Biztonságosan, érintésmentesen, akár háznál is

Fizetett hirdetés

Ügyfélfogadás a Kia márkakereskedésekben és szervizekben a járványhelyzet idején

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Mutatjuk, miként fogadja és szolgálja ügyfeleit a fennálló járványhelyzetben a Kia.

Hirdetés
Az autók karbantartási ciklusai nem véletlenül lettek kitalálva, mind a kenőanyagoknak, mind a szűrőknek megvan a „lejárati ideje”, azaz hiába autózunk mostanság az átlagosnál kevesebbet, az autók karbantartását nem szabad elhanyagolni. Garanciális autók esetében főként, hiszen az előírt és időben el nem végzett karbantartás a garancia elvesztését vonhatja maga után. A Kiánál ez különösen fontos, hiszen ők több mint 10 éve 7 év/150 ezer kilométer garanciával adják autóikat, azaz esetükben viszonylag jelentős a még garanciális autók száma, illetve aránya. Sok ügyfelüknek fontos az, hogy autóik eljussanak a márkaszervizekbe az előírt és az elvárható járványügyi óvatosság mellett.
Hirdetés
A Kia ezért több fronton is felkészítette autószalonjait, illetve márkaszervizeit a járványhelyzet idejére. Az autószalonok online érdeklődés alapján az ügyfél által preferált platformon (Viber, WhatsApp, Facebook Messenger, Skype) videós bemutatót tartanak, illetve adnak ajánlatot is , valamint szerződéskötésre is sor kerülhet elektronikusan.
Hirdetés
Többeket érint persze a szervizelés, amelyek kapcsán szintén megnyugtató óvintézkedésekkel reagált a mostani veszélyhelyzetre a Kia Motors hazai hálózata. Két új szolgáltatást vezetett be: az egyik a kontaktus nélküli ügyfélkezelés, amelynek keretében szigorúan ügyelnek arra, hogy az autó átadása és átvétele ne közvetlenül történjen. Az elektronikusan megküldött árajánlat mellett azt is megkapja az ügyfél, hogy hova parkolja autóját, hol helyezheti el a kulcsot, a forgalmi engedélyt és a szervizkönyvet. Az autót ezt követően veszi át a szervizes kolléga, aki a karbantartás idejére a kormányra, az ülésre és a váltókarra is védőborítást helyez, a szervizelést követően pedig akár ózongenerátoros fertőtlenítés után adják át az autót az ügyfélnek. Ugyanakkor létezik megoldás arra is (a legtöbb Kia márkaszerviz által), hogy az autót ne is kelljen elvinni a szervizbe, magyarán a karbantartáshoz ne is kelljen kimozdulni otthonról. Ez a szolgáltatás a „Kia Házhoz megy a szerviz” fantázianévre hallgat és nem meglepő módon arról szól, hogy a szervizes kollégák házhoz mennek az autóért. Ott telefonos egyeztetés alapján az ismertetett kontaktus nélküli módon veszik át az autót, majd a javítás után úgy viszik és adják vissza azt - természetesen a fertőtlenítés és a már említett védelmi intézkedések sora ekkor sem marad el. Szervizidőpont, illetve a „Kia Házhoz megy a szerviz” szolgáltatás e-mailen vagy telefonon igényelhető, így a karbantartás is a lehető legkényelmesebb és legbiztonságosabb lehet most is a Kia hálózatában - ahogyan azt az alábbi videó is mutatja.
Fizetett hirdetés
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?