Az elnök nevével fémjelzett különkiadás érkezik GR Corollából

Kifejezetten pályanapokra akklimatizálták a Toyota GR Corolla Morizo Edition-t

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Szinte minden fölösleges elemet kivettek a GR Corollából, hogy a lehető legjobban mozogjon a pályán, az elektronikát kifejezetten versenykörülményekre hangolták, így nem is kérdés milyen közegbe szánták az cégelnök becenevével fémjelzett kiadást.

A Morizo Edition egy merőben más GR Corollát kínál, mint amit az áprilisi bemutató kapcsán megnézhetett a nagyközönség. A 304 lóerős motor forgatónyomatékát 370 Newtonméterről 400-ra növelték, ami 3250-es fordulattól 4600-ig kérhető az autótól. Emellett a sebességváltó áttételezését is átszabták, így valamivel romlott a végsebesség-mutatója a GR Corollának, de a gyorsulása dinamikusabb lett.
Hirdetés
A Morizo Editionből kikerültek a hátsó ülések, a tetőlemezt karbonra cserélték, és a könnyített keréktárcsákkal együtt összesen 45 kilogrammal lett könnyebb az eredetihez képest. Szintén eltűntek a hátsó ablakemelők, a hátsó hangszórók, de még a hátsó ablaktörlő-egységet is kiszerelték a Gazoo Racing mérnökei. A Morizo Edition már Michelin Pilot Sport Cup 2-es gumikkal érkezik, szemben az áprilisban bemutatott variánssal, mely Michelin Pilot Sport 4-es gumikon fut. A kerékjáratok tájékán könnyű kiszúrni a pirosra festett lengéscsillapítókat, de a felnin is megtalálni a Toyota versenycsapatának logóját. Az igencsak megcsonkított utastérben megmaradt a hárompontos biztonsági öv, az ülések a már jól megszokott piros-fekete színekben pompáznak, a hátsó ülések helyére pedig merevítés került. A gyöngyházfehér mellett exkluzív matt szürke fényezéssel is kérhető majd a GR Corolla, de csak Észak-Amerikában, valamikor 2023-ban.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?