A Toyota és a Lexus első embere üvegpoharakat pakolt egymásra
30 év után újraforgatta ikonikus reklámfilmjét a Lexus, ezúttal a cég elnökével
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Tavaly volt 30 éve, hogy debütált a Lexus, első autójuk, az LS rögtön a luxusautók körébe vitte, sok más mellett egy ikonikus reklámfilmmel.
A harmincadik születésnapját még mindig ünneplő márka nemrégiben újraforgatta a reklámtörténeti jelentőségű filmet – két fontos különbséggel. Az egyik természetesen az autó: az 1989-es LS400 helyett egy 2020-as modellévű LS500 kapta a főszerepet. A másik pedig, hogy
ezúttal nem egy test nélküli kéz halmozta piramisba a pezsgős poharakat, hanem maga Akio Toyoda, a Toyota Motor Corporation elnöke.
A 63 éves szakemberről eddig is tudtuk, hogy képzett autóversenyző és felvilágosult vezető, aki egyszerre tartja fontosnak az autóvezetés élményét, a környezet védelmét és az utánunk következő generációk felkarolását, arra azonban csak a most bemutatott filmből derült fény, hogy remek színész is, akinek a humora is remek.Az autógyárat alapító Kiichiro Toyoda unokája, a világszerte több mint 370 ezer embert foglalkoztató cégcsoport első számú embere a filmen gyermeki lelkesedéssel lát hozzá a feladathoz. Nem szégyell hibázni, azt a frappáns megoldást pedig, amellyel felülemelkedik eredendően kis termetén, akár párhuzamba is állíthatjuk azzal a fáradhatatlan találékonysággal és páratlan tudással, amivel a Lexus a semmiből a prémium autópiac mértékadó márkájává nőtt. A lényeg persze itt is ugyanaz: a fékpadra emelt luxuslimuzin teljesen rezgésmentesen éri el végsebességét, és miközben a háttérben szóról szóra ugyanaz az ünnepélyes szöveg kíséri az eseményeket, mint harminc éve, Toyoda-szan diadalmasan kiált fel: „It still works!”, azaz „Még mindig működik!”
Ez marha jó 😀
Szerintem is 🙂
https://www.vezess.hu/vezetunk/2020/05/26/az-uj-lexus-ls-is-tudja-az-ikonikus-poharas-trukkot/
( itt is meg lehet nézni.)