A Transzfogarasi úton csapattak a villany-Minivel

A világ egyik leglátványosabb útjára vitték a Mini Cooper SE-t

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Bár nem zárt pálya, mint a Nordschleife, a benzinvérűek a Transzfogarasi útért is rajonganak. A villanyhajtású Mini azonban megpróbálta bebizonítani, hogy bármiféle folyadék elégetése nélkül is nagy élmény ott autózni.

A Dél-Kárpátokat kettészelő Transzfogarasi út 90 kilométernyi élvezetet kínál azok számára, akik imádnak vezetni, és egyben kiváló terep, hogy egy-egy jármű megvillantsa kvalitásait. Ezért vitte el a Mini is a Cooper SE modellt, tehát az első teljesen villanyhajtású modelljüket Romániába. Habár a motorhangja nem állítja fel a szőrt az ember kezén, a Cooper SE első és hátsó tengelye közötti 54:46 arányú terhelés-elosztás kedvező előjel. A padlólemezbe épített akkumulátor ráadásul alacsony tömegközéppontot is jelent, így a hegyi kanyargás igazi vidámparkká válhat a vezetni szeretők számára.
Hirdetés
A Mini Cooper SE ugyanis erőnek sincs híján. Az elektromos motor 184 lóerővel és 270 nm forgatónyomatékkal mozgatja a kisautót, ami már elég ahhoz, hogy lendületesen sprinteljen fel a kaptatókon. A gokartos vezetési élmény pedig továbbra is megmaradt a kalandban résztvevők szerint. A közvetlen kormányzás és a sportos, tehát a feszesebb irányba eltolt futómű garancia az élménydús kilométerekre egy olyan helyen, mint a Transzfogarasi út. A nem titkoltan a villanyautózáshoz kedvet csináló kalandról látványos fotókat jelentetett meg a Mini, amit a képekre kattintva ti is végiglapozhattok.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?