Ártöréssel csábít vevőket a friss Jaguar és Land Rover forgalmazó

Diszkont árakat ígér az új Jaguar és Land Rover vezérképviselet

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Októbertől új vezérképviselet forgalmazza a Jaguart és a Land Rovert: új szalon, új árak és szolgáltatások várják a vevőket.

Ami nemzetközi szinten 2008. június 2., az Magyarországon 2011. október 1. lehet a Jaguar és a Land Rover életében. A három évvel ezelőtti dátum ugyanis az a nap, amikor az indiai Tata Motors megvásárolta a Jaguart és a Land Rovert a Fordtól, e hónap eleje pedig a hazai, új vezérképviselet, azaz a British Automotive Hungary tevékenységének kezdetét jelöli. A márkák új forgalmazója minden korábbi (értékesítési, szervizelési, garanciális ügyintézési) jogot átvett a korábbi vezérképviselettől, azaz a Cél Motorstól.
Az új cég új telephelyen (AUTÓPALACE M5 1194 Budapest, Nagykőrösi út 152.), a modellekhez illő prémium-környezetben várja kuncsaftjait. A már most is Jaguar vagy Land Rover tulajdonosokat ingyenes átvizsgálással, a szervizelés idejére adott csereautóval, vagy az autóért ingyenes kiszállással csábítják, az újakat pedig Európa legkedvezőbb nettó áraival, valamint egyedi ajándékkal csábítják. A kiszolgálásban új korszakot ígérő BAH (mely itt természetesen nem a budai, Budaörsi út-Alkotás utca-Hegyalja út csomópontot, hanem a British Automotive Hungary céget jelöli) minden munkatársa központi aggyal összekapcsolt táblaszámítógépbe jegyzetel, s hogy vevőiknek ne kelljen irigykedniük a számítástechnika ezen új vívmánya iránt, az új autót rendelők kivétel nélkül tablet PC-n, egyéb interaktív Jaguar, illetve Land Rover tartalmakkal töltve kapják meg járgányuk kezelési kézikönyvét.

Noha a korábbi eladások túlteljesítése (tavaly összesen 32 darab új Jaguar, illetve 53 Land Rover talált gazdát) nemigen lehet kétséges, az egyelőre kérdéses, hogy az új forgalmazó milyen piaci részt szerezhet magának a Jaguar és a Land Rover, egyértelműen prémiumáras modelljeivel. Hiába adja Európa legkedvezőbb nettó, azaz adóktól megfosztott áraival modelljeit a BAH, a vetélytársakhoz mérten, főként adókkal növelve, igencsak kedvezőtlenek az euróban megadott árak. A cég egyik nagy reménysége, a fogyasztási rekordját is hirdető, hamarosan kombival is várható, minden idők legtakarékosabb Jaguarjának számító, négyhengeres dízel XF például regisztrációs adóval együtt 14,85 millió forintos bruttó árával konkurenseihez (Audi A6 2.0 TDI, BMW 520d, Mercedes-Benz E 220 CDI) is jelentősen (mintegy 25 százalékkal) magasabb alapárral startol, így tehát a márkák egzotikuma iránti érdeklődés továbbra is a vásárlói döntések jelentős tényezője kell majd legyen. A Jaguarhoz mérten olcsóbb alapmodellel tud nyitni a Land Rover, hiszen itt a vadonatúj Evoque, mely 11,1 milliós alapárával szintén nem sugallja kellő képen, hogy a Land Rover eddigi legkisebb és legtakarékosabb modellje, ám egyedi formájával és a szabadidőautó-szegmens iránti jelentős érdeklődéssel vélhetően az új cég legnépszerűbb modellje lehet az elkövetkezendő években.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?