köridők, és a keréktolvajoknak is könnyebb dolguk lesz úgy 12-kg-mal. Ahhoz, hogy ez mérhető legyen, azonban legalább egy Nürburgring Nordschleife hosszúságú és nehézségű versenypályára van szükség. Azonban ott is legfeljebb csak pár tizedet jelent majd a javulás.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?