Az M4-es motorját kapta meg a BMW M2

Két lóerő híján 600 lóerő a legerősebb 2-es BMW

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Ritka az a tuning, amikor a teljesítményt csökkentik egy sportos autó esetében. A M2 CSRn-nél pontosan ez történt. A tuning utáni 612 lóerő soknak bizonyult, ezért visszavették 598-ra.


Alapesetben sem kell szégyenkeznie a BMW M2-nek a teljesítménye és megjelenése miatt, most viszont igazán felnézhetünk rá, hiszen nem mindennapi módosításokat eszközöltek rajta. Az M3/M4 S55 kódjelű motorblokkját szerelték bele, amely még nem minden. A 431 lóerős teljesítményen tovább faragtak. Módosították a turbókat, javítottak a motor levegőellátásán, új kipufogórendszert szereltek alá. A 3,0 literes blokkhoz az M4 GTS-hez hasonlóan vízbefecskendezést is kap. A végeredmény 612 lóerő és 767 Nm lett.
Hirdetés


Az M2 rövidebb tengelytávval és könnyebb súllyal bír, mint nagytesója, az M4. Emiatt az első tesztek során ez az erő soknak bizonyult, ezért visszavették a teljesítményt 598 lóerőre, a nyomatékot pedig 737 Nm-re. Az erőátvitelről a hátsó kerekek felé a házon belüli DCT duplakuplungos gondoskodik, amely gyorsabb kapcsolási idővel bír, mint az M4 GTS. A nagy teljesítmény és nyomaték miatt a menetstabilizáló elektronika szoftverét is tovább fejlesztették.

A tuningcsomag részét képzi a Dexler sperr difi, a karbon-kerámia féktárcsák, és az M4 GTS stílusú műszerfal. Ezen kívül kagylóülés, bukócső, szénszálas díszítés és Head Up Display is található az utastérben. Kívül a szénszálas elemek és a vörös kiemelések teszik egyedivé a legsportosabb 2-est. Kerekei 19 colosak, melyeken elöl 265/35, hátul 295/30 méretű Michelin Cup2 abroncsok feszülnek.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?