Automatikusan villanyüzemre váltanak a hibrid Fordok
Geofencing technológiát kapnak a konnektoros Ford Transit és Tourneo modellek
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Nem kell majd azzal vesződni a sofőröknek, hogy zsúfolt városrészeken vagy az alacsony kibocsátási zónákban emissziómentes üzemmódra váltsanak, a Fordok tudják a dolgukat.
Eggyel kevesebb dologra kell figyelniük a Fordot használó sofőröknek
Hatékonyan integrálták a hibrid technológiát a Tourneo és Transit modellekbe
Felmerülhet a kérdés, mi történik, ha az akkumulátor lemerült állapotban van egy alacsony kibocsátási zónába érkezve. Bár nem részletezte a Ford, hogy ettől függetlenül be lehet-e hajtani a területre, azt már tudjuk a korábban bemutatott hibrid modellekről, hogy egyliteres EcoBoost benzinmotorjuk természetesen az akkumulátort is képes tölteni, így nagy valószínűséggel nem fordul elő, hogy teljesen üres aksival közelítik meg a zöld zónákat. A Transit egyébként 56, a Tourneo pedig 53 km-t tud megtenni károsanyag-kibocsátás nélkül (bár még a régebbi, NEDC ciklus szerint mérve), ezzel együtt akár 500 km-es is lehet a dobozosok hatótávja. A belsőégésű erőforrás mellett persze a fékezési energia is az akkumulátort táplálja, de a hálózatról való töltés sem tart túl sokáig: hagyományos, otthoni csatlakozón keresztül 4 és fél óra, nyilvános töltőpontról pedig 3 óra, mire megtelik a telep.