Amerikai vizsgálat indult a hibrid Camry ellen
NHTSA vizsgálat a Toyota Camry ellen
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A Toyota legnépszerűbb tengerentúli modelljére még nem hirdettek visszahÃvást, de nagy lehet a gond. Amerikai vásárlók panaszai alapján vizsgálódik a helyi közlekedési hatóság.
Jól fogy és jól is fogyaszt - a Camry sikertermék Amerikában. Ha tényleg hibásak a fékrásegÃtÅ‘k, visszahÃvási akcióban kell több mint 30 ezer autót kijavÃtani
Ha az USA autósai szerint valami hibás, akkor azt az NHTSA (National Highway Traffic Safety Administration), az USA hivatalos közlekedési hatósága nyomban ki is vizsgálja. A tengerentúlon ráadásul a fékproblémákra és az egyéb okokból elszabaduló autókra - érthetÅ‘en - nagyon háklisak a polgárok. A probléma 59 esetben fordult eddig elÅ‘, ezekbÅ‘l kettÅ‘nél balesetet is okozott a Camry fékhatásának csökkenése. A 2007-es és 2008-as hibrid Camryk tulajdonosai arra lettek figyelmesek, hogy alkalmanként elmegy a fékrásegÃtés, bár az autó fékezhetÅ‘ marad, de a megszokotthoz képest jóval nagyobb pedálerÅ‘t igényel a megállás. Kár rögtön felhorkanni, hogy persze, az amerikaiak nem tudnak vezetni, mert bárkinek kellemetlen lenne, ha Ãgy megviccelné az autója. A hiba minden bejelentÅ‘nél többször is elÅ‘fordult, az esetek országúti és városi forgalomban is gondot okoztak a sofÅ‘röknek. A szóban forgó régebbi Camryn alaptartozék a vészfékasszisztens, ami hirtelen fékezést észlelve, azonnali teljes fékerÅ‘vel segÃt a baleseti kockázatot csökkenteni.
Nem éppen csapatós autó, ami nem is baj, hiszen nem arra készült. A nyugodt vásárlók autója, mégis két balesetet okozott a fékhatás nem várt csökkenése
A Toyota természetesen együttműködik a hatósággal, és szükség esetén visszahÃvást is elrendel az érintett modellre, mint ahogy azt megtette korábban a fékhibás Lexusok és Priusok esetében is. A vizsgálat még folyik, mert egymásnak ellentmondanak a műszerfali figyelmeztetÅ‘-jelzésre vonatkozó információk. Ha a balesetet szenvedett autókban működött a figyelmeztetés, sofÅ‘rhiba valószÃnűsÃthetÅ‘. Érdekes, hogy a hibajelentések száma folyamatosan nÅ‘, ami lehet egy esetleges anyagfáradásos problémára, de az egyszerű tömeghisztériára utaló jel is.
Volt róla cikk.Sőt az akkor még új 1.4 Tsi motorvezérműlánc szakadásról is.Csak ezeket nem árulják Amerikában nem is kapott akkora felhajtást.
242000 km. és semmi hiba nem volt .Ez a Toyota Corolla Verso 1,6-os.
Számomra az a legbosszantóbb az ilyesmiben(márkától függetlenül),hogy olyan hibákkal kerülnek piacra autók,amik baleset és életveszélyesek!!Itt is két balesetet is emlÃt a cikk,hogy fordulhat elÅ‘ ilyen,amikor elméletileg több millió km-t tesztelnek,amit aztán a szalonban rendesen megfizettetnek velünk és most mindegy,hogy audi,vw,bmw,renault, nissan,vagy stb…
Egyetértek valóban egyoldalúan informál az európai autósmédia.
Édesanyám Polo-ja pl….
24K km, 6 év
Éjjel garázsban szétnyÃlt a kuplung munkahenger, olaj kifojt a földre, kuplungpedál beesett..
