Bírja a terhelést az új Mazda3

Túl az első tesztetapon a Mazda3 Frankfurtba tartó konvoja

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Már Oroszországban járnak a Hirosimából Frankfurtba tartó Mazda3-asok. Közúton az út tizedét teljesítették, de Japántól már messze járnak a fél világot átszelő Mazdák.

Miként arról két hete hírt adtunk nyolc darab Mazda3 saját lábán megy Hirosimából, a Mazda központjából az új Mazda3 frankfurti világpremierjére. Az út első, tengeri részét természetesen hajóval teljesítették, ám a Japán-tengeren átkelve már 5 nappal ezelőtt elindultak Vlagyivosztokból.
Az első etap brit, cseh és szlovák, olasz, lengyel és portugál pilótái az ellenkező irányból érkeztek Oroszország távol-keleti részére, s rögtön indultak is, hogy teljesítsék a 15 000 km-es út rájuk eső részét. Tegnap elérték a fél világot átszelő utazás első csoportváltós megállóját, Blagovesenszket, azaz az első időzóna-határt – mintegy 1400km-t hagytak már maguk mögött.
Hirdetés
[kepallobal=350551]Ázsiában is feltűnő az új Mazda3[/kepallobal] A fél világot átszelő teszten szereplő kétliteres benzines, 120 lóerős, Challenge felszereltségű új Mazda3-ak itthon 5,3 millió forintért lesznek megvásárolhatók, s állítólag épp ezen modellek lesznek a hazai piac kedvencei. Az új kompaktokat az ázsiai közönség is kedveli, megjelenésükkel és az ott nem megzokott balkormányos kivitelükkel állítólag a helyiek fejét kivétel nélkül elforgatják a tesztautók.
A pilóták csoportjaiban legfőképp európai és ausztrál résztvevők lesznek, az egyes megállóknál teljesen lecserélődik a csapat, hogy lehetőleg minél több újságíró, blogger és Mazda-rajongó élhessen az új Mazda3 szokatlan körülmények közötti vezetésének lehetőségével. A magyar csapat augusztus 25-én csatlakozik be az új Mazda3 vezetésébe, a Tyumen-Moszkva útvonalon.
Az autók szeptember 7-én, a Frankfurti Autószalon előtt 3 nappal érkeznek meg a vásárvárosba. Kalandjaikról és útjukról további információk érhetők el a http://www.mazda.hu/mazdaroute3/[/url] weboldalon, vagy a Twitter #mazdaroute3 oldalán.
Bizonyára nem meglepő, hogy mi a Mazdánál hisszük, hogy ezek az autók képesek legyőzni bármilyen szokatlan kihívást, mellyel szembesülnek” mondta a Mazda Motor Europe kommunikációs alelnöke, Wojciech Halarewicz. „De semmihez sem hasonlítható az érzés, hogy másokat is láthatunk meggyőződni erről az új Mazda3 vezetőülésében. Ez a túra egy igazi Mazdás élmény.”
Mit is mondhatnánk, valóban bizonyára az, ahogyan az volt az MX-5 olaszországi vásárlása, hazahozatala, de még honosítása is, s ha saját túrabeszámolóval mi egyelőre nem fogunk tudni szolgálni, hamarosan hozzuk az MX-5 idei tesztjét.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.30. at 00:23
    Permalink

    Minden farkas ostoba, buta állat, csak az ösztöneiket követik, ezért élnek. Aki jó fagyit csinál, oda mennek a vevők, aki jó autókat, azt veszik meg- az értelmes emberek.

  • 2017.10.30. at 00:23
    Permalink

    Kempelen! Nyilván nem egy II.VH. rohamra gondoltam, hanem egy nagyon megterhelő használatra. A 26 éves kordémmal járok pl. vadászni, réteken, erdőben, télben, sárban. DE: rendbe rakom utána, ahogy kell és ahogy te szerintem sohasem szoktad. Ennek tudatában -mivel képtlenül jól tartja magát- írtam a mazdáról, hogy mindent kibír. Nagyon nem szeretem, ha valaki ismeretlenül leostobáz valakit, ezért arra kérlek, hogy ezt módosítsd, vagy kérj elnézést.Ez a legkevesebb!!

  • 2017.10.30. at 00:23
    Permalink

    Kép szerint nem tükörsima és pormentes utakon mennek. Ez becsülendő.
    Marketinges anyagot sokan enni fogják.
    Golf 6 mellett nehéz lesz eladni a Mazada3 -at. Egy jó árazással favorit lehetne.

  • 2017.10.30. at 00:23
    Permalink

    Lehet,hogy más autókkal is csináltak hasonló tesztet, én nem tudok róla. De azért napi 1400 Km nem gyerekjáték. Horvátországba és Olaszországba szoktam menni gyerekekkel és autópályán!! ennyit, de ez is elég a vezetőnek, sőt a kordénak is, de szerintem inkább élvezik az autók. Szóval mint mondtam, ez nem egy “balatoni” túra, de nem ettől jó a Mazda, hanem hogy minimum 20 évig rá sem kell nézni. Ismerve a japánokat, ezek az autók sem rosszabbak, mint az elődök, sőt!! És persze nem autópályán mennek, hanem a Steppe I-en!!

  • 2017.10.30. at 00:23
    Permalink

    Csak a tied a 13eve alatt 360e kmet ment azaz kb napi 70-80km?
    Azokkal a Mazdakkal napi 1400 a tervezet es nem a nemet autopalyan,
    gugliba ird be:subaru 360 tokyo budapest
    Es az lenne a mokas ha nem tudna az autod megtenni.
    Ez leginkabb reklam,de nagyon jo nekem tetszik.Mar csinalt a Mazda 1-2hasonlo akciot
    es nem igazan tudom hogy mas gyarto csinalt-e ilyet.
    Ja es otthon a Mondeom 17eves 400e korul nabum.

  • 2017.10.30. at 00:23
    Permalink

    Ez a japánoktól egy érdekes hírverés és naponta mennek 1400 Km-t, meg mehetnek vele civilek is, szóval egy ilyen dzsembuli. Más másképp csinálja, azért átmenni az oroszokon nem egy kis móka, nem egy “lemegyekabalcsira” dolog. De megvigasztallak dijsilas, a 26 éves mazdám is tökéletesen működik, nem 13 éves. hanem 26!!!!

  • 2017.10.30. at 00:23
    Permalink

    Jól értem, hogy ezek az autók saját lábon mennek Japánból Németbe, mintegy 15.000 km -es úton!? 😮
    Hát ez fantasztikus, ez durva tényleg! Kérdem én a 13 éves ócska tragacsom ~360.000 km-t mutató órája mögül, hogy akkor itten mostan mi is a hír!? Kibír egy Mazda 15.000 km-t!? Remek, de azt hiszem még marad a Passat, az már többet kibírt és megkockáztatom az is meg tudna tenni egy ilyen utat…

  • 2017.10.30. at 00:23
    Permalink

    Remek márka,mindent kibír, elképesztően egyszerű, nagyszerű, ugyanakkor megőrizve japános vonásait igazi különlegeség. Egészen más formát és stílust hoz az autós világba, persze,hogy odafigyelnek az emberek, már akik figyelnek az autókra érdeklődő szemmel. Jó utat kívánok a Mazdásoknak!!

Vélemény, hozzászólás?