Apró módosításokkal és új dízelmotorral frissült az Evoque
Genf 2015: megújult a Range Rover Evoque
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Már több mint négy éve piacon van a töretlen sikerű Range Rover Evoque, így a gyártó elérkezettnek látta az időt egy kis kozmetikázáshoz.
A műterepjárók között is jól csengő név a Range Rover. Az Evoque új frontrésszel folytatja karrierjét
Mindenféle eladási rekordot megdöntött az Evoque, úgyhogy alaptalan volt félteni a nagy múltú Land Rovert egy kompakt méretű, luxus suv gyártásától. Az éppen elköszönő régi Defenderhez persze kár hasonlítani, mert teljesen más célcsoportnak készül és teljesen másra is való. Az Evoque így életútja felén kapott egy finom kis ráncfelvarrást, és már ő is rendelhető a Jaguar-Land Rover legújabb dízelmotorjával is. A régóta várt kabrióról is van hír: a gyár megerősítette, hogy jövőre bemutatják a "nyáriasított" kivitelt.[BANNER type="1"]
Trendi, prémium, de nem igazi terepjáró. Mindez egyáltalán nem baj, sőt
Újak a ledes első lámpák, változott a hűtőmaszk és a lökhárítók rajzolata is. Változás még, hogy az Autobiography és az új HSE Dynamic kivitel megkapja az eddig csak a kupéra jellemző légréseket a motorházon. Az utastérben új a 8 colos érintőkijelző, amin keresztül a navigáció és az autó szórakoztató elektronikai rendszere vezérelhető. Újak a kárpitanyagok és elérhetővé váltak új árnyalatok is. Már az Evoque elektromos csomagtérajtaja is nyitható egy lábelengetéssel, ahogy ez a 2010-es VW Passatnál világújdonság volt.
Új kárpitok, új rendelhető színek és egy felfrissített infotainment rendszer az új évjárat belterének ismérvei
Új biztonsági felszerelések is megjelennek a legkisebb Range fedélzetén. Éberségfigyelő, vészfékező és sávtartó asszisztens is elérhető lesz. Marad a kínálatban a kétliteres, turbós benzines 240 lóerővel, összkerékhajtással és kilencfokozatú automataváltóval. Az eddig használt négyhengeres dízeleket a Jaguar-Land Rover legújabb Ingenium blokkja váltja. Ennek a korábbival azonos teljesítményű, 150 lóerős változata 4,2 literes fogyasztást ígér. Az elsőkerékhajtású modell szén-dioxid kibocsátása így a kisautós 109 g/km értékre csökkent. Természetesen lesz erősebb dízel is, a megújult Evoque nyárra ér a kerekedésekbe.





