Frissült a Velar, a jelentÅ‘s újÃtások a géptetÅ‘ alatt történtek
IdÅ‘szakos rácfelvarráson esett át a Range Rover új dizájnvonaláért felelÅ‘s elsÅ‘ modell, a Velar. Az Evoque és a Discovery Sport közé beékelÅ‘dött luxus SUV külsÅ‘leg kevéssé, műszaki tartalom szempontjából annál inkább megváltozott. A Velarral teljes a Range Rover plug-in hibrid kÃnálata, most már mindegyik modelljükbÅ‘l elérhetÅ‘ konnektorról tölthetÅ‘ verzió. Aki a P400e jelölésű új Velart választja, az egy 2,0 literes benzinmotorból és egy 105 kW-os villanymotorból álló rendszert kap 404 lóerÅ‘s és 640 Nm nyomatékú rendszerteljesÃtménnyel, 53 kilométeres elektromos hatótávolsággal. A P400e akkumulátorát a csomagtér padlója alá épÃtették, 17,1 kWh-s és gyorstöltÅ‘rÅ‘l 30 perc alatt, 7 kW-os fali töltÅ‘rÅ‘l pedig 1 óra 40 perc alatt tölthetÅ‘ fel 80%-ra.
53 kilométert megy el, 404 lóerős az új P400e
Újabb szÃnválaszték és frissÃtett multimédia áll az ügyfelek rendelkezésére
Az új plug-in hajtáslánc mellett teljesen megújult a további választék is. Csúcsmotorként a V6-os kompresszoros helyére megérkezett az Ingenium motorcsalád új hathengeres turbós benzinese P400 jelöléssel és 400 lóerÅ‘vel, mild hybrid kiegészÃtéssel. Szintén új a legerÅ‘sebb, 300 lóerÅ‘s sorhatos dÃzelmotor is D300 jelöléssel, és most elÅ‘ször elérhetÅ‘ négyhengeres dÃzelmotorral is D200 jelöléssel, mindegyik motorhoz jár a 48 voltos kiegészÃtÅ‘ rendszer. A hibrid 5,4 másodperc alatt gyorsul 100 km/h-ra álló helyzetbÅ‘l, a csúcs benzines 5,5, a csúcs dÃzel pedig 6,5 másodperc alatt, mindegyik rendkÃvül impozáns érték. A Velar nem csak hajtásban, technológiában is frissült, a teljes egészében megújult Pivi és Pivi Pro infotainment rendszerrel szerelik, mely mögött a hardvert is teljesen kicserélték.
[BANNER type="1"]
Sorhatos dÃzel és benzinmotor, valamint négyhengeres dÃzelmotor is érkezett hozzá