Az M-főnöknek kéne az M7-es BMW

A BMW sportrészlege elkészítené a leggyorsabb bálnát

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A BMW eddig konzekvensen kimaradt a luxusszedánok sportosításából, az M-részleg persze ugrásra kész, ők szívesen odapörkölnének már az Audi S8-nak és a Mercedes S 63 AMG-nek.

Noha M7-es BMW még sosem készült, eddig sem voltak túlerő nélkül a 7-es BMW vásárlói, csak München helyett egy sajtjáról és tuningműhelyéről is ismert bajor nagyközség, Buchloe felé kellett venni az irányt. A képeken is látható Alpina B7 4.4-es V8-asával és 540 lóerejével méltóságteljes ellenfél a többi német turbóbálna ellen. Ennek ellenére a negyven éve stabil ügyfélkörre építő, gyári minőségű átalakítást kínáló kis cég enyhén barokkos stílusú átépítései rangban egy hajszállal a gyáriak mögött maradnak, még ha a sportos érzet terén verik is azokat.
Hirdetés
A BMW gyári sportrészlege, az M Gmbh presztízskérdésként néz az ügyre. Az Mercedes AMG mögött hátrányban vannak, hiszen ők nem építenek sportos bálnát. A gyár korábbi krédója ellenére Albert Biermann, az M fejlesztési vezetője ismét azt nyilatkozta, hogy ő nagyon szívesen látná, és el is készítené az M7-est. Hogy pontosan miféle hajtáslánccal, igazi M7-ként vagy „csak” az újabb, félsportos vonulatot vivő M Performace modellként, arra nem tért ki.
A nagyok csatájának az árnyékából mit is tehetnénk ehhez hozzá, a húszmilliós szedánokon innen? A mi kis girbegurba M7-esünkre, főleg a nyári dugóban, Siófok felé bőven elég egy klímás 116i is.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?