26K volt a szerviz, szerelÅ‘ nem csodálkozott, indoklása: “Mert ez műanyag…”
Te vagy itt a fasza gyerek-bár szerintem egy kancsó:D
Ne okoskodj már,lásd be,nem megy neked,csak trollkodni tudsz.
Azt elhiszem, pedig még kategóriában dicsérik is. Azt is aláÃrom, hogy nem tartós egy új autó sem, se német, se egyik sem. Nem kell bele többet látni pár autóból az út szélén. Sokból sok rossz, Ãgy sokat látod, ez van.
Lehet ezt vitatni, poénkodni jót a témán. Pont az a durva a dologban, hogy kimondottan az újabb, fiatalabb modellekkel van a legtöbb probléma. Saját tapasztalat, amit már máskor is megÃrtam Crafter esetében. Igaz ez teherautó. Napi használatban megy átlag 150-200 km-t, konkrétan mindennap. Nagyon ritka az a nap, hogy ne legyen valami hibajelzés a műszerfalán. Az utóbbi két évben olyan 1,5 Millió Ft javÃtás ment rá. Sajnos ez van.
Ez aztán statisztika, remélem fÅ‘iskolán tanultad:D Elmondanád hol van az az út, ahol pontosan 1/3 arányban járnak német, más európai, és keleti autók, valamint életkorban és futott kilométerben is hozzávetÅ‘leg azonosak? Mert ebben az esetben akár valóságot megközelÃtÅ‘ következtetést is levonhatnál, addig is jó nézelÅ‘dést.
Sajnos a VW valóban nagyon sokat romlott minÅ‘ségileg. Én az utóbbi idÅ‘ben direkt figyelem az utakon megállt, lerobbant márkákat. ElsöprÅ‘ többséggel a “germán istenmárka” modelljei állnak nyitott motortérrel, fejüket csóváló tulajokkal. Aki nem hiszi, próbálja ki.
Fosvágenéknél más a módi, ott inkább elsunnyogják a hibákat és utána még verik a mellüket hogy lám-lám máshol milyen sok a visszahÃvás. Igen, máshol a visszahÃvás több, náluk meg a hiba sok. 🙂
Igen, volt arról is. Imádom, hogy valahány Toyota isten visszahÃvás van, úgy viselkedtek, mintha anyátokat kurvázták volna le. Nyugi srácok, ez csak egy autó, nem a mama, nem a csajotok és nem is ti magatok. :-DDD Egy szar autó csak, ne azonosuljatok vele, mert skizofrénnek fogtok látszani.
Egy kérdés: ha a VW szar, akkor a Toyota jobb, vagy a te fejedben ez hogy áll össze? Vagy ha a Toyota szar, akkor a VW is az kell legyen?
Igen, volt arról is. Imádom, hogy valahány Toyota isten visszahÃvás van, úgy viselkedtek, mintha anyátokat kurvázták volna le. Nyugi srácok, ez csak egy autó, nem a mama, nem a csajotok és nem is ti magatok. :-DDD Egy szar autó csak, ne azonosuljatok vele, mert skizofrénnek fogtok látszani.
Egy kérdés: ha a VW szar, akkor a Toyota jobb, vagy a te fejedben ez hogy áll össze? Vagy ha a Toyota szar, akkor a VW is az kell legyen? Mechanikus az agyad?
Neked már rég nincs féked. Megszoktad, az egyébként is a gyávák fegyvere. :-DDDD
Lehet elsiklottam felette,de a vw dsg visszahÃvásról volt cikk?Az több,mint 2,5 millió,bár a tv-ben nem hÃrérték,ez tuti az lesz,meg minden egyéb ami a Toyotánál visszahÃvással jár.érdekes,hogy a japánok-és a tulajok nem tekintik cikinek-csak a média.
Ezt a fékmizériát a Toyota már sosem mossa le magáról.
Az viszont érdekes, hogy ez eladási számokon ez nem igazán látszik.
Nekem szerencsére nincsenek ilyen problémáim, pedig küldöm rendesen. 🙂